חשבתי שכבר כתבנו על הקמפיין הקריאייטיבי של פרסום אגס לבית התבשיל ערב הימים הנוראים. חיפשתי פה בבלוג, חיפשתי גם בגוגל, ולא מצאתי. חשבתי שוב. החלטתי שאתם חייבים לראות את כל הקונספט במלואו.
אז ככה, הנה הפרינט שהתפרסם ערב הימים הנוראים:
והנה קמפיין ההמשך שנמרח בשבוע האחרון על לוחות המודעות בבני ברק. איצ וורי נייס.
קרדיט: משרד הפרסום אגס • מנהל קריאייטיב: עמי גרינוולד • עיצוב: טובי מילר • תקציבאית: דבורי זקס • יחסי ציבור: ישראל פלר
5 תגובות
אז להסתכל או לא?
לראותם בלבד.
רואים שזה מהצלחת של עמי.
הקונספט יפה מאד, העיצוב יכל להיות יותר טוב.
אבל אין ספק, מעביר את המסר.
השאלה היא האם גם עושה את העבודה… היום לאחר שהתרגלנו למודעות נוטפות דם, המודעה הזו לא קוראת לי תתרום, לא מרגשת, לא בוכה. היא חכמה, ואני לא בטוח שחכמה עושה את העבודה היום.
אוקי
עמי, די עם ה”צלחות”
שבור כבר צלחת \\\\\\\