הרבה זמן לא ראינו מודעה כל כך מיוחדת בעיתון, כזאת שמצליחה להוציא קריאת התפעלות. אחלה קריאייטיב, אמרתי לעצמי אתמול כשראיתי את המודעה. החברים שלנו מגל אורן, שוב מוכיחים לנו שהקריאייטיב ישנו, והלקוח רק צריך לאשר. מברוק לפלדהיים, לרובינשטיין (מהספרים) ולאנשי הקריאייטיב.
קרדיטים • משרד פרסום: גל אורן bsd • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • ארט: ואדים טיפליצקי • קופי: מנדי פרומר • תקציבאית: הניה שוחט
21 תגובות
קצת מתחכם אבל אהבתי. יפה מאוד!
Like
מה קרה איפה נעלם משה ארלנגר?
אהבתי במיוחד
לא פחות מצוות (מגה) מוכשר במשרד, צריך גם לקוח מפרגן ומאשר, אז מברוק לכל הצדדים : )
תודה.
( שסופסוף לא זילזלתם בכישורי האינטלגנציה שלנו…)
לא קצת התלהבות יתר?
ס”ה הם חיפשו בדחיפות מענה מהר לחיבור אור החיים מייזליק ומצאו את רובינשטיין וזה יפה מאוד אבל מכאן לקקטוס….
מודעה יפה ונחמדה לא יותר, לפחות בעיני.
אגב זה קשור לרובינשטיין מפאשקוויל?
מברוק!
גאוני.
המרחק מקקטוס כרחוק מודעת טעמן משוקולד
אימג’ טוב, אבל מוצג זוועה
קקטוס?! היסחפות ברמת קקטוס…
אבל המודעה בהחלט מבריקה. יצירתיות לא מוכרת במחוזתינו.
*
והמלמד שלי היה אומר: כשאתה מצליח במבחן מגיע לך סטירה. איפה היית עד היום?
ירוחם כתב:
הרשה לי לגחך
סופסוף הפסיקו לייבש.
אורן כתב:
like
חברים, אני מוריד ת’כובע
רעיון יפה, ביצוע מגזרי.
נו באמת? לא יכלו לצלם את הנורות? היה צריך להעתיק כמו סודנים בפוטושו?
ואם אתם כבר מעתיקים את הנורות? שכחתם שנורה היא קצת שקופה?
מעניין אם בקקטוס יש סעיף על ביצוע מגזרי : ))
.
הדבר החשוב ביותר כאן, היא היכולת להציג תחום שמרן ו׳קדוש׳ בדרך מפתיעה ומעוררת מחשבה.
אל תפסיקו.
.
נו באמת. אל תעשו מנייים וחצי קוצים קקטוס.
נחמד וחביב. לא יותר.
ואפרופו טעמן – חסר טעם. באמת מאכזב
דובי מלאך כתב:
לייק.
גם לדעתי, הביצוע הגרוע לא מחפה על הקריאייטיב.