‘גל אורן’ מדווחים על הצלחה מסחררת במבצע של בנק הפועלים בשיתוף רשת פלדהיים, במסגרתו ניתן לרכוש ספרי ילדים בעשרה שקלים בלבד. לדבריהם, בשבוע הראשון למבצע ‘תקרא תצליח’, נמכרו למעלה מ-35,000 ספרים. הפרינט משהו-משהו ולא נותר לנו אלא לסכם במילה אחת: ‘וואו’. כל הכבוד לכולם.
18 תגובות
יפה, אהבתי את הרעיון ואת המודעה.
ממה התרגשת???
באמת לא ברור ממה התלהבת
מודעה ברוח של אפיקים, עוד פעם ילדים, ועוד פעם ילדים בלונדינים עם כיפה שחורה מודבקת, ועוד פעם כותרת שלא אומרת כלום, תקרא תצליח, תקראו תפנימו.
קצת אמת בפרסום:
המבצע- אדיר
ההיענות- מדהימה
המודעה- מגעילה
תקרע [את הישבן], תצליח.
או: למה זה הקמפיין המרגש ביותר עבורי בתקופה האחרונה –
לא כל קמפיין הוא תחרות מלכת היופי. לפעמים הקריאייטיב הוא אמצעי להשגת מטרות ולא מטרה בפני עצמה. לפני 3 שנים יצא בנק הפועלים במהלך מקסים שמטרתו עידוד הקריאה בקרב הילדי מדינת ישראל. 3 שנים חלמתי שזה יגיע גם אלינו. למגזר החרדי. בבנק הפועלים דוקא תמכו מהרגע הראשון אבל המכשלה היתה להשיג ספרים, אמיתיים, טובים ומעניינים בעשרה שקלים ללקוח. מסתבר שזה ממש לא פשוט.
3 שנים לא הצלחנו למצוא עד שפלדהיים הרימו את הכפפה.
המהלך הזה מרגש כי הוא הרבה יותר ממודעה. תחשבו על זה, 35,000 ספרים!! הצלחנו לשנות משהו, לעשות משהו טוב באמת. תחשבו על עשרות אלפי ילדים קוראים, על מאות אלפי שעות קריאה, על משפחות שחלקן לא יכלו להרשות לעצמן 4 ו 5 ספרים חדשים לילדים ב 70 שקל כל אחד, תחשבו על השמחה של הילדים שקיבלו את הספרים…
בימים האחרונים יצאנו בהדפסה נוספת של יותר מ 50,000 ספרים נוספים כדי לענות על הביקושים…
וזה החלק הכי מרגש, אתה יוצא מהמשרד, יוצא מהמודעה בעיתון, הולך לחנות.
אתה רואה איך מגיעים עשרות אם לא מאות, אתה רואה שהם לוקחים, אתה רואה שהם נהנים, אתה שומע שהילדים שלך מספרים שהחברים שלהם קיבלו. אתה נכנס לחנות הסופרסטור של פלדהיים במאה שערים ורואה עשרות ילדים יושבים על הפופים במתחם הקריאה של תקרא תצליח, וקוראים.
אתה יכול להגיד לעצמך, עשינו היום משהו. גם אם קטן. בשבילי זה גדול. אפילו ענק.
אני חושב שמגיעה כל ההוקרה לבנק הפועלים על שאיפשר. על שהתאים את עצמו. על שטרח.
להזכירכם המבצע פונה לכולם ללא הגבלה וללא תנאים ולא דוקא ללקוחות בנק הפועלים, אין קץ’, אין שטיק, אין טריק. רק תקראו.
יחד איתם מגיעה ההוקרה לפלדהיים שהרימו את הכפפה ואיפשרו לפעילות המדהימה הזו לקרות. איזה כיף לנו שיש לנו חלק בזה.
עכשיו אתם יכולים לרדת על הפיוטיות שלי, לקטול את הקריאייטיב, ולהסביר שאתם הייתם עושים את זה יותר טוב אבל תוך כדי כתיבת הפוסט/תגובה הזאת עוד עשרה ילדים קיבלו ספר חדש ועוד אלפים רבים יקבלו בשבועות הקרובים. זה כבר שלנו וזה מקסים בעיני.
ב”ה.
או
BSD.
מאיר, אחיי הקטנים ביקשו למסור תודה
אז הנה אני מוסר
באמת מדהים מה שקרה עם פלדהיים בתקופה האחרונה…
מאיר, לפי אורך הטקסט, גם אתה בדרך לכתוב ספר??
@ מנחם הלפרט:
אוטוביוגרפיה, ליתר דיוק 😉
מאיר גל כתב:
ולסיכום:
4 • מאת יוסף אלון:
כ”ג בטבת ה’תשע”א (30 בדצמבר, 2010) בשעה 10:57
קצת אמת בפרסום:
המבצע- אדיר
ההיענות- מדהימה
המודעה- מגעילה
פתחתם חזיתות –
פלדהיים ופועלים
פלדהיים ואגד
פלדהיים וספר שלישי חינם
פלדהיים + אור-החיים מחכה בעיקול?:)
תקרא = תצליח
אם כבר משקיעים שימו לב שהילד מסתכל בתמונות, הוא כלל לא קורא
ובכלל מה הקטע שבנק הפועלים נותן גם לשאר לקוחות הבנקים?
פששש …בגל אורן נהיו גומלי חסדים?…
כיף לקרוא שיש עוד בני אדם בתעשיה המפוייחת הזו.
מאיר עם כל הקרדיט לכם, אני חושב שמשה מפלדהיים עושה עבודה שמטיסה את פלדהיים כמו שרק אל על יכולים, ואתה יודע, זו כפפה כבדה, כפפה שמאוד קשה להרים.
אז אני מסיר את הכובע / הכפפה בפני גל פלדהיים אורן bsd
אחל ההמשרד יש לכם.
מה שמוזר לי שפה כתוב 35.000 ספרים וב’הודעת יח”צ’ אחרת של המבצע נאמר שנמכרו למעלה מ-3.000 ספרים,
מה הנכון?
לזיבלונים פיתרונים..
(http://mizbala.com/?p=21795)
מאיר,
עם כזה פוסט זה נראה שפתחת
‘תקרא תצליח’
בשת”פ עם פשקוויל…
זיצ’ מצליח
@ דואר:
נכון לעכשיו, כבר נמכרו קרוב ל50 אלף..
אם תקרא תצליח (בלי נדר)
הפוסט פורסם בתאריך: 27 בדצמבר 2010 בשעה: 12:57 ע”י: דורי בן ישראל קריו
VN:F [1.9.1_1087]
מעבד דירוג…
דירוג הזיבלונים והזיבלוניות: 7.8/10 (20 הצבעות)
בשבוע הראשון למבצע ‘תקרא תצליח’ של בנק הפועלים נמכרו למעלה מ-3,000 ספרי קריאה לילדים ב-10 ₪ בלבד ברשת חנויות פלדהיים. בנק הפועלים השיק לפני כשבוע ולראשונה במגזר החרדי, את פרויקט ‘תקרא תצליח’. באמצעות פרויקט ייחודי זה בשיתוף הוצאת פלדהיים, בית הוצאה לאור מוביל בספרות התורנית, נרתם בנק הפועלים לעידוד הקריאה בקרב ילדים. פרינט של גל אורן BSD, קליק לקומוניקט המלא.
חני,
תתווכחי איתם\איתכם…
http://mizbala.com/?p=21795
האמת היא שעד לרגע זה לא התייחסתי כלל למודעה משום שחשבתי שזה מיועד ללקוחות הבנק ולא לכלל הציבור היה מן הראוי כי הפרינט יתד לקורא המזדמן את התחושה הזאת במבט הראשון. ובכלל מישהו במשרד התבלבל בין פרסום ליח”צ?