מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מדור מכתבי המערכת של עיתון יתד נאמן – ‘רשות הרבים’, הפך כבר מזמן לרשות היחיד של היחצני”ם ודורשי טובתם. פאשקעווילר הדוק שלח לנו היום מכתב שהתפרסם במדור האחרון. אני כבר מזמן לא נתקלתי במכתב כל כך “תמים” ומשעשע.
Yated_neeman
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מדור מכתבים למערכת של עיתון יתד נאמן – ‘רשות הרבים’, הפך כבר מזמן לרשות היחיד של היחצני”ם ודורשי טובתם. פאשקעווילר הדוק שלח לנו היום מכתב שהתפרסם במדור האחרון. אני כבר מזמן לא נתקלתי במכתב כל כך “תמים” ומשעשע.

וזה המייל (בהשמטת שמות):

זה שכנראה לא הצליח מבצע מכסי החסד של תנובה זה לא נותן ליח”צ של גל אורן את הזכות “להעמיד את הציבור בנסיון משמים”
ובכלל לא ברור איך כתבה פירסומית מובהקת שכזו התפרסמה היום ב”רשות הרבים” של יתד נאמן (שבמוצהר אינו מיועד כלל לפרסום) ועוד בלי חתימת שם…

אבקש מפשקוויל להעמיד את הצדק במקומו.
תודה.

רשות היחיד של יתד נאמן 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

19 תגובות

  1. באותה מידה המודעה יכולה היתה להישתל על ידי אחד מארגוני החסד.
    לא צריך לטוס עד גל אורן.

    וכמו בכל תגובותינו לפסטיבלי הצדקה “נדנדתי ונושעתי” “חירטטתי והתגלגלתי (מצחוק)”, גם עתה נאמר במקהלה: נו, הלוא מדובר בצדקה וחסד?! מ’כפת לי.

  2. הגיע הזמן כבר מזמן, שהיחצני”ם יעבדו קצת יותר קשה. כבר מזמן התברר שהעם הזה לא כל כך טיפש. במחילה, בכל אופן פחות ממה שחושבים יחצני”ם רבים.

  3. אני משתעשע במחשבות אודות היח”צן המהוללל שטפח לעצמו על ביטנו בשביעות רצון לאחר שהצליח להשחיל את הידיעה הזו בעמוד המכתבים למערכת.

    יש לי משהו לספר לך, יחצ”ן יקר. אתה לא יודע לעשות יחסי ציבור. ואני בספק גדול מאוד אם אתה יודע מה זה יחסי ציבור.

    המכתב הזה כפי שהתפרסם הוא תמצית הבועה המנותקת שבה אתה יושב. אני מעדיף לחשוב שהחברים שלי, קוראי העיתון, אינטליגנטים בהרבה מקהל היעד של המכתב הזה שנע באיזור גילאי ה-8-9.

    לו היה זה מתפרסם בחוברת לילדים זה היה מעט יותר נסבל.

  4. איש כתב:

    אני משתעשע במחשבות אודות היח”צן המהוללל שטפח לעצמו על ביטנו בשביעות רצון לאחר שהצליח להשחיל את הידיעה הזו בעמוד המכתבים למערכת.
    יש לי משהו לספר לך, יחצ”ן יקר. אתה לא יודע לעשות יחסי ציבור. ואני בספק גדול מאוד אם אתה יודע מה זה יחסי ציבור.
    המכתב הזה כפי שהתפרסם הוא תמצית הבועה המנותקת שבה אתה יושב. אני מעדיף לחשוב שהחברים שלי, קוראי העיתון, אינטליגנטים בהרבה מקהל היעד של המכתב הזה שנע באיזור גילאי ה-8-9.
    לו היה זה מתפרסם בחוברת לילדים זה היה מעט יותר נסבל.

    כאילו, הכל נכון. אבל איזו התקפה!

  5. א. חמוד

    ב. עובד, העם טיפש.

    (איש, כנראה שיש לך מעט חברים… 😉 )

  6. צר לי, אבל אתם כולכם כאן יושבים במגדל השן.

    רוב האנשים ברחוב, קוראי יתד נאמן, באמת חושבים שהמכתבים ב’רשות הרבים’ אמיתיים ואותנטיים. כשחשפתי כמה פעמים, גם בפני אנשים אינטליגנטים מאוד, את האמת היחצ”נית – עיניהם התעגלו בתדהמה.

    אז האמת, שהמכתב הזה קצת מידי מהוקצע וגדוש בפרטים. כלומר: לא מספיק זך, נקי ומקצועי, כפי המצופה מן ה’מחלקה הסגורה’ של גל. אבל תרגיעו, קהלי היעד במילא לא אלרגים כמוכם. אז למה לחשוש?

    ולא, אני ממש לא עובדת בפרסום גל, ולא חושבת לעשות זאת בקרוב – גם אם יציעו לי…

  7. שון, זה נראה יותר כהתגוננות.
    איש, כל מילה אבל כל מילה בסלע!!!!

  8. בגדול דווקא פרסום גל תותחים.
    והציבור תמים ונאיבי, ומודעות היח”צ ביתד זה שיטה שיתד עצמם המציאו בשלל מכתבים מאבריכם כאובים אודות קווי הנייעס שרבים חלילים הפילה וכאלה מרעין בישין כדוגמת נגני MP3…
    אוי אז קם פרסומאי אחד ואמר רגע בא נריץ את השיטה. גם לפרסומות כלליות.
    והשאר הסטוריה דביקה וגועלית, פוי.

  9. רק שתי שאלות –

    ומה אם גל אורן לא קשורים למודעה הזאת?
    -זה אומר ששיחקנו אותה ב”ה עם המבצע הזה.

    ומה אם גל אורן כן קשורים למודעה הזאת, אבל במקרה היא עובדת
    שיגעון למרות דעתכם המלומדת?
    זה אומר ששיחקנו אותה ב”ה עם המבצע הזה.

    שורה של הנחות עבודה מוטעות שמישהו בנה מהן סיפור חמוד לפוסט .

    בינתיים פרטים בטלמסר: 03-3737070
    תודה למערכת פשקוויל על התקשור הנוסף של המבצע ושנמשיך לאסוף הרבה חסדים.

  10. זה ישן נושן,
    ושם בגל אוהבים את זה
    מאוד מאוד!

    זה אולי אפילו מעין חידון מי יצליח להכניס יותר למדור,
    בעיקר לאגד, כיון שזה נישה מעולה לתלונות וכו’
    שמתי לב לזה מזמן כשכל חודש בערך יש סיפור על נהג אגד אחר שמצא משהו והחזיר…

    העולם מטומטם, מה לעשות…

  11. @ דואר:
    זה יזום, נכון.
    והעוילם גוילם, נכון.

    ודווקא בענין אגד,
    התלונות אמיתיות לשלא לשם שינוי,
    ולפעמים יש גם מציאות אחרת,

    אחת שקיבלה את ארנקה שנשמט בקו 450 האחרון, עוד באותו הלילה.
    (ולא שלחה מכתבים לאף מערכת :))

  12. מאיר גל כתב:

    רק שתי שאלות –
    ומה אם גל אורן לא קשורים למודעה הזאת?
    -זה אומר ששיחקנו אותה ב”ה עם המבצע הזה.
    ומה אם גל אורן כן קשורים למודעה הזאת, אבל במקרה היא עובדת
    שיגעון למרות דעתכם המלומדת?
    זה אומר ששיחקנו אותה ב”ה עם המבצע הזה.
    שורה של הנחות עבודה מוטעות שמישהו בנה מהן סיפור חמוד לפוסט .
    בינתיים פרטים בטלמסר: 03-3737070
    תודה למערכת פשקוויל על התקשור הנוסף של המבצע ושנמשיך לאסוף הרבה חסדים.

    מאיר שלום,

    אישית אני מאוד מחבב אותך אך כפי שודאי ראית את תגובתי הקודמת אני לא חולה על הרעיון ובטח לא על הביצוע.

    היו לך שתי שאלות. אנסה לענות לך בקצרה.

    במענה לשאלתך הראשנה – אין סיכוי בעולם. גם לא בחור ישיבה משועמם, ובטח לא אב משפחה שאוסף מכסי גבינות, יפרט עבור קוראי יתד את ארבעת השלבים של המבצע. בוא נהיה הגיוניים. אם אתם טרחתם לעשות זאת, זה אומר שלא שיחקתם אותה עם המבצע.

    במענה לשאלתך השניה – בוא נצא מתוך נקודת הנחה שלמרות דעתנו המלומדת זה עובד שיגעון (למרות שאני קצת מכיר את אופי המבצעים במגזר החרדי ושולל זאת.). פחות התעמקנו בתוצאות ויותר בחנו את הדרך. והדרך, איך לומר, אפעס לא מקצועית בעליל, לא מתוחכמת בכלל ובעיני המתבונן המבין יוצרת תחושה של התנשאות על קהל יעד מטומטם. לא נראה לי שכך נכון לעשות יח”צ.

    לסיכום, אתם בגל אורן באמת עושים המון עבודה נפלאה. גם אם עשיתם טעות עדיף להודות עליה מאשר להגן עליה ולהנציח אותה.

  13. @ מאיר גל:
    במידה וזה עובד מדובר בסחיטה רגשית בשם הדת בשביל המכסים של תנובה…

  14. חומי כתב:

    באותה מידה המודעה יכולה היתה להישתל על ידי אחד מארגוני החסד.
    לא צריך לטוס עד גל אורן.
    וכמו בכל תגובותינו לפסטיבלי הצדקה “נדנדתי ונושעתי” “חירטטתי והתגלגלתי (מצחוק)”, גם עתה נאמר במקהלה: נו, הלוא מדובר בצדקה וחסד?! מ’כפת לי.

    אם היה מדובר באירגוני החסד אני מאמין שהם לא היו מתביישים לחתום את שמם.

  15. אז מה עכשיו פאשקוויל הפך להיות בלוג חובבי הקונספירציות,,באמת חבר’ה חדש לכם שהעולם מטומטם כרוני, ושאנשי הפרסום אינטרסנטים עם חוש בילוש כמו של עכבר למלכודת,
    בגדול מאיר גל בהחלט שיחק אותה בזה שהקוראים המחוכמים קנו את הסיפור ,ואתם ממסחרים את בינתכם תמורת החשיפה הכ”כ מחוכמת שלכם..
    וואו אז עליתם על האסטרטגיה של איזה יחצ”נית לא כ”כ קראייטיבית….
    מה לעשות שהיא שכחה את הכפפות והשאירה קצת יותר מטביעת אצבע….

  16. @ שלומית:
    את מדברת עלי?
    המכתב הזה לא יצא ממחלק יחסי ציבור בפרסום גל אורן ואני יכולה לחתום על כך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן