מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
“קנה רכב ושלם איך שנוח לך”, אומרת המודעה, והחבר’ה בפוגל-אוגילבי הלבישו את המחותן דנן, במודעה המקורית, בג’ינס טמא. אנשי בולטון-פוטנציאל המירו למכנס מגזרי, הוסיפו בס”ד, ושלחו למדיה. האם האדפטציה מבורכת?
eldan2
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

הפעם זה היה ממש קל, לא תאמינו עד כמה. המקוריים בפוגל-אוגילבי הלבישו את המחותן בג’ינס טמא. האדפטצים מבולטון-פוטנציאל המירו למכנס מגזרי, הוסיפו בס”ד, ושלחו למדיה. והפעם לשם שינוי, האדפטציה מבורכת, כי זה פשוט טוב.

סולם השטיבל: 7.5

אדפטציה מבורכת 1
גיור כהלכה
אדפטציה מבורכת 2
הפרסום המקוריס
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

6 תגובות

  1. נוחעם, אין כזה דבר אדפטציה מבורכת, תכניסו את זה לראש.
    אדפטציה מגיעה בלית ברירה לא מלכתחילה.

    זה רק מראה לנו את הרמה הירודה של עולם הפרסום החרדי, שאינו יכול לחשוב קצת כדי להוציא פרסומת טובה ומתאימה.

  2. המודעה לא משו,
    לדעתי למעט אגו אין פסול בלהשתמש באדפטציה אם היא מוצלחת,
    אם אלדן חושבים שהמודעה היא קליטה וטובה, אז מה חייבים לשנות?

  3. פוגל אוגילבי התעקשו על הקרדיט שלהם בצד במודעה הזו?

  4. @ יוזי:
    אם משהו עובד לא מחליפים!
    לא תמיד צריך להוציא משהו חדש. ולפעמים דווקא מהמחשבה הפסולה הזאת יוצא הרבה זבל!
    מה הבעיה להשתמש באדפציה??? (כמובן לא בגיור גרפי אכזרי.)

  5. האדפטציה במקרה זה, מתבקשת לגמרי.
    מודעה מוצלחת במיוחד.
    מה שמפריע, זו רק העובדה שבמגזר החרדי, משום מה היו חייבים ל’לכלך’ את המודעה עם מלל ארוך ומסורבל, ותוסות מיותרות, שרק מפחיתות את עצמת קריאטייב.
    מה, החרדים טמבלים?
    המודעה לא יכלה להיות טובה כמו בציבור הכללי, עם כותרת בלבד, וויזואל שממחיש בצורה יוצאת מן הכלל את המסר???
    על זה נאמר: חבל!…

  6. במדיה הכללית, פיסטוק, הפרינט הוא אחד מני המון אמצעים לתקשר את המבצע.
    אצלנו – הפרינט הוא יחיד סגולה ולכן הוא צריך להגיד הכל בנשימה אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן