WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מהדורה ל”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, חביבה כתמיד • כנסו לצפות בקליפ החדש של כנס מובילים השבוע • וגם: התקציבים החדשים של אפיקים, הפיטורין בבחדרי חרדים, המבצע המטורף של סלקום והתגובה הלא צפויה של מירס • פינת הפפראצ’י מתעד השבוע גם את ערב הגיבוש של בוגרי לומדה בגן סאקר • בתיאבון
המצלמה והכובע, עוזבים את בחדרי. לאן?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהדורה ל”ב של ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך, חביבה כתמיד. תוכניתו הפופולארית של איתן דובקין ‘הותר לפרסום’, תשודר החל מהשבוע בימי ראשון בשעה 18:00. מתי התוכנית תעלה לפאשקעוויל ובאיזו מתכונת? ישורון היה אומר: “ימים יגידו”.

לפני הנייעס והעדכונים, חובה עלינו לציין כי היח”צ בפאשקעוויל עובד (!). כמדי שבוע, גם היום ביקרנו במסעדה הכי ליל שישית שיש, שם פגשנו פרסומאים ושאר גולשי פאשקעוויל העוסקים במלאכת היח”צ והתקשורת. נצפו במסעדה: 13 גולשי פאשקעוויל.

עדכונים מהרשת

קבוצות רוכשות: על טרנד קבוצות הרכישה האינטרנטיות כבר כתבנו, כזכור, במהדורה כ”ח. השבוע מתברר שלפחות אתר אחד שיחק אותה באקזיט חמוד. מדובר באתר גרופון (רק לאחרונה סירב להצעת רכישה של גוגל על סך 6 מליארד דולר) שרכש את אתר גרופר הישראלי תמורת 15 מליון דולר. מסתבר שהטרנד הולך להישאר איתנו הרבה זמן. לחשושים מצד בכירים בתעשיית האינטרנט החרדית כבר דיווחו לנו על פתיחת אתר רכישות קבוצתיות ייעודי עבור המגזר החרדי אוטוטו-בזמן-קרוב-ונאמר-קנינו.

פייסבוק ממשיך להשתלט: לאחר שבנענע 10 החליטו לבטל את הטוקבקים האנונימיים לטובת תגובות מובנות של פייסבוק, ועל הדרך גם לקדם את פרוייקט MASA, החליטו גם באתר YNET לסגור את אופציית התגובות במדור דעות של האתר והגולשים יוכלו להגיב אך ורק באמצעות פרופיל הפייסבוק האישי שלהם. ושום מילה על הסטטוס המסעיר של מנכ”ל נענע10 גיא אלון אליאב (קליק).

מה חדש החודש: הניוזלטר החודשי של עיתון משפחה דוור השבוע לאנשי השיווק. אתם תוכלו לקרוא אותו כאן. גם הניוזלטר של משרד הפרסום גל אורן BSD הגיע אלינו למייל (לשם שינוי, תודה מנדי). תוכלו לקרוא כאן.

עדכונים מהשטיבל

סאגת טריו-אפיקים, הסוף? במשרד הפרסום אפיקים לא נחים ומאז ההתמזגות הלא ברורה עם טריו, אנו שומעים גזירי שמועות, חלקן אינן מאומתות וחלקן אף מופרכות. והשבוע בכותרות, תקציבי פרסום חדשים בקבוצת אפיקים: תקציב הפרסום של עיריית בית שמש, שמאז הבחירות האחרונות נוהל על ידי מחלקת הדובר, עובר לאפיקים. גם מותג הממתקים כרמית נכנס למשרד. כרמית טופל באמצעות המחלקה החרדית של מקאן אריקסון מאז כניסתם למגזר. לפני שנה ביצע המשרד מהלך מעולה (עם הדמות ‘לני’). על פי מחקרים שערכו בחברה, המהלך הגביר משמעותית את המכירות, אך החליטו בכל זאת לרענן את הפעילות השיווקית במשרד חדש. התקציב מוערך בכ-150 אלף שקל לשנה. תקציב חברת סוגת (שרק לפני כמה חודשים דיווחנו על מעברו מבולטון פוטנציאל לטריו) מתמזג אף הוא לתוך אפיקים. כמו כן תקציב ניופאן. ברכות ואיחולים.

קובי מוביל: כנס המובילים של המבשר יוצא רשמית לדרך. היום נשלחו הזמנות בדוא”ל יחד עם הטיזר המצולם של קובי אריאלי. קבלו אותו:

מפוטרים והולכים: הבוקר קיבלנו תמונת פפראצ’י של בועז בן ארי (מהיר חימה) ודוד קורן בדרכים. כעבור שעות אחדות קיבלנו מסרון: “מהיר חימה ודוד קורן פוטרו מבחדרי”. אז התמונה אקטואלית ורלוונטית מתמיד. מערכת פאשקעוויל מאחלת להם פול הצלוחע בהמשך הדרך.

ליל שישי בשטיבל #32 1
המצלמה והכובע, עוזבים את בחדרי. לאן?

מירס VS סלקום: חשבתם שעולם הסלולר נרגע בשנים האחרונות בעקבות המכשירים הכשרים? תחשבו שוב. בשבוע האחרון יצאו במחלקה הכשרה של סלקום במבצע מטורף המיועד אך ורק ללקוחות מירס שיערקו אליהם: 2000 דקות ב-10 ש”ח לחודש בלבד! במירס זעמו לראות מבצע הזוי שכוון אך ורק ללקוחות מירס הכשרים, והחליטו בצעד יוצא דופן לתבוע את סלקום בבית דין של הבד”ץ העדה החרדית. ייאלה בלאגן.

משקה הזהב: תומר סגיס, מנהל יחסי הציבור של חברת קוקה קולה ישראל, מספר לעמיתו אריאל ברמן על תוכניתו החדשה ברדיו גלי ישראל “הכל זהב”. אם תרצו להאזין, התוכנית משודרת ביום שישי ב-2 בצהריים. ברמן בתגובה: “נראה לך שאני לא שומע אותך?”.

ליל שישי בשטיבל #32 2
שותים קוקה קולה

עמי בכותרות: כמה מרבני שכונת לייקווד קראו להחרים את המגזין החדש ‘עמי’ לאחר שבמגזין של שבוע שעבר פורסמו לטענתם ‘ניבול פה’ במוסף משפחתי. אוי ויי זמיר.

אל תשאלו, לא נעים: שדרן הנייעס בני מחלב, שעבר רק לאחרונה לקול החרדי, השתתף בתוכנית ‘אל תשאל’ עם שי שטרן בערוץ 2. מפאת התכנים הלא ראויים המשולבים לכתבה, לא צירפנו לינק.

נחת בתיבה

במכון לומדה סיימו לאחרונה קורס דוברות ויחסי ציבור בהנחייתו של ידיד המערכת חיים גיל. בוגרי הקורס ציינו את המאורע המיוחד בערב גיבוש בגן סאקר. בתוכנית: סיעור מוחות על המנגל, גיטרה ופריטה על העצבים של חיים. קבלו טעימה קטנה מהזיץ הסוער ומהגחלים הלוחשות.

ליל שישי בשטיבל #32 3

ליל שישי בשטיבל #32 4

ליל שישי בשטיבל #32 5

ליל שישי בשטיבל #32 6

ליל שישי בשטיבל #32 7

גולש פאשקעוויל ביקר השבוע במרפאת אף-אוזן-גרון ותיעד עבורכם את התחושה הלא נעימה.

ליל שישי בשטיבל #32 8
מישהו עוד משתמש במטפחות האלה?

צוות גרפצ’יק מרכיבים את השלט הענק בבעלזא, השבוע.

ליל שישי בשטיבל #32 9
על הרצפה
ליל שישי בשטיבל #32 10
על הקיר
ליל שישי בשטיבל #32 11
פורסם בעיתון מקומי בירושלים, אמיתי לגמרי!

פאשקעוויל אמיתי, לשם שינוי.

ליל שישי בשטיבל #32 12
אחלה פרסומת
ליל שישי בשטיבל #32 13
אוח, כואב לי הגב אחרי כל הליל שישי הזה.

מזל טוב לרגל יום הולדתם:

חיים גלינסקי (כפר חב”ד), אבינועם מילר (מורשת וחבר של חוצניק), מנדי אור (בחדרי). ברכות ואיחולים.

שבת שלום!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. מרתק.
    שמתי לב שהתכנית ההיא איננה, אבל לא בגלל שהיא חסירה לי, חזק מאד המשיכו כך..
    תבלו בכייף… טור יפה, לייק.

  2. חחחחחחחחח חזק!!
    אהבתי מאדדדדדדדד!!!!!!!
    לייק ענקקקק……..
    וכמובן– שבת שלוםםם

  3. לפני הנייעס והעדכונים, חובה עלינו לציין כי היח”צ בפאשקעוויל עובד (!). כמדי שבוע, גם היום ביקרנו במסעדה הכי ליל שישית שיש, שם פגשנו פרסומאים ושאר גולשי פאשקעוויל העוסקים במלאכת היח”צ והתקשורת. נצפו במסעדה: 13 גולשי פאשקעוויל.

    לא מאמינים ! או תמונות או שמות ותארים בבקשה.

  4. כקורא המבשר אני מתבייש בסרטון.
    נכון שהוא אולי לא מיועד לקהל המנויים של העיתון, אבל המודיע למשל ואפילו לו משפחה או בקהילה לא היו עושים סרטון שרואים שם נשים.

    בושה למנויים שככה הנהלת העיתון מתייחסת אליהם

  5. א. קובי אריאלי טוב כתמיד, הסרטון, התסריט או ההיגוי המוקפד ‘המבשר’ במלרע-חסידי ובכלל, יוצר תוצאה קיטשית למדי, ולא בגלל שאני גערער.

    ב. לגבי המנגל, רעיון מצוין שעלה בעבר בקבוצות אחרות, חבל שהוא ממושש שם לפנינו…

  6. בלומדה לא משעמם! קורס ייננות, עיתונאי מזון, ואורנטציה תעסוקתית…
    העיניים יוצאות! כמה שנאמר “הקנאה התאווה והכבוד מוציאים לכולם את העיניים”…

  7. מישהו ראה את הטור של חני וייזר (חיה ברויער) בבחדרי?
    טור מחורפן והזוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן