קמפיין ה”אינטראקטיב” של קופ”ח מאוחדת ממשיך להעסיק אותנו. כשראינו את דף הנחיתה אליו הבאנר מוביל, תמהנו מדוע הלינק אל עולם הילדים של מאוחדת אינו פעיל כמו בדף הנחיתה הכללי. מסתבר, כי מעולם לא היה קל לחזור בתשובה כמו בעידן האינטרנט, וגם בתחום האינטראקטיב, כמו בפרינט, עוסקים שעות נוספות ב”קיירוב” במקום בקריאייטיב.
5 תגובות
אז ככה:
א. שידרגתם פה את העיצוב, כי נראה לי שיש פה כמה שינויים בממשק.
ב. מה יש לכם ממאוחדת ומה עכשיו פתאום התחלתם לסקר את התחום המוזר הזה
ג. לא אתפלא אם מאוחדת החליטו לזרוק כמה עצמות לאתרי האינטרנט החרדיים בגלל שראו את הקמפיינים שכללית מרימים באינטרנט החרדי. רק חבל שזה נעשה בצרוה כזו רשלנית ומשעממת ללא שום כיוון ואסטרטגיה.
עד כאן
את המודעה הזאת של השיניים לא הבנתי עד לרגע זה.
יחיאל כתב:
גם אני מטרף להנ”ל.
לא הבנתי עד לרגע זה מה בדיוק הקמפיין הזה רוצה מאיתנו. מישהו פה הבין את הרעיון של “אבידות ומציאות”?
@ יחיאל:
גם אני הקטנה לא
בוקס בשיניים למי שיצר את הפרסומת הזו.