והשבוע בתוכנית ‘הותר לפרסום’ בהגשת איתן דובקין, המשודרת מידי יום ראשון בשעה 18:00 ברדיו קול ברמה: נתוני TGI שהתפרסמו השבוע על חשיפת המדיה החרדית. שמענו את איתן כסיף מנכל טלגל המבצעים את TGI בישראל וספי בר חי כתבנו. האם יש חדש בנתונים או שהם סערה בכוס תה > מתי בן דוד יו”ר ארגון תתעלה ותתניקים על קמפיין ייחודי באתר פשקוויל של ישיבה שרוצה חסות לפעילות התת לפורים. והאם משרדי הפרסום ולקוחותיהם עושים פעילות לבחורי הישיבות באמצעות התתים > אסף צוריאל מנכל חברת WOM שמבצעים פעילות שיווקית מפה לאוזן על פעילות מיוחדת לתה ליפטון. ואיך עושים קמפיין מפה לאוזן שיוצר באזזזזז > אמנון ילון מנכל חברת אודיו ID על מיתוג קולי לעסקים. מסתבר שיש דבר כזה > וספי בר חי עם ביקורת הפרסום.
[audio:http://pod.icast.co.il/8102221f-769f-4589-ab4f-d5757351d885.icast.mp3]