מאוד רצינו להעלות את המהדורה בשעות הקטנות של ליל שישי, אך העייפות הכריעה אותנו והפרסום נדחה. הנה אנחנו כאן, לאחר שבת חזקה ועמוסת מוזמנים, יוצאים לדרך עם מהדורת מוצ”ש בשטיבל, נייעסנית מתמיד. המלצת קריאה: כוס קוקה קולה קרה ועוד קצת גרעיני אבטיח שנשארו משבת.
עדכונים מהרשת
שם חדש לחמקן: כמעט חצי שנה חלפה מאז אושר רכש F-35I, המטוס שיביא את חיל-האוויר אל הדור החמישי של מערך הקרב. עכשיו מתחילות ההכנות לקראת קבלתו, וביניהן הבחירה בשם למצטרף החדש למשפחת חיל-האוויר. קוראי אתר חיל האויר מוזמנים לעזור. את ההצעות תוכלו לשלוח לכתובת המייל [email protected]. כי מי שמצביע, משפיע.
שם לתינוק על בסיס דומיין פנוי: אתר חדש שקם בארצות הברית נותן להורים אפשרות לתת שם על פי זמינות הדומיינים בעלי אותו שם. למה למען השם צריכים כזה אתר? לכו תדעו מה יהיה בשנת 2017.
Ads of the Israel: מודעת הפרסום של באומן בר ריבנאי לחברת הנדל”ן שיכון ובינוי – ‘סולאריה’, זכתה בזהב ונבחרה לפרינט הטוב ביותר לחודש פברואר, באתר הפרסום Ads of the world. אין ספק שמדובר באחד הפרינטים הטובים שנעשו בישראל בתקופה האחרונה. קבלו את וידאו ההדמיה של הפרסומת:
עדכונים מהשטיבל
פורסים כנפיים: אחרי חוצניק, הגיע תורו של נוחעם לנחות באדמת אוקראינה. נוחעם העביר את השבת בעיירה אומן, אצל רבנו, ויחזור כבר מחר, ביום ראשון. אל תתייאשו בעולם כלל, גם אתם תטוסו יום אחד. בינתיים קבלו מספר תמונות ממסעו של חוצניק בשבוע שעבר:
מנוחעם לנוחעם: נחום ברזסקי, האיש והאגדה, הידוע בכינויו הפאשקעווילאי ‘נוחעם’, פותח בימים אלו משרד פרסום חדש ואטרקטיבי בעיר מגוריו, בית שמש. נוחעם, שעוסק בתחום שנים רבות, ינסה להביא משהו חדש לפרסום המגזרי, ומי אם לא אנחנו נאחל לו מכל הלב בהצלחה?
נוחעם לא לבד: ישראל פלר, מי ששימש כזרוע היחצנית והאסטרטגית של משרד הפרסום אגס, עוזב בימים אלו את המשרד ופותח לבדו משרד פרסום ויחסי ציבור – ‘פלחים’. זאת, כך נראה, במקביל לעבודתו כסגן עורך חדשות ‘משפחה’.
קמפיין בהשכרה או בליסינג: חברת ‘אלבר’ מגששת זה חודשים רבים אחר משרד פרסום מגזרי. ידוע לנו על יותר משלשה משרדים שהכינו עבורם קמפיין לדוגמה לקראת פורים, אבל יש לנו תחושה שנצטרך לחכות עוד קצת כדי לדעת מי זכה בגורל.
עובד כהלכה: משרד יחסי הציבור של קובי סלע מצרף השבוע לשורותיו שלושה לקוחות חדשים. הלקוח הראשון הוא הארגון החרדי עלי שיח – המטפל בבעלי צרכים מיוחדים. השני, יקב הרי גליל המצוין שזכה בפרסי יין רבים ומי שעומד מאחורי ההצלחה המסחררת של יראון, יין שיש מאחינו שימסרו את נפשם עבור שלוק הגון מקולקציית יראון (המערכת ממליצה על יראון 2007), והשלישי: חנות היין והאלכוהול הירושלמית פיופ, (“סנטר היין הגדול”) שהקימה לקראת פורים אוהל מפואר בחצר ומציעה את כל מה שאלכוהול ויין כשר יכונה, במחירים שאי אפשר להשיג גם לא בסעודתו של אותו רשע. קרקס הטעימות במקום, לווה בהמולה תקשורתית רבה. אגב, הבקבוק היקר ביותר רויאל סאלוט של שיבאס 38 שנה, נמכר ב 9,000 שקלים. חוצניק היה שם ותיעד בבלקברי תמונות בודדות. (הערת חוצניק: תודה לכל הנוגעים בבקבוקים ועל הטעימות שהשאירו טעם של עוד).
שותים ומפרסמים: יקבי טפרברג 1870 יחלו בפעילות ממוקדת למגזר החרדי והדתי בחודשים הקרובים באמצעות משרד הפרסום גל אורן BSD. הפעילות תכלול פרסום, פעילויות קידום מכירות ויחסי ציבור שוטפים.
חותמים ומפרסמים: משרד הפרסום ‘מנטה’ יצא ביום שישי האחרון בקמפיין פרסום עבור מותג החותמות הוותיק ‘אהרן רובינשטיין’. האם מדובר בתקציב חדש למנטה?
שמועות לא מאומתות
‘הביכלרים‘ ו’גל אורן BSD‘ עומדים מאחורי הקמפיין של דרעי, כך לחשו יודעי דבר. מאידך, דרעי הבטיח פרס למי שידליף לו מי עומד מאחורי הקמפיין ואם תעשו זאת אנחנו נרצה לקבל חלק מהפרס. גל אורן בתגובה: “נו קומנט”.
תשלובת ד”ר פישר, שבעבר הרחוק פרסמו במגזר באמצעות מקאן אריקסון, מחפשים בימים אלו משרד פרסום ויח”צ.
לחברת חי”ש נופי ישראל (הבונה את גבעת זאב החדשה) ומשרד הפרסום תוצאות אפקטיביות היסטוריה ארוכה של עבודה משותפת. אין ספק כי בשיתוף פעולה פורה זה הרוויחו כל הצדדים, ועל זה תוכיח הגבעה החדשה שנבנתה על תילה ובימים אלו גם משווקים במקום עוד כמה פרויקטים. לאחרונה, החליטו בחברת חי”ש נופי ישראל להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום תוצאות אפקטיביות וזה מסיבות שעדיין אינן ידועות לנו. בכל מקרה אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח.
השבוע הופצו לעיתונאים אנינים במיוחד מארזים של וודקה סמירנוף עם זוג כוסות ממותגים. כן, גם למערכת פשקוויל הגיע מארז אחד, אולם שני העורכים לא הצליחו להסכים על חלוקה הוגנת והבקבוק עדיין מלא.
מסיבה צבעונית: לאחר שתקציב היח”צ של טמבור הגיע לתוצאות אפקטיביות, ממש לפני כמה שבועות, ביום חמישי האחרון קיימה טמבור מסיבת עיתונאים למגזר החרדי וטובי העיתונאים נכחו לגלות לראשונה מה שצבע יכול לעשות.
אגב צבע: בועז לב ארי הידוע בכינויו מהיר חימה, צבע בשבוע שעבר את במשך שלושה ימים את ביתו לקראת פסח, ויש אומרים שהוא מנצל את הזמן לפני שהאתר שהוא מתכנן להשיק עולה לאוויר.
מנשנשים ורצים: במסיבת עיתונאים היסטורית, גדולה ומרשימה שנערכה באסם לרגל השקת המשחק “המרוץ אל השבת עם אסם”, השתתפו כחמישים עיתונאים מבכירי המדיה החרדית – דתית, מצד חברת אסם השתתפו מר גזי קפלן מנכ”ל קבוצת אסם; דודי מנביץ סמנכ”ל ומשנה למנכ”ל; איילת ליפשיץ סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי; מנכלי חטיבות; מנהלי שיווק ומנהלי מותג.
מזלטובים
מזל טוב לאבי כהן ממגזרים להולדת בנו בשעטו”מ
לשימען – גבעת שאול נולד בן בשעטו”מ. הברית יום שני בבעלזא בית שמש. יהיה טשולנט.
עד כאן מהדורת מוצ”ש בשטיבל, בתקווה שסיימתם את גרעיני האבטיח – עכשיו תוכלו לטקבק בהנאה.
שבוע טוב
9 תגובות
הבאתם בטוב ..את השטיבל ..
טור מרתק.
בענין חי”ש נופי ישראל, כמדומה שיד המודיע באמצע , וד”ל.
עוזר דרוק עם הרב חרל”פ רבה של אוסם
מיוחד ומרתק במיוחד!
אהבתי
שבוע וחודש טוב ושמח!!
יפה לכם, ישראל ונוחעם.
תצליחו כל אחד במשרדו!!!
פרוש פפר ויוסי אברמוביץ.
הפעם היה מרתק.
ברכות מרובות לידינו נוחעם
בהצלחה רבה!!!! מחכים כבר….
הפעם היה מזה מענין……………