גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
חשבתי שכבר כתבנו על הקמפיין הקריאייטיבי של פרסום אגס לבית התבשיל ערב הימים הנוראים. חיפשתי פה בבלוג, חיפשתי גם בגוגל, ולא מצאתי. חשבתי שוב. אל תיכנסו!
הטיזר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חשבתי שכבר כתבנו על הקמפיין הקריאייטיבי של פרסום אגס לבית התבשיל ערב הימים הנוראים. חיפשתי פה בבלוג, חיפשתי גם בגוגל, ולא מצאתי. חשבתי שוב. החלטתי שאתם חייבים לראות את כל הקונספט במלואו.

אז ככה, הנה הפרינט שהתפרסם ערב הימים הנוראים:

אל תעשו לי פרסומי ניסא! 1
תסתכלו בצלחת של השני ותראו שהיא ריקה (ימים נוראים)

והנה קמפיין ההמשך שנמרח בשבוע האחרון על לוחות המודעות בבני ברק. איצ וורי נייס.

אל תעשו לי פרסומי ניסא! 2
הטיזר
אל תעשו לי פרסומי ניסא! 3
אל תעשו לי פרסומי ניסא!

קרדיט: משרד הפרסום אגס • מנהל קריאייטיב: עמי גרינוולד • עיצוב: טובי מילר תקציבאית: דבורי זקס • יחסי ציבור: ישראל פלר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. הקונספט יפה מאד, העיצוב יכל להיות יותר טוב.
    אבל אין ספק, מעביר את המסר.

    השאלה היא האם גם עושה את העבודה… היום לאחר שהתרגלנו למודעות נוטפות דם, המודעה הזו לא קוראת לי תתרום, לא מרגשת, לא בוכה. היא חכמה, ואני לא בטוח שחכמה עושה את העבודה היום.

  2. עמי, די עם ה”צלחות”

    שבור כבר צלחת \\\\\\\

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן