מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
delonghi-radiator
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

למי שעוקב אחרי הפוסטים שלי שם לב שאני מחובבי הטקסטים הפרסומיים, בד”כ אני מחפש את משפט המחץ או את המילה שתתן לדמיון שלי לעוף הרבה מעבר לאיזה ויז’ואל מפוטש. אבל ‘לפעמים’ כמו בפרסומת של טריו [אדלר חומסקי & ורשבסקי!!!] ל’רדיאטור-דלונגי’, תמונה אחת באמת שווה אלף מילים. לא כפ’ת לי שהפרינט הזה חזר בתשובה ואולי אפילו התגייר, הוא פשוט מתוק לטעמי.
לפעמים תמונה אחת שווה אלף מילים 4

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. היי, שלום! מצטער על ההצפה של תגובות אבל חזרתי רק היום מטיול די ארוך בלי מחשב…… אני משוטט כאן כבר חצי שעה וקורא בשקיקה כל פוסט ותגובותיו הנלוות. מסתבר שגם הטוקבקיסטים כאן מסקרנים, מפתיעים ומעניינים. מה לא? ראיתי קודם תגובה ישנה של מאיר גל שטוען כי המודעות שיוצאות תחת המשרד שלו ושייכות למשרד אחר הם לא שמים קרדיט (המודעה של פועלים לדוגמה) אז אני מצפה מכל המשרדים המגזריים להימנע מקרדיטים לא להם. ולא רק בגלל האתיקה. וגם אם זה רק בגלל האתיקה. מה קרה?

  2. אכן מודעה “מחממת” בסגנון חו”ל עם ויזואל שאומר הכל בלי מילים,
    וכיף לראות כאלו מודעות

  3. אתה בטוח שזה של ‘אדלר חומסקי & ורשבסקי’? אני הבנתי שזה קריאייטיב מוצלח של טריו.

  4. אם הקריאייטיב המוצלח הוא של טריו, הטענה של דינקיס רק מתחזקת.
    איך הם מרשים לאדלר לפרסם את המודעה הזאת בעיתונות הכללית בלי לתת קרדיט למשרד המגזרי המבריק?
    מצליח…נשמח לאמת את הנתונים שאתה מביא. יהיה כבוד גדול.

  5. כמה שידוע לי מדובר בפרינט של אדלר חומסקי, מה שלא סותר שום דבר, כי טריו הוא המחלקה המגזרית של אדלר חומסקי, אם אנלא טועה גם מדובר באותה מחלקת קראייטיב, כך שמבחינתם הם יכולים לפרסם את זה כאוות נפשם תחת הקרדיט של טריו.
    אני לא רואה בזה שום בעיה.

  6. הסבירו לי חברי.מה זכות הקיום של טריו.כל המודעות שלהם מגיעות מאדלר ומה שלא נראה בהתאם.ואכן מודעה יפה

  7. ישבתי לסעודת שבת והיה מאד קר כל הסעודה ישבנו ודברו רק על כמה קר וכו’ פתאום הגיע ילד בין 4-5 עם המודעה בידים ואמר ‘חבל שלא הדלקנו תנור תראו איזה חם למי שהדליק תנור’
    המודעה מצוינת, ומה שהכי טוב בה זה שאת רב המודעות המענינות הצרכן הרגיל לא מבין עד הסוף את מה שרצו להעביר. במודעה הזאת אין משהו שדילג בלי לחייך.

  8. הכל טוב ויפה מלבד העובדה הפעוטה שאם נגיד שבמציאות השלג יפשיר שם- אין מצב שיהיה שם דשא.
    מודעה של ישראלי טיפוסי שלא יודע שלג מה הוא..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן