גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אם לרגע חשבתם שהאינטרנט הוא העתיד / ההווה בתחום השיווק, יש כמה חבר’ה שחושבים אחרת. אמש קיבלתי אימייל מאחד השותפים (אלישע כהן) במיזם ממוחשב חדש הנקרא ‘מאורסים’. כיון שמדובר בהחזרת הגלגל אחורה אני לא מחובבי הרעיון, אבל נו, בשביל זה אתם כאן.
web-01
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אם לרגע חשבתם שהאינטרנט הוא העתיד / ההווה בתחום השיווק, יש כמה חבר’ה שחושבים אחרת. אמש קיבלתי אימייל מאחד השותפים (אלישע כהן) במיזם ממוחשב חדש הנקרא ‘מאורסים’. כיון שמדובר בהחזרת הגלגל אחורה אני לא מחובבי הרעיון, אבל נו, בשביל זה אתם כאן.

הרעיון בגדול הוא: תקליטור אינדקס ‘מאורסים‘ עבור הציבור החרדי. האינדקס כולו מופעל מתוך התקליטור ואין צורך בחיבור אינטרנט לצורך הפעלתו. האינדקס הינו בתחילת דרכו והם רוצים לקבל ביקורת בונה, או הורסת, הערות מאירות, או חשוכות. התקליטור הראשון ייצא עוד חודשיים מהיום, כך טוענים היזמים, והפרסום בו יינתן חינם לכל מספקי השירותים בתחום החתונות.

סקרין שוט דמו של עמוד הבית – אינדקס מאורסים:

אינטרנט זה פאסה 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. אלישע, עם כזאת אמונה באינטרנט… מה אתה מחפש בדרונט???

    אף פעם לא מאוחר להתחרט…

  2. שכחת לציין איש יקר שרק בדיסק הראשון הפרסום חינם כל הדיסקים הבאים יעלו כסף

  3. יוני קבל עידכון פתחתי עסק חדש רשום שנקרא “אור יישום פרויקטים” דף בפייסבוק יעלה בקרוב בנוסף למאורסים יש דף בפייסבוק והוא http://www.facebook.com/meorasim
    אתה מוזמן לעשות לייק והלקוחות שלך עיין ערך זמרים יכולים לקבל אצלנו בדיסק הראשון פרסום חינם…בלי אותיות קטנות

  4. ישנו דבר אחד מוזר בכל הסיפור הזה.
    מדוע בדיסק שתמהדר בשם ‘מאורסים’ אמור להופיע מאמר שכותרתו ‘מהו הגיל האידיאלי לנישואין’?
    זהו מאמר שמתאים לאתר שידוכים ולא לאתר מאורסים. ועוד על CD!

  5. בעצם, אם אני מבין נכון, זו תוכנה לכל דבר רק שהיא מתלבשת בתחפושת דף אינטרנט. (בגלל נוחות וקלות הבנייה?)
    או שהסיבה היא בכדי שה’גולשים’ ירגישו כמו גולשים (חשבתי שמדובר במחשבים עם נתיב ללא אינטרנט…)
    או שהסיבה היא בכדי שהבאנרים יתקבלו בהבנה ולא סתם בתוך תוכנה רגילה.
    אני משווה את זה לאוצר החכמה המקוון והרגיל, ובמקביל היברו בוקס המקוון ובדיסק שהוא גם בצורה כמו ‘מאורסים’.

    ומדוע אכן זה לא עולה גם לאתר ממש? מה יהיה רע אם גם מנותקי האינטרנט יקבלוהו לביתם בדואר בדיסק, ולעומתם גולשי האינטרנט יגלשו להנאתם ברשת לאותו אתר?

  6. הפורמט של תקליטור חוטא למדיום. איבדנו את כל מה שעושה את האינטרנט למעניין: אינטראקטיביות? פידבק? קישוריות? וכו’. מלבד חסכון עלויות דפוס, שזה משרת בעיקר את המשקיעים. אין פה ערך מוסף לצרכן.

  7. סליחה?!
    לא מעניין? לא אפקטיבי?

    במחילה מכבוד קדושתכם, זה גאוני!

    הרי פורמט כזה יכול לקבל כל אישור שירצו ומצד שני להעביר כל אינפורמציה שירצו המפרסמים להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלהם.
    אני מסיר את הכובע בפני היזמים ומאחל להם הצלחה!

    אם הם לא יפשלו בהפצה ובהבאת המפרסמים, הם הולכים להצליח בענק ולהפוך לשוס אדיר.

    כאיש שיווק שנים רבות במגזר החרדי, אני רואה כאן פוטנציאל מדהים למיזם הזה.

  8. לדעתי הרעיון חזק ויפה וכל התשבוחות
    אבל כמה מכירות יהיה לזה זה אני קצת בשאלה(ולא לטובה)
    אנשים יותר מעדיפים ישר אינטרנט וזהו -ברור שיש הרבה שיש להם מחשב ובלי שום אינטרנט (רק אמיל)שהם אולי יהיה הציבור שמסתבר שיקנה את זה אבל כמה הם בגדול?
    אבל במחשבה שניה אולי זה השתנה בשנים האחרונות ???????????????????????????

  9. כיוון שנהניתי מהרעיון, התקשרתי לבחור שעומד מאחורי זה, והוא סיפר לי שבשלב מסוים הם גם יפרסמו את זה כאתר באינטרנט, כך שטענת האנשים לגבי העובדה שלמי שיש אינטרנט זה לא רלוונטי, פתורה.

    מה גם, שבאין מתחרה אינטרנטי מסודר שפונה לקהל החרדי, הם יכולים לשלוט גם באוף ליין..

  10. טוב אז ככה אני לא יודע מי דיבר איתי, אני רק יודע שהרבה מאוד אנשים מעונינים לראות את המוצר הזה בחוץ באוויר הרשת זה נושא שנשקל לבנתיים וככל הנראה מצב נתון עכשיוי זה לא יהיה ברשת אץ באותה סיבה סיבה שאבי והכשר של הרבנים על הדיסק. וב. מבחינת רווח פרסום הרווח הרבה יותר גדול שאתה מוכר מדיה כל שלושה חודשים אתה יכול לשחזר את ההצלחה של המוצר…
    אם והיה ונראה שיש ממש דרישה להעלות את המוצר לרשת נשקול זאת פעם נוספת…

    בברכה מאורסים.

  11. הרעיון יפה ומבורך, מוקדם מדי לגזור את דינו להצלחה או לכליה.
    צריכים הרבה אורך נשימה כדי לשרוד, אין ספק שעלות בלתי מובטלת זה ההפצה, אך בלי הפצה כבדה לא יהיה מפרסמים.
    מה שכן חשוב מאד שהמפיקים לא יתעצלו, ולא יסמכו על עצמם, ויפנו לגורם רוחני שיעבור על כל התכנים ויבדוק האם התכנים מתאימים “לכל” בית יהודי. בית גורי כבית ליטאי. בית ויזניצאי כבית מודזיצאי.
    בקטע הזה הם יכולים מהר מאד לאבד את הכסף.

    הרבה הצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן