מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
לפרגן זה הדבר האחרון שאנו אוהבים, את זה אתם יודעים. איך בכל-זאת נתמודד עם הפרינט האחרון של מימד? האם נמצא מה לכתוב עליו? קבלו ציטוט: “הפעם נתאפק ולא נכריז שהפרינט הזה של ‘מימד’ הוא מבחינתנו ‘פרינט העונה’. למענכם, כי…”
sano san A4.indd
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפעם נתאפק ולא נכריז שהפרינט הזה של ‘מימד’ הוא מבחינתנו ‘פרינט העונה’. לא נקצין ונאמר שהכותרת עוצמתית ומתלבשת על מוצר ה’סאן’ של ‘סנו’ ככפפה אלסטית ליד, ולא נתבטא ב”וואו, הארט מושלם, החיידק מיסטי, והדגל הלבן מלטש ומקנח בהומור חינני”. כי מה אנחנו, משרד יח”צ? אז אמנם יצאנו מהכלים, אך התאפקנו והרמנו דגל לבן בדומיה ובהכנעה, למענכם, כי אנחנו לא פרייארים.

יצאתי מהכלים 1
יצאתי מהכלים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. חמודה המודעה.
    אם כי זה מזכיר את חברת הבירה האמריקאית שהתהדרה בהרתחת הפחיות.
    כי הרי יש עוד כמה נוזלים לניקוי כלים שהם אנטי -בקטריאליים…

  2. וכבר ביקר זאת המבקר לחיוב בתוכניתו של דובקין ע”ע ליל שישי, וציין את המודעה כמוצלחת של השבוע. ישמע חכם ויוסף לקח.

  3. ראיון יפה, ביצוע? לא ברור מה הקשר בין חיידק לדמות ובכלל המוצר נמצא בשולי המודעה כך שגם מי שלא מפספס את הכותרת (המוצלחת) לא מגיע לעיקר….

  4. תגובה אחת יותר מטומטמת מהשניה, אנשי פשקוויל היקרים כואב הלב לראות את מצעד העיוולת… בשביל מי אתם טורחים ומחזיקים את האתר הזה?

  5. יחיאל – ראיון יפה?
    🙂
    ולעניננו-
    קופי מדויק, ביצוע חובבני מעט.
    8.9 בסולם פנינה.
    ואגב פרגונים – מה קרה שפשקוויל יצא במתעד פרגונים גורף למימד?

  6. כי הם חזרו בתשובה כמו שהם העידו על עצמם והתחילו להיות אוביקטיבים 🙂

  7. מודעה מעולה
    קופי מבריק
    העלה לי חיוך לפנים בתוך כל השממון הפרסומי השבוע

    ופנינה- הם פשוט טובים מידי…

  8. הפרינט הזה נקי ויפה קריאייטיבי במידה נכונה כל הכבוד
    מי שמכיר את הלקוחות קצת לעומק הבריף יודע כמה קשה להוציא לאור
    מודעה נקייה יפה ומסודרת שלא נהרסה נשדדה ונאנסה בידי מנהלי שווק פחדנים
    ואטומים – כל הכבוד למחלקת הקריאייטיב שעשתה במלאכה

  9. כ”כ ילדותי. חוברת צביעה לחופש הגדול. והנושא הפעם- ניקיון.

    אז נכון שהאישה החרדית דרדקים סביב לה, ונכון שבטח זה משפיע על אישיותה..
    אבל קצת ריספקט לקהל היעד לא מגיע?!
    רק חסר “הסבון בכה מאוד, דני לא רוצה בי עוד, ומברשת השיניים מתייפחת שבעתיים…”
    (תמשיכו לבד,אתם כבר גדולים..)

  10. קריאייטיב וקופי מעולים, הביצוע קצת פחות..

  11. קצפי יצא על הקצף המודבק בלא כל טשטוש. לא חבל?
    למעט זאת מודעה מעולה.

  12. אוי כמה שאתה רציני אדוני המבקר, על הומור שמעת ? מזל שעוד אין “מבקר” לקטילת חיוכים בעיתונים.

  13. יפה
    אבל מה פשר “הגם וגם וגם” הזה לפני הטקסט למטה,קופי צריך גם להתנסח!
    חוצמזה היה מי שאמר “שגם זה וגם זה, זה לא זה ולא זה”…
    למגיבה אסתי וחני שניכר בהחלט שהינכן פליטות acc ,תודה על האסוציאציה על גיא..
    נזכרתי ועם כל הניואנסים…..

  14. אהבתי מאוד את הרעיון והגרפיקה! מה שכן, אני הייתי עושה את החיידק עצבני (שהרי הוא יצא מכליו…) (-:

  15. יפה אך מועתק אחד לאחד ממודעה מחו”ל. לא זוכר של איזה מותג אבל בטוח שראיתי את זה כבר.

  16. או שהמלך הוא עירום או שאני עיוור אבל לא מצאתי מה הוציא כאן אנשים מגדרם והפילם לכלים, נשמע כמו איזה נסיון להבריק שלא צלח והברק נשטף עם החיידקים.
    אבל בענייני עם כבר ידוע ש…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן