הקמפיין של פזגז מבית ‘תוצאות אפקטיביות’ (שהחל בחנוכה), משתף את הקוראים במסרים הרעיונאים של המוצרים. כלומר, הם בחרו להחביא את המוצר ולהבליט את המסר ע”י פתירת תשבצים ותשחצים, שהמשוואה הסופית היא יתרונות מוצרי ‘רנאי’, המשווקים ע”י פזגז בישראל. מה אתם אומרים? האם קהל היעד של ‘רנאי’ יישב בזמנו הפנוי וימלא את התשבצים?
6 תגובות
זה יפה.
טיפה נדוש, אבל יפה בהחלט.
אאההבתי
פתרתי! פתרתי!
מהמודעות הכי מבולגנות שראיתי אי פעם!
0 בסולם אורן.
ועם תוצאות הסליחה זה כמובן לא אישי
פתרונות חכמים לכותרת מעולה!
אלו שחילקו סופגניות ברחובות החרדיים?
נס גדול היה פזגז.
קד”מ אפקטיבי להורים עם חוויה חינמית שכזו.
זה יפה. טיפה נדוש, אבל יפה בהחלט. אאההבתי