בפרקים הקודמים: המבקר בפעולה #1 • המבקר בפעולה #2 • המבקר בפעולה #3 • המבקר בפעולה #4 • המבקר בפעולה #5 • המבקר בפעולה #6 • המבקר בפעולה #7
כל העיתונים קראו לזה “שיער”. המודיע קרא לזה “מוצר”. כולם הסכימו שבפאות שוירץ “מרגישים” את האיכות. אך ב”המודיע” שוללים רגשות כאלה. נקודה. לפניכם שני פרינטים זהים לחלוטין, אך שונה במהותם כרחוק פאה ממטפחת. כל העיתונים הרגישו מצוין עם הניסוח המעודן שברגשות שיער הפאה, אך המבקר (מלעיל) של ‘המודיע’ הצדיק הפעם את משכורתו המכובדת, בכך שהחליט לשמור את קוראיו מכל פירצה, וביקש לשנות את הביטויים הפסולים, ההרסניים, ומעכבי הגאולה. בינינו? אולי זה מה שקוראות המודיע רוצות, לשמור על הקוראים, מותר להם.
8 תגובות
תראה מה זה פתרון שנת 2011. בגיפטי היא תפרסם רק את המתנה שלה, וכך המבקר (מלעיל) לא יצטרך לעבוד קשה.
זה כבר ‘סטייה’ !!!
תרעננו לי את הקופסא: מתוך הציבור החסידי, לא נשות גור הן הצרכניות המרכזיות של שוק הפיאות?!
אז ללכת עם פיאה בלי כיסוי מותר, בשונה מרוב החסידויות, ולכתוב על זה אסור?
המבקר, זה לא מצחיק.
זה אווילי.
נראה לי שיותר מעניין יוצרי המודעה מהמודעה עצמה.
אמנם טוב שרואים אותם מידי פעם בעיתונות אבל עם כזה לקוח, באמת?
שימו לב שגם בטקסטים כתוב במקום השיער המוצר…
נוחעם,
מקור לא תכתוב?
מודעה בלי רמה מכוערת במיוחד נראית מלפני 30 שנה, לא יאומן לאיזו רמה הגיעו משרדי הפרסום הגדולים! וגם העסקים עצמם לא מבינים בפרסום כלל! וחבל!!!
נוחעם למה אתה לא רוצה למתג איזה חנות קטנה בבי”ש עיין ערך מילר שטריימלאך אח קטן