WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
בראשית אהבנו, הנה סוף סוף פינוק די מכובד ללקוחות טרקלין-יאקאב-חשמל, רצית מייבש, יצאת עם סיאט חדשה. אבל משהו כאן לא הריח טוב, וכך מצאנו את עצמנו האנשים של האותיות הקטנות | רשמנו את התרמית הראשונה מבית “בראשית” של קוטיינר.
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בראשית אהבנו, הנה סוף סוף פינוק די מכובד ללקוחות טרקלין-יאקאב-חשמל, רצית מייבש, יצאת עם סיאט איביזה חדשה. אבל משהו כאן לא הריח טוב, וכך מצאנו את עצמנו האנשים של האותיות הקטנות.

ומה מתברר בכיתוב המעורפל, שגם אם תקנה ב’קניון רפאלי’, ב’חשמל כהלכה’, ואפילו באיזה מרתף חשמלי מאובק ומחניק בשכונת נחלאות, הרי אם נפלת על מוצר של ניופאן, נכנסת אוטומטית להגרלה שבועית על אותו סיאט בדיוק. מחקר מעמיק יותר, בעזרת ידיד האנושות מיסטר גוגל, מעלה שההגרלה היא כלל ארצית המשותפת לכל חנויות האלקטרוניקה, והיבואנית ניופאן בכבודה ובעצמה מקמפיינת זאת במדיה הכללית. אז נכון ש’בראשית’ היו הראשונים לזרות חול ביעניים ולרסס את התרמית ‘כאילו’ מדובר בהגרלה ייחודית מבית טרקלין חשמל (“נכנסים לטראקלין… ונכנסים להגרלה בכל שבוע על רכב”), אבל זה עדיין לא מונע מכל משווק זוטר להפיץ את הבשורה בשמו, ולהשאיר את כל השאר לאותיות הקטנות שאינן נקראות.

סולם השטיבל: 3 (בזכות התרמית).

תרמית בטרקלין 1
נכנסים לטרקלין וזוכים בסיאט

ובעצם, לא רק שם…

תרמית בטרקלין 2
ההגרלה הארצית
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. ראשית נוחעם, למה לך לרוץ לגוגל כשבמודעה, שחור קטנטן ע”ג ירקרק, בהערות המשפטיות, נכתב שהמבצע מתקיים בכל נקודות המכירה המוכרות את מותגי ניופאן ואם תמשיך ותקרא הלאה תראה שגם כתוב שעורכת ההגרלה היא חברת ניופאן.

    ועדיין אתה צודק בגלל שאנשים לא טורחים לקרוא את ההערות המשפטיות.

    לעניין אחר, אותי לימוד שאם לך ולמתחרה שלך יש את אותה מעלה, עכשיו כדאי שתהיה אתה זה שמתפאר בה. זה שאצל כולם יש את אותה הגרלה זה נחמד. זה שטרקלין מפרסם אותה – יביא לו מכירות. שאפו!

  2. שום תרמית, פרסומת קלאסית -כאילו אם כתוב למשל במודעה “חנות יוקרתית” זה אומר שזה רק הם??

  3. תגידו לי, בתור לקוחות,
    אתם באמת מאמינים שתזכו ברכב, בקניית מוצר חשמלי??
    צריך להיות בן-אדם עם שכל של כיפה אדומה, בשביל לחשוב שהזאב הוא הסבתא!!

    כל ההבטחות האלו רק גורמים ללקוחות לעבור הלאה, לדף הבא…:
    “נראה אותם באמת נותנים לי רכב, תמיד זה יהיה בתנאי שאמשכן את הדירה שלי בעד מוצרי חשמל…”
    בסרט הזה, כבר קנינו. 🙂

  4. יצא נוחעם לחפש דם ומצא מי עדן זכים.

    דווקא מי שניסה פה לתרמת אותנו היה אתה.
    הבטחת בכותרת לחשוף את הנפילה של בראשית, לא פחות מתרמית בטרקלין הפרסום היוקרתי, זעקת.
    רצנו פנימה ואופס: לא תרמית ולא כפכפים. מודעה סבירה ומקובלת.

    עושה רושם שאת הטור אתה מגבש בראשך מיד לאחר קריאת המשפט המרכזי. רק לאחר מכן אתה טורח לקרוא את שאר המודעה.
    מבקר, עצור להתרעננות ושנה נהלים. קודם קוראים הכל, אחרי זה חוזרים לכותרת ורק אחרי כל זה מתיישבים לפוסטפסט.

  5. .
    היו היה פעם עיתון שנקרא ל״ע ׳העולם הזה׳, אשר התמחה בכותרות שער מפוצצות שקשר בינן לבין התוכן והמציאות היה רופף להחריד, כדוגמת: האם אריק שרון מעשן סמים (פרטים בעמ׳ 32).
    אותו אומלל, אשר היה רוכש את העיתון ופותח בעמוד הנ״ל, היה מקבל את התשובה: לא!
    .
    לאחרונה, אני מזהה יותר מדי כותרות או דברי בקורת מתלהמים המפורסמים בשטיבל מכובד זה.
    אנא, לא תרמית ולא יער, לא היסטריה ולא לשון הרע.
    הרגיעו נא את ההתלהבות והשחיזו את הסכינים – שידקרו אך לא יעלבו, שיבקרו ולא יגנבו דעת.
    בכל זאת – אמת נדרשת בכל – גם בפרסום וגם בביקורת עליו.
    .
    שבוע טוב.
    .

  6. מה שהם שכחו זה שהמכונית המוגרלת תהיה בצבע אדום(תקנון)
    ובמקום למצוא מכונית שכזו
    כמו שיש במודעה השנייה הם פשוט פישלו שוב…

  7. לי זה נראה גאוני, לא תרמית.

    זה כמו שבעל מכולת יתלה שלט “30% נוספים מתנה בקניית בקבוק קוקה קולה”.
    הוא לא נתן את המבצע אלא פרסם אותו

    גאון הקוטיינר הזה…

  8. נוחעם כתושב נחלאות אני מוחה.
    ראשית- בכל נחלאות אין מחסנים מאובקים ומחניקים אלא יש רק בייסמנטים.
    שנית- במקרה,(אין מקרה, זה רק מה’) הבוקר, הוטלה עלי משימה ללכת ולקנות תנור אמבט. הסתובבתי בכל נחלאות ואין שום חנות למוצרי חשמל, יש רק בשוק וגם הוא פותח רק בשעה 09:00 אז אנא ממך- קצת אמת בפרסום!

  9. עמוס כתב:

    הבטחת בכותרת לחשוף את הנפילה של בראשית, לא פחות מתרמית בטרקלין הפרסום היוקרתי, זעקת…
    …עושה רושם שאת הטור אתה מגבש בראשך מיד לאחר קריאת המשפט המרכזי. רק לאחר מכן אתה טורח לקרוא את שאר המודעה…

    1. “תרמית בטרקלין יאקאב חשמל” הכוונה. ולא כפי שחשבת.

    2. “רק לאחר מכן אתה טורח לקרוא את שאר המודעה”. חבוב, יש הבדל קטן בין המודעה עצמה, (שמדברת כל כולה על מבצע ללקוחות טרקלין) לבין האותיות הקטנות בקטגוריית הט.ל.ח. בפונט גודל 4, שגם תולעת כמוני היה צריך להוריד משקפיים ולהדביק עיניים על הטקסט בכדי לקרוא, (הן מבשרות שהמבצע קיים בעצם בכל חנות למוצרי חשמל). אילו הפרסום היה משולל אותיות קטנות, נדמה לי שכולנו היו מסכימים שיש כאן תרמית. ובעיני, אותיות קטנות כאילו אינן קיימות כלל, ותפקידן להגנה משפטית, וממש לא כשירות לקורא. הוא, שימשיך לאכול בלופים.

  10. לדעתי המודעה מעולה.
    רק לשם ההגינות לדעתי מומלץ לכתוב בפסקה (במקום: נכנסים לטרקלין יאקאב חשמל קונים….) גם בטרקלין יאקב חשמל קונים….

  11. מה התרמית?
    לדעתי הרכב הכסוף שטרקלין מציעים מרשים הרבה יותר מהרכב האדום של המגזר הכללי…

  12. גמני חושבת שהגזמת, חבוב.
    חוק בסיסי בפרסום, לכולם יש מעלות, לי יש את הכשרון להעצים אותם.
    (וכן, דרכם של ט.ל.חים להראות מינימליסטים…)

  13. כשאני קולט מה בראשית עשו, אני אומר שאפו על הרעיון.
    זה נקרא איש פרסום, לקח רעיון שמשהו אחר שילם עליו, בנה אותו, וממנף את זה לצרכים שלו.

    סחתיין למוטי על הרעיון…

    ת

  14. תרמית או לא – יש פה משהו עוד יותר מפתיע.

    טרקלין חשמל היא בבעלות יבואנית מוצרי החשמל ברימאג דיגיטל – המתחרה הישירה של ניופאן. בתת הרשת למגזר החרדי, טרקלין יאקאב חשמל, שותף (49%) שמואל יאקאב. והנה, מתברר שהוא דווקא מוצא לנכון לקדם אגרסיבית את המתחרה הישירה של הבוסים למעלה.

    זה באמת מעניין. וזה בהחלט טוב לתחרות.

  15. חוצניק, תודה.
    נתי, אין מה להגיד, חייבים להיות כתב כלכלה כדי לקלוט את מה שאתה קלטת.
    סביר להניח ששמואל יאקאב כלל לא עדכן את הבוסים שלו, ורק נתפלל שלא יינזק מזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן