מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
להסתכל למטה, לאסוף דברים קטנים, תובנות, מחוות, מנהגים, הרגלים של אנשים. לאסוף צלילים, אמירות, משפטים, מילים, מעשים יומיומיים • פוסט אורח שעושה “אְאְאְ” כזה בבטן, מאת מנדי פרומר, קופירייטר בגל אורן BSD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: מנדי פרומר, קופי, גל אורן BSD

Mendi Frumer

קופי זה להסתכל למטה.

להסתכל למטה, לאסוף דברים קטנים, תובנות, מחוות, מנהגים, הרגלים של אנשים. לאסוף צלילים, אמירות, משפטים, מילים, מעשים יומיומיים. כן, כמו שתרצה ע”ה חינכה ורצתה (לא נשכח אותה, לא יעזור כלום).

להסתכל למטה, לראות קצת את העולם כמו ילד קטן. בצורה פשוטה, בלי התחכמויות. חלב זה לבן, שוקולד זה טעים, עשר אגורות זה צדקה, בית זה כזה מרובע עם גג רעפים, דג זה מלא עצמות, רופא שיניים זה אמאל’ה, גשם זה שלוליות שכיף לקפוץ בהן. כאלה כל מיני. בלי כל הדברים שלומדים כשגדלים ולפעמים רק חוסמים ומפריעים.

להסתכל למטה, על תקציבים קטנים, או משרדים קטנים, או שניהם יחד. להסתכל ולראות איך שהם משתעשעים ברעיונות מחוצפים של קריאייטיב טוב בעלות שקל (שזה כמובן רחוק כרחוק מזרח ממערב מ”קריאייטיב בשקל”). נכון, לפעמים זה לא מגובה במחקרי תפיסות ועמדות או בקבוצות מיקוד, ולא ממש “תואם את האסטרטגיה” – אבל זה תופס את העין ועושה “אְאְאְ” כזה בבטן.

להסתכל למטה, על האותיות הקטנות, על הפסיקים, התאריכים, הריווחים, כותרות המשנה וההערות המשפטיות. לבדוק טוב שהמודעה, לפני הכל – כתובה נכון, בלי שגיאות מביכות, ושמבנה המשפט לא מעלה חשד שהקופי הוא עולה חדש.

כי עם כל הכבוד לקריאייטיב המטורף (ויש כבוד. לא, קריאייטיב מטורף שלי, אל תלך! אני תיכף מתפנה אליך) – מודעה שמקבלת 7/10 בסולם הקריאייטיב – זה קורה לכולם. אבל מודעה שמקבלת 7/10 בדקדוק ותחביר זה הרבה, הרבה פחות נעים.

להסתכל למטה, או אולי אחורה, לחבר’ה שעכשיו סיימו קורס כלשהו, ולהיזכר שגם אתה לא מזמן היית כזה, מבויש, מפוחד, מביט ביראת כבוד. אחר כך להסתכל עליהם עוד פעם, ולהבין שבעצם, כמוהם, גם לך יש עוד הרבה, הרבה מה ללמוד.

אז אם יום אחד, תראו מישהו הולך עם האף באדמה, יכול להיות שהוא לא עצוב, לא מדוכדך, לא פוטר מהעבודה, לא מנסה להיזכר בקוד של הכספומט, הוא בסך הכל קופי.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

20 תגובות

  1. ואהי, זה סקופי. קופי. סקופיקו . ממש קופיקו.

  2. סוף סוף אחד שנותן כבוד למילה הכתובה. ללקק ת’האצבעות.

  3. לא יודע אם התכוונת גם אלינו, אבל.. אני אפרגן לעצמי מתוך הספק 🙂

    אהבתי. מאד. כתיבה תירצאית אמתית.

  4. תמשיך ככה, בסוף תגיע למשרד נורמלי
    🙂

  5. לפתוח מילונים והגדרות מילוליות,לקרוא על ערכים קרובים באנציקלופדיה,לעלעל
    בשירים וציטוטים נבחרים, לקנות מילון עם 8000 צירופי לשון ——
    הכל בשביל קצת השראה!!!

    וכן, תמיד ראש באדמה ,כי זה או שאתה לא אוהב את זה,או שאתה מחפש את זה, בד”כ אתה פשוט דורך על זה!

  6. כשאתה מרגיש למעלה מדי, ומרגיש את הצורך להסתכל רק למטה, תזכיר לעצמך לפני מי אתה עומד.

  7. יפה מאד! ובקיצור הקופי פשוט צריך לעבוד על קהל היעד ולא על הלקוחות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן