אם חשבתם שבמלחמת פלדהיים – אור החיים לא תזכו לראות מפעם לפעם הבזקי קריאייטיב, פרט להברקות קופי, טעיתם. אנחנו מחכים לתגובת אור החיים. “זה לא מוכר”? אל תספרו לנו סיפורים.
קרדיט • פרסום: גל אורן BSD • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • קופירייטר: מנדי פרומר • סופרוייזר: ישובב פרידברג
12 תגובות
יש הבלחות, מה שנקרא
“לא לפי הספר”
בהחלט מודעה יפה ומושכת.
המודעה יפה מאד למכירת ספרי חשבון ואנגלית.
לספרי קודש הייתי מצפה לקצת יותר תורניות בעיצוב (כיוון ימני לספר, טקסט עברי כלשהו על השקית/ספר וכו’)
אה… וזו גם הזדמנות לומר שהגריד של פלדהיים מדהיםם.
ביצוע מקסים!
קופירייט כתב:
למה אין כאן אופציית לייק?
מגיע להם מכות, עברתי כמה פעמים ובכלל לא שמתי לב, יפה מאוד
נ,ב,
נמאס כבר להקליד שם ומייל, אם ממילא הטוקבקים מבוקרים, תחסכו לנו, איפה השיווק איפה השמישות איפהההה
כנסו כנסו!!!!!
http://goo.gl/oCV2
http://bit.ly/dcxtfC
http://is.gd/fOqao
לענ”ד, הסייל הזה פוגם מעט בסטיגמה היוקרתית שיש לפלדהיים. חראם!
@ קופירייט:
מה לעשות והם מוכרים גם ספרי חשבון, בישול ועוד…
ובאם אני לא טועה ההתמקדות של פלדהיים יותר על ספרי חול לעומת אור החיים.
@ קופירייט:
אם תעשה חשבון אופטי, תבין שיש כיתוב עברי על הספר, וכיון הפתיחה הוא מימין ככל ספר יהודי, ולכן הכיתוב העברי מוסתר, מכיון שהוא בצד הנגדי.
והמייבין יבין. ומי שלא, לונורא.
🙂
קריאייטיב. לא קצת נסחפנו?!
@ נוחעם:
משכנע בהחלט.
הייתי מציע לחבר’ה בגל אורן לצרף את ההסבר המבריק שלך למודעה כדי שגם השוטים (כמוני למשל) יקלטו את הקטע…
נוחעם כתב:
ומה עם הכיתוב על שדרת הספר?
וזהו ק”ו שאין עליו פירכא…