מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: אסתי שושן – עיתון משפחה

“מתתיהו, זוז קצת מהפתח של המערה, אתה מסתיר את האור. אני רוצה לפרוש בפניך את גווילי הקלף של הפרזנטציה שהכנתי עבורך, למה שלא תדליק נר, נוכל לראות טוב יותר במה הדברים אמורים.
“עזוב זה מידי מסוכן היוונים יושבים לנו חזק על הזנב.”
“טוב, מתתיהו חבל על הזמן והדיבורים, יש לי היום פרזנטציה נוספת אצל אנטיוכוס. מה אתה נדהם, אני איש מקצוע יודע להפריד.
אז ככה, אתה מבין מתתיהו שעם התדמית הנוכחית שלך לא ממש תצליח לשווק את עצמך לעם. לא יודע לשים את האצבע על הנקודה, אבל תראה אותך עם הזקן הארוך הפרוע, הפנים המאובקות. המתייוונים יכתשו אותך עד דק. אתה מוצג בחוץ כמשיחי מתלהם ומעורר פרובוקציות מיותרות.
ואתה יודע גם שכל העניין הזה עם הרשימה של מפלגתך שמורכבת מחמישה בניך, זה לא מריח טוב, הציבור לא יאהב את זה, איך לא חשבת על רעיון של פריימריז? קצת הפנינג עם שיפודי דבלים יכול להציג אותך כמנהיג פתוח וגזעי.
ובכלל, אתה צריך סלוגן שירוץ איתך חזק, שיהיה מזוהה עם דמותך. משהו עם חרוזים קליט ונחמד שכל אוזן תתענג עליו. אולי “בדם ואש את אנטיוכוס נגרש”. או “אתה כבר לא אפוטרופוס, גש הלאה, אנטיוכוס”, זה למשל יכול להיות קמפיין נגטיבי מעולה, שיציג את הפטרונות של אנטיוכוס באור נלעג. אנשי הקריאייטיב שלי ישמחו לעצב לך את הסלוגן הזה עם ויז’ואל מתאים שיבטא עוצמה וכוח. זה בדיוק מה שאתה צריך היום.
בעיה נוספת שאני מזהה עם המוצר שנקרא מתתיהו, מה אתה פוקח עלי זוג עיניים? אתה מוצר, אני צריך לשווק אותך להמונים, לא הבנת לכתחילה שזה תפקידי?!
אתה ממש מוציא אותי מהריכוז בכל פעם, נסה להיכנס לראש שלי. תבין מתתיהו, יש לך בעיה אסטרטגית קשה מול אנטיוכוס. אתה שוכן פה במערות עם קומץ דליל של כמה נערי גבעות שמוכנים ללכת עד הסוף, אבל הם עדיין מעטים מידי. חוץ מהעניין שהם מוצגים בתקשורת מאוד מתלהמים והזויים. אתם מעוררים גיחוך בקרב כלל האוכלוסייה.
יחסי הציבור שלכם שואפים לאפס, בזמן שאנטיוכוס עורך מצעדים צבאיים מרשימים ומעוררי השראה, אתם עסוקים בתרגילי הטעיה ילדותיים באמצעות סביבונים, כאילו מה חשבתם לעצמכם?

“בקיצור…זו הפרזנ..מה שמה? שהצעת לי… האמת שלא כל כך הבנתי לכתחילה במה מדובר, אני דובר רק את לשון הקודש, רציתי לתת לך הזדמנות”.

“ההזדמנות הזו תיתן לך את הניצחון, מתתיהו, אל תשכח שתדמית טובה ויועץ אסטרטגי כמוני יכולים ליצור את הבלתי יאמן.
ובכלל אל תשכח את הבעיות הטכניות הקשות שלך, מתתיהו, אתה מתכנון לכבוש מחדש את בית המקדש, לקחת בחשבון שאין שם אפילו ליטר של שמן טהור? לבד מהעניין שהיוונים הולכים לאכול אתכם בלי מלח וכבר מחכים בקוצר רוח לרגע.
בכדי שנתקדם, אתה יודע מתתיהו, לשכור את שירותי זה לא תענוג לעניים, אני צריך לדעת את תקציב הפרסום שלך בכדי להבין מה אני יכול לגזור ממנו.
“האמת שאין לי תקציב לפרסום, אני לא יודע אם זה נכון שתדע את זה, אבל אפילו עם נשק יש לי בעיה חמורה. מכל מה שהצעת יש לי רק דבר אחד. סלוגן: “מי לה’ אלי” אני שומע שזה תפס חזק בשטח.
“פחח…זו סיסמא ש”סניקית דלוחה, מתתיהו, חוששני שאתה בבעיה קשה. אני מציע לך לעשות גיוס תרומות מהיר לארגן לך תקציב לפרסום, אני אצור איתך קשר עוד כחודש נראה מה אפשר לעשות איתך. אני רואה שאנטיוכוס מאותת לי, חייב לעוף… אוף הגווילים האלה, מחכה שמישהו ימציא רעיון יותר פרקטי לפרזנטציות… תזכור מתתיהו, בלי אסטרטגיה, תדמית ומיתוג נכון אין לך סיכוי מול היוונים…נדבר בהמשך… ביי…

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

4 תגובות

  1. לפעמים כל מה שצריך בשיווק הוא הפוך בדיוק ממה שמומחי הפרסום אומרים… אין מה לעשות אינטואיציה חזקה זה חלק מהמשחק.
    אחלה פוסט לחנוכה אחד מהאהובים עלי בבלוג הזה, כבר יומיים הוא על המחשב שלי והוא הספיק לעבור הרבה עיניים בוחנות שנהנו.

  2. הרף שהכותבים מציבים כאן עולה משבוע לשבוע.
    פוסט יפה – תודה רבה.
    חנוכה שמח.
    שבת שלום.
    חודש טוב.

  3. וואו.. פוסט יפה,ובאמת הרף עולה משבוע לשבוע…
    חנוכה שמח

  4. בהחלט אהבתי ולרגע חיפשתי האם יש כאן רמיזה ל”מתיסיוהו” הזמר שרגע אחד נראה לקוח ממצגת של המכבים ורגעי אחר של המתייוונים,
    אבל פוסט נהדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן