אחרי שנת 2007 הפורחת בתחום הפרסום במגזר כולם היו אופטימיים, המדיה גדלה, האינטרנט הכשר חשב לפרוץ את הגבולות, שר התקשורת הכריז על פתיחת שני ערוצי רדיו נוספים למגזר הדתי חרדי והעתיד היה נראה מלא בתקציבים שמנים עתירי מזומנים.
בתקליטור סידיש 71 עם מנחם טוקר וקובי סלע שיצא לפני שנה, הכין נתי טוקר ידידינו כתבה על עולם הפרסום החרדי, בכתבה רואיינו בכירי הפרסומאים במגזר, אחד אחרי השני ניבאו המרואיינים פריחה צמיחה ושגשוג לשנת הכספים הבאה דאז, 2008. עכשיו הגיע הזמן לראות האם אכן תחום הפרסום המגזרי צמח בשנה האחרונה כמו שחשבו המרואיינים האופטימיים או שהמשבר הכלכלי נתן את אותותיו גם בתחום הפרסום החרדי.
מרואיינים אופטימיים: איתן דובקין – מקאן אריקסון, שעיה איצקוביץ – תוצאות אפקטיביות, קובי איזק – גל אורן, ישראל גולדברג – פרסומי ישראל, יגאל רווח – אפיקים, דני כהן – בולטון פוטנציאל, טל רבן – קוקה קולה.
צפו בשני הסרטונים ותטקבקו לנו בדיוק את מה שאתם חושבים.
חלק 1
חלק 2
3 תגובות
אכן תמונות קשות…
א. זאת הזדמנות בישבילי ךהגיד לכם תודה על ה”שטיבל” המקצועי, המרענן והיפה! כה לחי
ב. תמיד כשאני רואה את “שליחות הקודש” שמשרדי הפרסום עושים עולה לי הפיוזים!
מי אמר שכדי להיות משרד מקצועי ולקדם עסקים צריכים לערב את השליחות ן”לגשר בין העולמות”? או להחזיר נשמות טועות בדרך?
מיץ] אף אחד לא אומר שצריך להחזיר אנשים בתשובה אבל לגשר בין עולמות תמיד חשוב ולא. אני לא קשור לגל וחבורתו. למרות שאני מתחבר לסלוגן שמלווה אותם, בתכל’ס גשר בין עולמות. מתחבר.
זאת הזדמנות בשבילי גם להודות על השטיבלאך ועל הפשקעווילים הנהדרים שמביאים כאן ואחרי תקופת היעדרות יש לי עוד המון פוסטים להשלים, שלא קראתי עדיין.
חששתי שמא כשאחזור שוב לאינטרנט אראה שפשקעוויל גם נעלם כמו טובים לפניו (וד”ל) אבל שמחתי לראות שהוא פועל במתכונת מלאה ואף מורחבת. כה לחי!