מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
לפני שמונה שנים הקימו האחים ביכלר קו טלפון מיוחד שמטרתו לשדר חדשות ונייעס • מוישה צוקר חושף את היעד הבא של הביכלרים, לא לפני שמגיש את ההיסטוריה של השניים, או השלושה, בפוסט מפורט ומסודר • חדשות עם צוקר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קצת רקע: היה זה לפני שמונה שנים, כשהאחים יענקי ויום-טוב ביכלר, בשיתוף עם מני גירא-שוורץ, הקימו לראשונה קו טלפון שמטרתו לשדר חדשות ונייעס. הקו שהפך למותג נקרא – ‘הקול החרדי’. מאז ועד היום, רבו התהפוכות בשוק. קווים חדשים קמו ונסגרו, מתחרים ניסו את מזלם, אך הנוסחה המנצחת של הביכלרים נשארה איתנה וחזקה.

לפני שבועות ספורים דיווחנו כי האחים ביכלר מכרו חלק מאחזקותיהם במגזין התמונות ‘העולם החרדי’ ללייבל פפר, שעושה נפשות במפת העיתונות החרדית. מתברר, שאלו רק חלק מהשינויים בסביבת העבודה של משפחת ביכלר.

במקביל לקו הנייעס ‘הקול החרדי’, הקימו האחים את ‘קו החשיפות’, זאת בנוסף ל’קו הציבור’ של בזק שמתופעל גם הוא על ידם. ‘הקול החרדי’ מופעל בעיקר על ידי חיים גריידינגר, וכעת נוסף שם חדש למערכת – בנימין מחלב, לשעבר מהקו ‘הכל בקול’ ולאחרונה ב’קול הציבור’. ‘קו הציבור’ מופעל על ידי צביקה גרוניך, גם הוא ‘שדרן לשעבר’ בקו מתחרה.

האחים עצמם משקיעים בקו החשיפות שעובד על קו 1900 המכניס… במקביל, הם מתכננים הקמת משרד ליחסי ציבור פנים-חרדי. מה שאומר לשדרג את מה שמשודר ב’הקול החרדי’ ומצולם ב’העולם החרדי’ – למשרד רשמי.

יוזכר, כי בעבר השקיעו האחים יחד עם מני גירא-שוורץ בהקמת אתר ‘חרדים’, שלמרות הצלחתו נסגר בעקבות חרם הרבנים, וכעת הוא מתופעל רק לגולשי הסלולאר, כשבנוסף מצטרף לו פורטל ‘איצקוביץ’ – חדשות בתמונות’, כפי שנחשף ב’ליל שישי בשטיבל’.

לנו נותר רק לאחל בהצלחה!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. ינקי ביכלר ומני גירא הם אלו שבאמת פרצו עם המושג הזה של קו נייעס טלפוני (בלי להיכנס לקטע ההזוי של הצווחות המגוחכות והפיכת כל ברנש לסלב ושידרוג כל ידיעה שולית לחשיפה ודרמה) מגיע להם בהחלט קרדיט על התעוזה והרעיון. אבל הפלא שלי הוא על הבלוג הזה שמביא לכאן את הפוסט הנ”ל, וכי מה הקשר בין מגזין התמונות שלהם לעיתונות ותקשורת, וכי מאיפה הם בדיוק מכירים מושגי יסוד ביח”ץ? מה הקשר להביא את התעמולה הזולה הזאת לאתר שמתיימר לייצג בכבוד את ערכי הפרסום והתקשורת החרדית, אני עוקב אחריכם מזה זמן רב ואף פעם לא נכנסתם לנישה המיותרת הזאת, לדעתי כדאי לכם לשמור על היוקרה ולא לערבב מין בשאינו מינו.

  2. וכאן המקום לומר שכתוצאה מהפחתת דמי הקישוריות הביכלים הפסידו המון רווחים

  3. תזכירו לי איזהו הצלחה הייתה לאתר “חרדים”?
    כמה תקציבי פרסום בדיוק העבירו להם, קמפיינים של מאות אלפי דולרים לבאנרים?

    את הכסף שלהם הם יודעים לעשות טוב מאוד מישיבעבוחרים משועממים שמתקשרים מטלפונים ציבוריים להתעדכן בנייעס כדי לספר לחבר’ה, לא משום אדם רציני.

    הלאה, לדרמה הבאה.

  4. אני נמצא בבלוג פרסום ויח”צ?
    מי זה שלא מבין את קשר הגורדי שבין הביכלרים והיח”צ?
    באנרים הם צריכים? קמפיינים? הצחקתם אותי!
    תשאלו את החצרנים בכל קצות הקשת, או פשוט תקשיבו לקול החרדי:)
    בבחדרי יש כאילו שלא העיזו להכנס, אבל בנייעס? מי שלא היה שם, לא היה.

    כל השאלה – אם 2 עברי המתרס יכולים להיפגש. כלומר:
    אם ספק מדיה יכול להיות גם יחצ”ן.
    עיין ערך דודי זילברשלג בראיון עם חיים גיל.

  5. מני גירא ראוי לכל תשבחות. הוא מדווח ענייני ,ברור מאד, וקולע. (כן ,והוא גם לא צווווווווווווווווווווווח)

  6. מה הקשר לכאן?

    אתם הופכים לבלוג שמעלה על נס את מה שהרבנים אוסרים?

  7. ואני חשבתי שהיעד הבא שלהם הוא לימודי דקדוק, עברית ודיקציה.

  8. @ ביחלער:
    חבל שאין פה לייק לתגובות.
    היית לוקח את כל הקופה….
    חזק

  9. על מה אתם מדברים? הביכלרים תותחים.
    רוב “המרצים” במסלולי הלימוד ליח”צ במגזר לא עשו בכל החיים שלהם חצי ממה שהביכלרים עשו בשלוש שנים האחרונות. מי שלא מבין את הקשר שבין יח”צ במגזר לביכלר לא מבין איך העסק עוב, לטוב ולרע.
    שיהיה להם בהצלחה.
    עכשיו אתם מוזמנים להתחיל לרדת עלי
    🙂

  10. כן עברית או לא,
    עילגות או בערות
    בתכל’ס, אין ספק שהביכלרים הם השולטים בצחום היח”צ הפנים מגזרי.
    בלי תעודות, בלי לימודים, בלי אפילו לדעת א-ב.
    התוצאות בשטח קובעות.
    ולמי שזה לא מתאים, שימשיך ללמוד…

  11. מאיר גל כתב:

    על מה אתם מדברים? הביכלרים תותחים.
    רוב “המרצים” במסלולי הלימוד ליח”צ במגזר לא עשו בכל החיים שלהם חצי ממה שהביכלרים עשו בשלוש שנים האחרונות. מי שלא מבין את הקשר שבין יח”צ במגזר לביכלר לא מבין איך העסק עוב, לטוב ולרע.
    שיהיה להם בהצלחה.
    עכשיו אתם מוזמנים להתחיל לרדת עלי

    לא אהבתי את המרכאות על המילה “מרצים”.

  12. אולי אני לא מכיר את הביכלרים כ”כ טוב, ואולי גם את המקצוע אני לא ממש יודע.
    אבל תנו לי לחשוב כבעל עסק שחושב לקחת משרד יח”צ, מה אני מחפש?
    אני מחפש גוף שיוכל להציג אותי בכבוד בעיתונות היומית, בעיתונות השבועית, ולא מפריע לי שגם בצבהונים ידברו מהעסק שלי בצורה מכובדת. בלי שישמיצו אותי.

    ואם אני עסק שדורש הכרה של רבנים אז אני צריך גם בן אדם שיודע להוביל מהלכים בבתי גדולי ישראל, לא רק שיכניס אותי להצטלם בצהריים, אלא שהרב ידע על מה באתי, ויתנו את ההכרה שלהם לאורך זמן.

    עכשיו, ברצינות חברים, האם האחים ביכלר שהם באמת מוכשרים יכולים להוביל מהלכים ביחסי ציבור בהמודיע? בהמבשר? ביתד יום שלישי? איפה בדיוק? אולי בבקהילה.
    נו באמת, בשביל פרסום יח”צ בבקהילה לא צריכים משרד יח”צ.

    האחים ביכלר חזקים בשוק בתחום שידורי הרדיו שלהם, לבוא ולעשות אותם כל יכול זה לעשות צחוק מכולנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן