מרכז העניינים
חינמון ארצי
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

נקוט כלל זה בידך: “הרואה טיזר בעיתון, ידע כי קמפיין חדש של מימד הולך להשתלט על המדיה”. אך אם לרגע נתעכב על הקריאייטיב עצמו, אני אישית חושב שיש עוד הרבה מה לחדש בתחום היוגורט ושוק החלב בפרט, מעבר לסתם ויז’ואל יפה. אבל עדיין המסר עובר בצורה פשוטה וקלילה ועל כך כותרתינו.

פשוט קטפנו והוספנו, תהנו 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. איכס,
    לפחות תשטפו את זה לפני שאתם מוסיפים לי את המנגו או האגס ליוגורט שלי..

    אחלה פרינט. פשוט ומענג.

  2. קופי פשוט טוב,
    ביצוע פשוט נקי,
    נהניתי!

    סה”כ: 9 בסולם פנינה

  3. אף פעם לא הבנתי את המשפט “חתיכות פרי אמיתי”

    יש חתיכות פרי לא אמיתי?

  4. מצטערת, זה מידי הזכיר לי איזושהי פרסומת ישנה לB&D:
    ‘אמא, תקטפי לי מיץ תפוחים’
    כמדומני של ‘דמיון’.
    מיחזור זה אין. גם בפרסום??

  5. יש משו מאד מפנק בפרסום הארומטי של (טרה ל) מולר.
    מההתחלה היתה תחושה שהמעדן הזה יותר חלבי מאחיו על המדף. כן או לא המודעות להיותו אירופאי מהלכת לנו טוב על חוש הטעם.
    בשם משרד הבריאות:
    חתיכות פרי הן יצור עצמי של משווקיהן ואין להם כל קשר לפרות אמיתיים. קרי: תעשיית שבבי גומי מלאכותיים שאמורים לרגש את הלשון…
    אם יש הדגשה שזה אמיתי סימן שאולי… אבל רק באולי נפל שם איזה פלח תפוז… במקריות.

  6. תושיה כתב:

    מצטערת, זה מידי הזכיר לי איזושהי פרסומת ישנה לB&D:
    ‘אמא, תקטפי לי מיץ תפוחים’
    כמדומני של ‘דמיון’.
    מיחזור זה אין. גם בפרסום??

    דה ז’ה וו

  7. איציק וינברגר כתב:

    איכס,
    לפחות תשטפו את זה לפני שאתם מוסיפים לי את המנגו או האגס ליוגורט שלי..
    אחלה פרינט. פשוט ומענג.

    חחחח

    אגב,
    חתיכות פרי אמיתי בתוך המעדן,
    אבל על העץ, המנגו נראה מדי מפלסטיק…

  8. המנגו נשטף בעודו על העץ…
    ובפרינט של היוגורט בטעם בננה דובדבן
    מולר מגדלים את שני הפירות על אותו עץ.
    ליהנות מהטבע…
    מה שכן, אי אפשר לקחת מהם את התחושה הפסטורלית
    שעוברת באדיקות בכל פרינט שלהם.
    תענוג אמיתי!

  9. אין על מימד!
    עזבו אתכם מהקריאייטיב. צורת ההגשה של השפית מנוחה שטרן, מקסימלית!
    בשעתו, היה באיזשהו מדור באיזשהו עיתון ביקורת על הטיפוגרפיה של מימד. המודעה הייתה בפר’ נח עם הספארי של בייגלה. המייבין מהמדור ההוא החליט שעדיף את הפונט קופונה במקום רימונה… צחקתי כמו בשבת זכור.. מי זה הליצן שנותן הערות למימד?!
    מה, הוא רציני?! למימד?!
    משרד פרסום מבטיח. מכל ההיבטים!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן