כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
כאשר אנו נתקלים בטיזרים בומבסטיים ברחובות ובמדיה, קודם מסתכלים עליהם ובוחנים אותם. מיד אחר כך, אנחנו שולחים מייל בהול לנוחעם: “האם ידך במעל?” • ואכן, גם הפעם, כמו ברוב המקרים, קיבלנו תשובה חיובית • הסוד הגדול נחשף
miller tizer
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דבר ראשון שאנו עושים כשאנו רואים טיזרים בומבסטיים ברחובות ובמדיה, שולחים מייל ישירות לנוחעם, האם ידו במעל. ואכן, גם הפעם, כמו ברוב המקרים, יצאנו עם תשובה חיובית. הסוד נחשף.

נכון, אני לא מחובשי השטריימל, והמונחים סויבל ומערדער לא שגורים תחת לשוני, אבל עדיין עניין אותי מה יש שם מאחורי פקעת השערות, שמשלמים עליה דולרים לא מעטים. אז שאלתי את נוחעם, מהו הסוד הגדול:

“ייצור השטריימל היה סוד, וזה כתוב וחתום בעשרות כתבות שכתבו על התחום, הן ע”י כתבים חרדים והן ע”י כותבים חילוניים. אני אישית, בגלגולי הקודם ככתב ‘בקהילה’ כתבתי מאמר ארוך על גלגולו של השטריימל, ונתקלתי בקיר אטום כשניסיתי לדלות מעט אינפורמציה על סוד הייצור. לכן, באתי ואמרתי, אני רוצה שתדעו, הסוד הזה יש לו סיבה אחת מרכזית: הצדקת המחיר הגבוה של מוצר שסוד ייצורו אינו ידוע. ברגע שנדע פחות או יותר איך בנוי שטריימל, אזי תעורער באחת ההילה המוגזמת המנסה להצדיק מחיר מוגזם.

מסתבר כי מעבר לטיזרים והקמפיין המושקע, התנהל שיתוף פעולה פורה עם חברת GB המייצרת הלבשה חסידית ומתעתדת לפתוח רשת ביגוד חסידי כאן בארץ הקודש. כל רוכש שטריימל, יקבל בעקיטשע תמורת 99 ש”ח, במקום מחירו האמיתי, כ 150$. ההטבה היא פרי עמלו של הפרסומאי האמריקני אייזיק היידליס (Media on the Go) שמחזיק תחת ידיו את תיק הפרסום של מיללער שטריימל ו-GB באמריקה הגדולה.

לחצו כאן לפתיחת הקמפיין המלא בפורמט PDF
280 שנה הם שומרים את זה בסוד כמוס 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. טיזר לא משכנע נראה כמו ספר מתח חדש.
    החוברת יפהפיה!

  2. לעשות חוכא ואטלולא מהציבור. חויזק גימאכט
    לחשוף סוד כמוס. להראות כמה תמונות של שז נבות מאולתרות הלזה יקרא חשיפה?

    ושאלה שיווקית, האם מחיר זול (זול מדי ) לשטריימל, לא מעלה אסיטואציה שזה על חשבון הטיב?
    האם תקנו מרצדס מהניילונים בחצי מחיר?

  3. טיזר מדהים נקי ומבריק
    איסטרטגיה מוצלחת מבית איקאה

    השאר די מפחיד
    נראה שהשטריימעל יכול להתעורר לתחיה באזשהו שלב…. בררררר….

  4. @ מקארתור:

    איקאה? אפשר הפנייה?

    (אני מכיר כמה וכמה דברים בינלאומיים של איקאה, אך את הגישה האסטרטגית שלהם (לדבריך) של חשיפת תהליך הייצור טרם ראיתי, אשמח מאד להפנייה).

  5. @ מקארתור:
    גם אני חושב שהצגת החיה בחיים קצת מיותר ודוחה (ומפחיד….)

  6. לא ברור לי, איך בגלל מסורת, חובשים על הראש חלקים של חיה טמאה.

    סבא רבא מפולין אמר שזו היה בגלל גזירה שתפקידה להעליב את היהודים (שאסור לחבוש כיפה של יהודים), אז עטפו אותה בפרווה כמו הכובע של הרוסים, כדי שלא יתנכלו אליהם. ותמיד היו מסירים את השטריימל לפני הכניסה לבית הכנסת או הבית ומשאירים טומאה בחוץ.

    אנחנו ממלאים את ארץ הקודש, את המקומות הקדושים, את בתי התפילה… בטומאה !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן