מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
קמפיין ה”אינטראקטיב” של קופ”ח מאוחדת ממשיך להעסיק אותנו. כשראינו את דף הנחיתה אליו הבאנר מוביל, תמהנו מדוע הלינק אל עולם הילדים של מאוחדת אינו פעיל כמו בדף הנחיתה הכללי. מסתבר, כי מעולם לא היה קל לחזור בתשובה כמו בעידן האינטרנט, וגם בתחום האינטראקטיב, כמו בפרינט, עוסקים שעות נוספות ב”קיירוב” במקום בקריאייטיב
דף הנחיתה המקורי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין ה”אינטראקטיב” של קופ”ח מאוחדת ממשיך להעסיק אותנו. כשראינו את דף הנחיתה אליו הבאנר מוביל, תמהנו מדוע הלינק אל עולם הילדים של מאוחדת אינו פעיל כמו בדף הנחיתה הכללי. מסתבר, כי מעולם לא היה קל לחזור בתשובה כמו בעידן האינטרנט, וגם בתחום האינטראקטיב, כמו בפרינט, עוסקים שעות נוספות ב”קיירוב” במקום בקריאייטיב.

מצא את ההבדלים • גרסת הדיגיטל 1
דף הנחיתה המקורי
מצא את ההבדלים • גרסת הדיגיטל 2
דף הנחיתה לאחר ה"קיירוב"
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. אז ככה:
    א. שידרגתם פה את העיצוב, כי נראה לי שיש פה כמה שינויים בממשק.
    ב. מה יש לכם ממאוחדת ומה עכשיו פתאום התחלתם לסקר את התחום המוזר הזה
    ג. לא אתפלא אם מאוחדת החליטו לזרוק כמה עצמות לאתרי האינטרנט החרדיים בגלל שראו את הקמפיינים שכללית מרימים באינטרנט החרדי. רק חבל שזה נעשה בצרוה כזו רשלנית ומשעממת ללא שום כיוון ואסטרטגיה.
    עד כאן

  2. את המודעה הזאת של השיניים לא הבנתי עד לרגע זה.

  3. יחיאל כתב:

    את המודעה הזאת של השיניים לא הבנתי עד לרגע זה.

    גם אני מטרף להנ”ל.

    לא הבנתי עד לרגע זה מה בדיוק הקמפיין הזה רוצה מאיתנו. מישהו פה הבין את הרעיון של “אבידות ומציאות”?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן