אולי זה בגלל שרמי לוי הבטיח מהפכת מחירים, אולי זה בגלל הוזלת דמי הקישוריות בחודש ינואר הקרוב, ואולי זו סתם תקופה לוהטת בענף הסלולאר. מצלמת פאשקעוויל תיעדה בימים האחרונים סוכנים של ‘פלאפון’ שירדו לשטח (גאולה, ירושלים) כדי ‘להעיף’ כמה שיותר מכשירים כשרים. הם השתלטו על מלכי ישראל עם כמה דוכנים לאורך הרחוב ואכן ‘העיפו’ מאות מכשירים. הצלחה מסחררת. לנדאו תקשורת הבינה שהיא לא הולכת לנוח על זרי הדפנה כשהמתחרים מוכרים בכמויות ויצאו במבצע אטרקטיבי, במודעות ענק ובולטות במיוחד שנתלו ברחבי הארץ. ורק את סלקום לא ראינו.
קרדיט (לנדאו תקשורת) • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • ארט דירקטור: בנימין קריספין • מנהלת תיקי לקוחות: שרי בר ששת • תקציבאית: אורית אברהם • יח”צ: מטי שפיצר (וינברג)
קרדיט (פלאפון) • סוכן: יעקב • רכב: שברולט אופטרה • צילום: הבלקברי של פאשקעוויל
7 תגובות
…ועל הדרך לזלזל (בצחוק כמובן) בשיטת הפלפול היהודית.
אולי עדיף שתשתמשו ב: עו”ד מעונב מול שופט עצבני? או ביבי ואובמבה.
מודעה “מפולפלת” אין ספק.
בהתחשב בקו הפרסומי של אורנג’ יש כאן חידוש
בהתחשב בקו הפרסומי שהיה אמור להיות לאורנג’ .
אפעס. חסר קצת פלפל.
לא.
לענ”ד מודעת “מתפלפלים” הגיעה בעקבות מודעת “הגדלנו לכם את האותיות” המתחכמת של סלקום.
יש?
(סליחה, שפע שוק?)
והניידת הכחולה של פלאפון ‘חטפה’ גם כמה דו”חות מפקחי העירייה בגלל שחנו על המדרכה ליד פיצה אורי
במו עיניי ראיתי, אבל כנראה שהמכירות שם שוות גם קנסות עירייה
מודעה יפה עשו תוצאות לאורנג’
וגם הכניסו לסלקום מתחת לחגורה.
אהבתי את הקופי של אורנג’… שימוש יפה בשפה (-: