השבוע במדור הפרסום של ספי בר-חי: נתוני T.G.I בפרשנות קלה >> על מסיבות תה ושיווק ויראלי >> המשרד שהפסיד מכרז בגלל 4 דקות איחור, מה רצה ה’מבקר’ מאוסם, המוצר החדש של חוגלה למשועממים באמת ועוד>> וכמובן הפינות הקבועות. תיהנו.
השבוע במדור הפרסום של ספי בר-חי: נתוני T.G.I בפרשנות קלה >> על מסיבות תה ושיווק ויראלי >> המשרד שהפסיד מכרז בגלל 4 דקות איחור, מה רצה ה’מבקר’ מאוסם, המוצר החדש של חוגלה למשועממים באמת ועוד>> וכמובן הפינות הקבועות. תיהנו.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
3 תגובות
כוחה של דקה,
במגזר שלנו היו פוסלים אם הוא היה מגיע 4 דק’ לפני הזמן!
גואל נפש של פירסומת אני לא מבין איך אנשים יכולים להוציא כזה דבר ממשרד שמכבד את עצמו פשוט מגעיל דוחה לא לעניין זול
נמאס כבר לראות את הפירסומות הלא יצירתיות האלה של אפיקים אולי תתחילו לייצר קצת דברים פשוט אני לא מבין איך חברות משלמים על זה כסף זה בכלל לא פירסום זה רק הורס את הפירסום