מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
בעיצומה של ההפצצה בחזית הבית של כל אחד מאיתנו, ביקשנו הפסקת-אש לבדוק מקרוב את ארסנל הנשק של כל אחת מקופות החולים, איתו הם מנסים לירות על האזרח הפשוט, ובעיקר האחת על חברתה. יצאנו לנתח את הקמפיינים של הקופות המובילות | פרוייקט מיוחד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בעיצומה של ההפצצה בחזית הבית של כל אחד מאיתנו, הבטחות הסרק ומעגל המעבר בין קופות החולים על בסיס דילים, ביקשנו הפסקת-אש לבדוק מקרוב את ארסנל הנשק של כל אחת מקופות החולים, איתו הם מנסים לירות על האזרח הפשוט, ובעיקר האחת על חברתה, בכל דרכי וצורות המדיה. אנו כבר יכולים לספר לכם, שהמלחמה תסתיים יממה אחרי ט’ לחודש שבט, יום המעבר העונתי. לאחר מכן נהיה אנו אלו היורים, וספק אם מישהו בצד השני ישמע אותנו, עד הסיבוב הבא כמובן. 

הבה נדבר עסקים. כאשר המוכר משתמש בטקטיקת שכנוע של “תמורה על כל שקל”, אנו יכולים לזהות ולהריח מרחוק את המחיר הגבוה אותו הוא מנסה לעטוף בהצדקה של שווי. לעומת זאת, כאשר המחיר הוא זול במיוחד ביחס למוצרים הזהים בקטגוריה, נשמע את המוכר מדבר בהערצה על המוצר הטוב, שעל אף מחירו הנמוך עדיין מדובר במוצר מושלם, והמחיר הזול אינו אלה תוצאה של טוב לב ומידת הנתינה בו ניחן ממרומים. כאשר נמצא את עצמנו מול סויחר משופשף שינסה לדבר איתנו בשתי המטבעות בו זמנית, נעדיף להשתכנע בדבר בלבול המוחין שאחז בו. וזה קורה בדרך כלל במיקוח מזורז עם בן מיעוטים שמנסה למכור לנו סטראו מצויין לרכב + סאב וופר, בצומת הטי המחבר בין ביתר לירושלים. 

מכבי שירותי בריאות, מדברת אלינו בשתי השפות המנוגדות בו זמנית. הם אמנם מחזיקים בידם את המחיר הזול מכולם, אך ידעו שבקלות יכולים ליפול לקונפליקט ממולכד, אם זול, כנראה לא מספיק בריא. אך במקום לפתור את הקופליקט בצורות חכמות, העדיפו האדפטצים בולטון-פוטנציאל להוציא את הבסטה לשוק עם טקטיקות מנוגדות והפכפכות. ולמרבה הפלא, מה שאנו שומעים בפרינט הזול הוא “התמורה לכל שקל אותה מקבלים חברי מכבי היא הגבוהה ביותר”. אופס, הרגע סיפרתם לנו על היותכם הכי זולים, איך תקעתם לנו את טקטיקת מקדמת היוקרה ולא ההוזלה. וכך מצאנו את עצמנו מול שני פרינטים מבולבלים, שהאחד גרר את חברו, בלי חוט שדרה, עם קופי סותר. 

סולם השטיבל:

עושים קופה • פרוייקט בריא 1
טקטיקות מנוגדות

עושים קופה • פרוייקט בריא 2
פרינט מאולץ

ישב לו קופירייטר במשרדו המחומם, ולא רק שלא חשב על אופציית הוויתור של דחקה קריאיטיבית משובשת, אלא אף אילץ את הארטדירקטור לאייר את הפרינט ההזוי של השנה. אז הבנו שבמאוחדת עסוקים בתקופה האחרונה בדינים של אבידות משוחדות, אך לא הבנו למה חשו צורך לדווח לנו על כך. אז אם אתם בקטע של שיניים תותבות, יש לגל-אורן-BSD הצעה מושלמת, העיקר שהשיניים לא יאבדו. 

סולם השטיבל:

עושים קופה • פרוייקט בריא 3
נאבדו בדרך

אחד מחפש ציטטה בגלובס, השני סוגר דיל עם דה-מרקר, והשלישי עם כלכליסט. המעניין הוא שאף פעם הנתונים אינם זהים, שלא לומר סותרים. ‘לאומית’ לעומת זאת נאחזת הפעם באילנות גבוהים, המחקר הבלתי תלוי של המבחן של המדינה, שקבע חד משמעית, לאומית במקום הראשון. 

סולם השטיבל: 7.5 

עושים קופה • פרוייקט בריא 4
רק רצו להגיד תודה, אלעק.

ועתה אנסה לעצור את פרץ ההתאהבות שלי בפרינט הכפול המדהים מבית אפיקים, עבור הקופה הגדולה במדינה, ואתייחס במילים קרות נטולות אמוציות ככל האפשר. ראשית, לקחת ילדים עם רקע שונה לחלוטין, חסיד אשכנזי לצד ליטאי מתנשא, לצד בבלי עמוס-תום, ולשלב ביניהם באחווה, תמיד מעורר רגש חיובי. הוסיפו לזה את התרפקות האחד על כתפי חברו, וקיבלתם סוג של רעידות בקישקע. הוסיפו לזה את כיפות השינה, וקיבלתם תחושת ביתיות חמה, אוהבת ומרגשת, ולא תאמינו, אפילו דמעה מבצבצת, וגעגוע שמציף את האבא, סתם כך בשלוש בלילה, לבן הקטן בן הארבע שנם את שנתו בחדר הסמוך, געגוע שגורם לו להטביע נשיקה על לחיי הזאטוט, ממקום של אהבה נקייה וטהורה, לא כי משהו הצחיק מישהו. 

ובכל זאת, אם משהו מיותר בעיני בשני הפרינטים הקרובים לשלימות, הוא השיוך של הציטטות ל”אמא של דודי” ו”אמא של חיים מאיר”. זה מעייף ומאולץ, הגם שהבנו את הצורך להשרות אווירה יהודית, אך כבר קיבלנו מזה במנה גדושה של פאות מסולסלות מלאות חן יהודי אמיתי. 

סולם השטיבל:

עושים קופה • פרוייקט בריא 5
נומי נומי נשמה
עושים קופה • פרוייקט בריא 6
פרופסור קטן שלי
עושים קופה • פרוייקט בריא 7
מתפתחים
עושים קופה • פרוייקט בריא 8
ומצחצחים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. ניתוח מדוייק.
    מכבי – לא מצליחה להבין כלום מהמספרים שם, אבל כמדומני שבולטון לא התאמצו על זה כלל וזה אדפטציה מיהושוע.
    מאוחדת – ממש רדוד.
    לאומית – רגיל.
    כללית – יש אמירה, משפחתיות, חמימות, חורפי וחמודי.

  2. מסכים עם כל מילה

    ודרך אגב מכבי היא הקופה הגרועה במדינה! מזעזע מה שקורה שם

  3. נוחעם יקירי,
    צר לי לאכזב אותך אבל אם יש אדפטציה זה המודעה של מאוחדת . עיין בגב של 7 ימים
    אני יודע שאתה מתעב את בולטון אבל המודעה של מכבי היא חדה. ברורה וגם תתפלא עושה את העבודה מצדיקה את תפקידו של משרד פרסום מי החליט שבולטון זה אדפטציה אולי יהושע כמו במקרה של קריסטל וד”ל
    לאומית היא המודעה המזעזעת ביותר שראיתי השנה אבל ככה זה כשמחלטרים
    כללית היא בהחלט טובה יותר ממאוחדת ולאומית אבל עדיין שימוש היתר בילדים גורם לנו בחילה שבענו מילדים באוסם, RC אריסטוקרט ובזק די נמאס כבר לראות שטויות.רוצים לראות תכלס ואין זכר לזה בטריפלים של אפיקים.

  4. נוחעם.

    מאוחדת במקרה זה מדובר באימאמא של האדפטציות.

    צא ותראה מה מודבק על כנפי האוטובוסים.

  5. אכן עבודה יפה של אפיקים.

    על השאר, חבל לבזבז מילים.

  6. הפרינטים של אפיקים זכו לתואר “קרובים לשלמות” ???

    פסגת השמאלץ הלעוס

    “ישנם כמה שטנצים, שכל הזמן עובדים עליהם וחוזרים עליהם שוב ושוב. אחד השטנצים הללו זה ילדים ילדים, משפחה משפחה, והאייקונים השחוקים איבדו את אפקט ההשפעה שלהם.”
    – נעם מנלה מלין על “סטראוטיפיזציה של המגזר”

    “זה כמו..לקחת ערבי ולהציף אותו שוב ושבו בפרסומות המציגות דמות עם שפם.”
    – שם, שם.

    ובנוסף, זכינו לקבל באותה הזדמנות את אימותיהן הקדושות והטהורות של מוישי, אבריימי דודי ושלוימי.

    “9 בסולם השטיבל”? איזה מין סולם זה? שראשו מוצב ארצה?

  7. מכל הקמפיינים, מה שהכי דיבר אלי, כאבא שצריך להחליט או מתלבט,
    המודעה של מכבי.
    המודעה משדרת נתונים, ולא סיפורים.

    לשאול את אשתי מה הכי שכנע אותה?

  8. נוחעם החברים כולם מתגעגעים לראינות עומק שעשית בעבר בסולמות אתה לא משו עשה מה שאתה מצוין בו!

  9. @ אורן:
    אורן, נשמע כאילו אתה מכביסט בנשמה
    נוחעם כתב אחלה פוסט עם אחלה תובנות
    דייק בכל מילה

  10. @ יהושע:

    ידעתי שזה יגיע. אך לענ”ד ישנו הבדל מהותי בין ילד סתמי שאינו מבטא דבר, לבין שילוב מהותי של דמויות, המאכלסות בתוכן סיפור שלם.

    ושימו לב לפרינטים הנוספים מבית אפיקים שהוספתי עתה, גם הם מדהימים ומרשימים כקודמתם, וגם להם ספיישל סולם, מוקדש לאורן. סולם השטיבל: 9

    🙂

  11. מודעת השיניים האבודות של מאוחדת, גרמה לי לאבד את המילים כמעט.
    לא להאמין שעוד יש זוועות כאלה בעיתונים.

    2 בסולם פנינה.
    (מטעמי כבוד הזולת נשארתי מעל האפס)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן