מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
סנו מדיק - פרסום מימד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אבל יותר פשוט לקחת את פרסום מימד.
האמת, אנ’לא יודע מאיפה הפרסומת הזו צצה לה לפתע, אמנם יש לה לוק לא מיגזרי, אך משהו בקרדיט שנמצא בשולי הפרינט משכנע אותי שאכן הם ראויים לקומפלימנטים שלנו, סוף סוף משהו שונה בנוף הצחיח והמדברי של ארצינו הקטנטונת. בקיצור, אחלה פרינט!

אפשר לנסות לעשות קריאייטיב... 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. פרסומת נקייה ויפה.אהבתי..
    סוף סוף הגיע המוצר לארץ הגיע הזמן.

  2. עצוב עצוב.. לוק לא מגזרי? עם ברז משנות השמונים שכבר אין להשיג כאלה אפילו במוזיאונים?

    מעבר לעובדה שאני מתאר לעצמי שהבריף לא בדיוק דיבר על ג’ל על בסיס מים (שזה מה שיוצא מהמודעה..) אבל למה להכנס לקטנות… הכי מצחיק זה לראות קריאייטיב עם ברז ומים כשעל המוצר כתוב באותיות קידוש לבנה “ללא מים”!… זה בחיים בחיים לא היה עובר מנהל קריאייטיב של משרד לא מגזרי, ובטח לא היה עובר לקוח שמאשר קמפיין לא מגזרי. משום מה רק במקומותינו זה עובר.

    שוב, היה כאן התחלה של קונספט לא רע.. מים, סלע.. שנגמר בקריאייטיב גרוע. אגב הכותרת שלך מתאימה “אפשר לנסות לעשות קריאייטיב”, רק הייתי משנה את ההמשך “כדאי רק לדעת איך עושים אותו…”

    מי שהיה היום בכנס של דה מרקר, היה רואה קצת איך עושים פרסום בעולם… ומה הכח של מיתוג נכון ואפקטיבי (כולל סריקות MRI איך משפיע מיתוג בפרט ופרסום בכלל על מוחם של אנשים) פשוט אחת ההרצאות המאלפות ששמעתי בחיי. אבל תנו לי להניח, בצער רב, שאף אחד ממנהלי המשרדים החרדיים לא היה שם… ואני אשמח אם מישהו יתקן אותי..

  3. ואגב לוק לא מגזרי, ומבלי כמובן להכנס לקטנות… ידיים לא עושות צל על שמיים, ובקבוק של ג’ל הוא שקוף ולא אטום… שלא לדבר על הפער בין ההרים. אבל למה להקפיד בביצוע, אם הלקוח מאשר…
    לוק לא מגזרי אמרת?

  4. אנ’לא יודע מה אתה רוצה…
    א. הברז לידיעתך סופר מודרני, כנס לחנות הקרובה לביתך. וגם אם לא זה ממש לא נורא.
    ב. לוק לא מגזרי, אכן אני חושב שזה מסוג הפרסומות שלא רואים הרבה במגזר שלנו.
    ג. הבריף לא מדבר על ג’ל על בסיס מים, אלא על ג’ל מחטא במקום שטיפת ידיים עם מים, כך שזה מסתדר יופי.
    ד. זה שיש בעיות בקטע הגרפי זה לא חדש, גם בפרסומות שאתה פרגנת להם פה בעבר, אני יכול למצוא לך כמה בעיות גרפיות שמראות על זלזול בלקוח.
    אני יודע שתמיד כיף להכנס במשרדי הפרסום, במיוחד שזה אנונימי. בכיף תרגיש חופשי, אני לא אמור להגן על משרדי הפרסום אלא לכתוב את מה שעיני רואות.

  5. אני דווקא ממש לא אהבתי.
    “אפשר לנסות להוציא מים מהסלע” כאילו – “לא מבינים למה משה רבנו עבד כל כך קשה”
    באמת איך הקדוש ברוך הוא לא שלח לו את הג’יל הזה?
    לא ברור, לא ברור,
    ממש מזל שיש סנו! –
    “סנו הוא הנס שלנו”

  6. לא הבנתי מה הבעיה, ראיתי מודעה עם מסר מעניין שאומר שגם כשאין מים יש פתרון לניקוי / חיטוי הידים,
    ההקשר של הקופי מאוד מגזרי (מים מהסלע, משה רבנו)
    לקחו סיטואציה של “אין מים” ובמקום פתרון של פעם בהיסטוריה שאנחנו לא יכולים לשחזר יש פתרון של ימנו בצורת תחליף מים,
    כמובן שהלוּק מזכיר את דור המדבר אבל הברז עכשוי לחלוטין.
    (לדעתי)

  7. דינקיס,
    א.אני לא יודע מתי לאחרונה ביקרת בחנות מוצרי בניה, הנה קצת ברזים מעוצבים לשטוף את העיניים. נכון, זה בניואנסים, הקצה של הברז, המבנה של הבסיס, אבל זה משפיע על התחושה.
    http://www.negev-new.co.il/BuildaGate5/general2/company_search_tree.php נגב
    http://www.alony.co.il/Catalog-in.asp?num=4 אלוני

    ב. אם כבר, המודעה של פלאפון (אפיקים) היתה הרבה יותר טובה, קריאייטיב מדוייק, ביצוע מושלם ומימלא נראית הרבה יותר לא מגזרית. המודעה הזאת נראית לצערי מאוד מגזרית, לא מהוקצעת, לא עשויה עד הסוף, קריאייטיב בינוני, ביצוע גרוע. לצערי, רואים כאלה הרבה מידי בביצתנו הקטנה.

    ג. זה בדיוק הבעיה! – אתה לא מראה מים שיוצאים ממוצר, אם אתה לא רוצה להגיד שהוא על בסיס מים, כי זה מה שיוצא מזה!. מה עוד שזה לא עובד חלק עם הקופי. שוב, יש כאן התחלה של קונספט לא רע (מים מהסלע, בשטח וכו’) אבל הקריאייטיב הרע הורס אותו. ואני מזכיר לך שוב, על המוצר כתוב ללא מים! נראה פטתי פשוט.
    זה נראה כמו קמפיין למים בבקבוקים קטנים לשטיפת ידיים.

    ד. לא חיפשתי, אבל עד כמה שאני זוכר, כשפרגנתי למודעה עם בעיות ביצוע גרפי, גם השתדלתי להעיר, אם כי, לפחות שם הקריאייטיב היה מוצלח. כאן, זה מצטרף לקריאייטיב גרוע.

    ה. לא כיף להכנס במשרדי פרסום. עצוב בעיקר. כי זה הביצה הקטנה שלנו והיא נראית לא טוב.
    ואני לא נכנס באף אחד, במיוחד בגלל שלשמחתי, איני מכיר אנשים במימד באופן אישי, אני נותן ביקורת והתייחסות מקצועית נטו ולא אישית על איש, צוות או משרד.

    ובכלל תראה לאיזה מצב עצוב הגענו. על פרסומת שעשויה טוב (מעבר לויכוח על הפרסומת הזו…). קריאייטיב חד ומדוייק, וביצוע מושלם אנחנו צריכים להגיד שהיא נראית לא מגזרית. תאמין לי, כ”כ עצוב שלפעמים בא לי לעזוב את התחום. ומה שהכי עצוב, ש”כ טמטמו את קהל הצרכנים שלנו עם פרסומות רדודות, שאפילו הוא כבר לא מבין בין טוב לרע. והלקוח.. הוא בטח אומר לעצמו.. “טוב אלו החרדים, הם ממילא לא מבינים פרסום מתוחכם, אם זה מה שהמשרד המקצועי שלי מגיש לי כנראה שזה מספיק בשבילם”.
    למרות שאני בטוח שהפרסומות הטובות יוצרות פער משמעותי למפרסם, לעומת הרעות, שפשוט הולכות לאיבוד ברעש התקשורתי.

    תקציבאי,
    בהנחה שאתה לא מכיר את המודעה ממקודם, ולא עובד במשרד שהוציא אותה, תעצום עיניים, עכשיו תפתח מחדש ותסתכל על המודעה, בלי לקרוא את הטקסט הקטן. תחשוב שאתה רואה אותה פעם ראשונה. מה לדעתך יש בקופסא, ג’ל איכותי מבית סנו, או – פשוט, מים?
    עכשיו, תסתכל מקרוב על הקופסא, מה כתוב? נכון! “ללא מים” ואתה שואל את עצמך – מה? מה הם רוצים ממני? עוזב את המודעה, ועובר לעמוד הבא.
    זה לא שהרעיון לא טוב. רק הביצוע והקריאייטיב שלו. אני לא רוצה לפתור את זה במקומם, אבל הקופי הזה היה עובד מצויין עם תמונה של מקל על סלע, או אפילו טיפה מים ליד סלע.
    ההמחשה המטופשת הזאת (והמאוד לוק מגזרי..) , הופכת את זה לבעייתי ובמקרה הזה גם מאוד מבלבל.

  8. לדעתי המודעה ממש לא קריאיטיבית בכלל מימד יש לו הרבה גרפיקה נסטלה קוקה קולה הילת שוהם וזירו קריאיטיב הוא עסוק כל היום באיך להרוויח כסף שום רצינות בטח לא פרסום חבל

  9. מרו כבר כמעט את הכל ובכל זאת אני מגיב, כי אני אוהב את הבלוג ויושביו. אני מפרגן ומפרגן ואף אחד לא אומר תודה, אבל הפוסטים שאני מקבל במקום זה כנראה עושים את העבודה… 🙂
    אני מסכים עם גיזמו כמעט בכל מילה, חוץ מהמשפט האחרון שלו שזה הופך את המודעה לבעייתית ולמבלבלת מאוד. היא ממש לא יוצרת בלבול, המסר מובן, חד, ברור. הברז גם לא מיושן לדעתי, וכשדיברו על לוק לא מגזרי (דינקיס?) התכוונו בטח לקריאייטיב, שגם אם לא אהבת, מר גיזמו, היא נדירה. נכון, הבקבוק האטום משקף רשלנות מצד הארט, הצל על השמיים לא משאיר צל של ספק. מדובר בקריאייטיב מגזרי. אבל הוא נדיר. אבל הוא מושך את העין. אבל הוא מעביר את המסר. אבל הלקוח מאשר חופשי. כי גם הלקוח לא שם לב לדברים האלה שציינת בתגובתך. נכון, פאדיחה, בא לך לעזוב את התחום בגלל זה, בסדר. אחרי הכל, כמו שחוצניק אומר – אפשר גם לפרגן. זה לא עד כדי כך גרוע.

  10. אני לא פרסומאית רק סתם צרכנית תמימה ומתענינת בתחום, וכשראיתי את המודעה,קודם קריאת האותיות הקטנות, לא הבנתי מה רוצים ממני בסנו.

    אפשר לנסות להוציא מים מסלע, נשמע כמו דבר קשה, אבל הנה בתמונה המים זורמים להם בכיף מן ה…הי, לא מן הסלע אלא מבקבוק הסבון. אז לא הבנתי מה אמור לצאת מן הבקבוק, מים או ג’ל? זה קשה או קל? או שמא המשהו צריך לצאת מן הסלע בכלל??
    בקיצור,ההסבר מצוין, אבל התמונה מבלבלת אותו.

  11. בלי להכנס לסוגי הברזים וכאלה, הפרינט לבד עושה את העבודה. יש כאן טעות איומה לדחוף את הסלה , מים, משה וכל הנושא. מדובר קודם כל בטעות אסטרטגית. סנו משיקה מוצר מצויין שאמור להחליף את השימוש התכוף במים וסבון לנקיון וחיטוי, אך בשום אופן לא למוצר שאמור להכנס לארגז כלים של רכב או תיק חירום בעוטף עזה. ההקבלה למים יפה אך גם מסוכנת. בעייני מה שמתקבל במבט ראשון זו מן יצירת חירום ללא מים.
    פרסום מעניין, קריאייטיבי, אך ממש לא ממוקד, וחבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן