כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
starkist
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לפעמים זה כיף לראות משרד פרסום שמתאמץ מאוד כדי לקשר בין חגי ומועדי ישראל למוצר כלשהו שהוא מפרסם. לדוגמה הפעם. הויז’ואל מזכיר בכלל את ליל הסדר יותר מאשר את חנוכה, אבל העיקר שיש מתכון ללביבות טונה סטארקיסט (זה אכיל בכלל?). תכל’ס, דווקא מתכון לסלט יווני עם טונה היה יותר מתאים לי עכשיו, אבל מה זה משנה. זה נראה טוב, זה מצטלם נהדר. והטעם…? זה לא באמת חשוב…

יצאת טונה... 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. בדר”כ הפרסומות האלו הם בעצם פרסומת לחנוכיה

    מעניין רק שלא כתוב החנוכיה באדיבות – – –

    כי לטונה ממש לא נמשכתי כאן.

    וחוצמזה, מי מדליק כך על השולחן?
    בלי להכנס לביצוע הגרפי שהחנוכיה עומדת באויר

    כנראה עוד נס חנוכה.

  2. מי המשרד פרסום הכללי של סטארקיסט? זה לא נראה מודעה של בולטון. בולטון יודעים שמדליקים עם שמן ולא עם נרות שעווה. בולטון יודעים שלא עורכים בחנוכה שולחן מלכים. בולטון יודעים עוד המון דברים שאנחנו יודעים. אז למה ככה? חוצניק: אהבתי את הכותרת… 🙂

  3. מה הקשר של טונה לכוכבים?
    אולי פירסינג צודק שהמשרד הכללי עושה את זה.
    כי:
    חנוכה הוא חג הכוכבים: פסטיגל וכו’
    בשורה התחתונה:
    מסר לא מדויק, לא אמין, לא אהבתי

  4. אני לא מבין למה אין באמת מודעה מיוחדת למגזר החרדי.
    רואים שקופירייטר לא חרדי הגה את המודעה.
    אני לא רק מרגיש, אני מריח. ואולי זה באמת הסקיצה של פסח והוסיפו חנוכייה שם באמצע?
    נחכה עד ניסן ונראה. אולי.

  5. רגע רגע

    בואו נעשה סדר בבלגן.
    רגע לפני שניגשים לשורת האשמות צריך להבין שהעבודה מול הלקוח אינה פשוטה, אני לא מכיר את האנשים העומדים מאחרי המודעה הספציפית הזו אבל אני מכיר אד דרכי ההתנהלות במשרדים.
    החנוכיה עומדת על השולחן ולא תלויה באוויר. , הויז’ואל אמיתי לחלוטין ניתן לראות בהשתקפות של הגביעים.
    בס”ד הוא הסמל המסחרי של בולטון, (ראה ערך דנונה ועוד…)
    נרות עם שמן זית לא קבילים במגזר הדת”ל, המודעה מיועדת גם להם.
    כוכבים יש גם לנו. אני מדליק בצאת ה…
    “השולחן מלכים” נועד בכדי למכור אינסייד מגזרי ללקוח. (המשפחה החרדית מתכנסת מידי ערב לארוחה חגיגית לאחר הדלקת נרות ומשחקי סביבונים וכו’ וכו’)

    ניסיתי לדון לכף זכות, מקווה שהצלחתי…

  6. הכל נכון אבל אסטרטגית לא ממש התחברתי למודעה,
    ערבוב של ליל הסדר עם חנוכיה ומתכון לביבות טונה? מי בכלל מנסה את זה?

  7. דווקא אני חשבתי שהקישור של טונה לכוכבים נעוצה בעובדה שהטונה נקראת “סטאר” קיסט. לא?

  8. מודעה סתמית שנדחפת לחג ללא כל הקשר אמיתי.
    רובי,
    אהבתי את הניסיון לסנגר.
    אבל..
    שים לב שהצלחת עם הלביבות והחנוכיה אכן עומדות באוויר.
    ההשתקפות שקישרת לכאורה לחנוכיה על הכוסות, אינה אלא של איזושהי מנורה עגולה שלא נראית כאן בתמונה.

    חיפשו על מה להוציא ת’תקציב, ומצאו. זה שמדובר במודעה הכי לא “מציאה” שראינו תקופה, לא נורא.
    אני רק מקווה שהלקוח לא חושב כמוני..

    אדוור..

  9. חבל שלא הביאו את המתכון של הסלט מאחורה
    דוקא נראה טוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן