מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
habait
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כולנו יודעים וחווים את המצב הכלכלי בארץ ובעולם, זה לא סוד שכמות אירגוני החסד והצדקה שמתדפקים על דלתותינו ובעיקר על תיבות הדואר האנלוגי שלנו רק הולכת וגדילה לצערינו [או לשמחתינו…], בעולמינו הדיגיטלי, מרכזיות ה 1800 ממלאות את מקומם של גבאי הצדקה המיתולוגים וכרטיסי האשראי צוחקים כל הדרך על האגורות האחרונות שנשארו לנו בכיסים המזומנים.
הארגונים הגדולים שמשופעים בגדויילים ובוועדות רבנים פוטוגניות להפליא, לא צריכים להשקיע עלינו את תחכומי הפרסומאים ולהטוטיהם, אך הארגונים הקטנים יותר, שעושים בדרך כלל את העבודה השחורה והסיזיפית אינם זוכים לחיית יחסי הציבור האימתנית שנוגסת בעמודי העיתונים היומיים ללא רחמים.
כאן נכנסים לתמונה הפחות פוטוגנית משרדי היח”צ והפרסום החרדיים, ‘בית חם’ מוסד שמטפל במסירות בבעיות נפשיות במגזר שלנו זקוק לתמיכה שלכם והוא עושה הכל כדי שנתרום לו, גם אם צריך לשכור את שירותי המחלקה במקאן אריקסון כדי שיוציאו קמפיין ראוי לשבח, אמנם זה מסוג הקמפיינים שאתה אומר לעצמך ‘פחחח זה לא מתאים למגזר החרדי, אין תמונות וחתימות מסולסלות שמרוחות על כל העמוד, זה לא יתפוס…’. אבל בכל זאת, אין ברירה, אנחנו רוצים שגם לאנשים שאור החנוכה משפיע עליהם פחות, יהיה קצת יותר שמח בלב.
ושום מילה על הערה בַקטנה שנתנו להם פה כבר לפני כמה חודשים…

בית חם רוצה להיות בשמחה 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. לי זה נראה כמו פרסומת לקידי שיק שעברה אבולוציה לכיוון של תרומה לנזקקים.
    אה. ו…שכחתי. נכון, מקאן אריקסון החזיקו תקופה מסוימת את תקציב קיד שיק, והפיקו מודעות הדומות בצבעים ובויזואל – למודעות של בית חם.

  2. קצת מפריע לי הכותרת ‘אבא יחייך בחנוכה?’, הרי הארגון הוא לא רק ל’אבא’ זה גם לילדים ולנשים (לפי מה שבתוב באותיות הקטנות), ואם נגד שהרעיון של ה’אבא’ הוא כן טוב נראה לי שהיה עדיף לכתוב את הכותרת כך ‘בשביל שאבא יחייך בחנוכה!!’…

  3. מקאן התחילו טוב עם בית חם ומקמפיין לקמפיין ומעונה לעונה הם הולכים אחורה.חבל

  4. במקאן אף פעם לא היה קראייטיב או קו חשיבה שמוביל לאן שהוא. בכל מה שיש לביג בוס שלהם (מקאן הכללי) נגיעה כמו בעיצוב וכד’ הם טובים מעבר לכך הם לא שווים.
    תשאלו מה הלקוחות עושים אצלהם? אז ככה. רוב הלקוחות שלהם הם לקוחות אפדיטציה ואז לא נדרש מהם כלום והמעט הנותר כנראה לא מבין מה הולך סביבו מה שברור שהם הכי! זולים בשוק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן