בפרקים הקודמים: המבקר בפעולה #1 • המבקר בפעולה #2 • המבקר בפעולה #3 •המבקר בפעולה #4 • המבקר בפעולה #5 • המבקר בפעולה #6 • המבקר בפעולה #7 •המבקר בפעולה #8 • המבקר בפעולה #9
מדי כמה חודשים אנחנו מפרסמים את מעלליו של המבקר. בימים האחרונים פרסמנו אודות השינוי שבוצע במודעה של ‘שהחיינו’ ועכשיו אנו מפרסמים עוד שינוי משעשע, ולו רק כדי להציג בפניכם את הקמפיין החדש של ‘פמפרס’ מבית ‘מוזאיקה’ אנד ‘אג’נדה’.
מעניין שהחלק הפחות צנוע, אליבא דהמבקר, הוא החלק התחתון של רגלי התינוק, מה שאילץ את אנשי הסטודיו להאריך את הגרביים. בנוסף, התינוק לא יכול לעמוד על השטיח וראשו מגיע ארצה. אם היינו שואלים את ‘המבקר’, אולי היה מספק לנו תשובה מתקבלת על הדעת. אבל לא שאלנו. תשפטו בעצמכם.
17 תגובות
והשבת בהמודיע היה גם המצה שלימה במודעת בנק ירושלים, ובעיתונים אחרים היה מצה שבורה.
זה באמת דוחה הילדים הלא לבושים האלו,
בלי קשר לצניעות כזו או אחרת.
חוצניק, זו כבר אובססיה על גבול ההפרעה.
לא של המבקר. שלך. וגם לא עצם האייטם כמו הזלזול המתלווה.
שלח לעורך ידיעות את גרסאות הצנזור של ‘משפחה’ – סורי, ‘בקהילה’ – והוא ישתעשע לא פחות ממך על הסטיות ועל הראש הקטן של החרדים החייבים למחוק אשה צנועה מהפריים.
כל עיתון ורגישויותיו הניואנסיות.
זו דרישה קפדנית של רוב קוראי ‘המודיע’ (נראה לי גם ‘המבשר’), ולא “עוד שינוי משעשע של המבקר” שביום שיירדם ליד מודעה באמת חושפנית, יחטוף מאות טלפונים.
מישהו באמת יכול להסביר לי מה הבעיה במצה שבורה לשניים?
לטעמי התנוחה של התינוק לא מכבדת בכלל
הפעם אני מסכים עם המבקר….
לא בקטע של הגרביים, אבל מוכרחים להושיב את הילד….
ה’ ירחם…
“מי שברך אבותינו אברהם יצחק ויעקב,
הוא יברך את המבקר הטוב,
שלרגע לא גורם לנו להפסיק לחשוב,
בקריאייטיב שלנו, מה לא טוב,
וישלח לו רפואה בקרוב,
נשנה הויז’ואל ונלמד לכתוב
ונאמר אמן….”
בניברקי כתב:
אני עדיין אוחז ת’בטן… טוווב
בינינו כולנו יודעים שהציבור שבאמת קורא את המודיע אכפת לו 😉
לי הילד נראה עם גבס על הרגל והתנוחה לא הגיונית בעליל. עשו פליפ והצללה וזהו?
במקרה הזה עדיף לשים את אריזת המוצר במרכז המודעה ולא להתבזות בכח
אני בטוח במאה אחוז שלא המשרד שעשה את המודעה אשם בטח הלקוח התעקש לצאת מבין ויצא…
@ ארטיסט:
אין סיכוי!
רק בגלל שהאריזה בקטן הם הסכימו תינוק בלי גרביים.
על תיקון תמונה כזה, אומרים אצלנו, משוגע צודרייט כי לעולם חסדו
יש לכם מושג מה עבר על המבקר של המודיע? מה יש לו נגד זוגות צעירים?
בשני מודעות שפורסמו בסוף השבוע הושמטו הפרטים במודעה. מודעה ראשונה של חברת סוזוקי תשוו בין כל העיתונים לבין המודיע, מודעה שנייה של פלדהיים, הושמט הספר שעוסק בזוג טרי, אם עד עכשיו איכשהו הבנתי למה הם משמיטים ציורי נשים, תווי קניה של רב-תו, מחשבים למינהם בכל פוזיציה שהיא, כעת אני לא מבין בכלל מה קרה, למישהו יש הסבר?
שמתם לב להשמטה של תוי רב תו מהפרסומת של טרקלין חשמל? שמתם לב להשמטה של האותיות www מהפרסומת של ביטוח לאומי? ולהשמטה של המילה מחשב מפרסומי עזר מציון והשוק הסיני ומכבי ובעוד הרבה פרסומות?
שמתם לה שהמודיע פונה לקהל אחר שיש לו דרישות שונות משלכם?
שמתם לב שפלשתם למטבח של השכנה והתערבתם לה בבישול?
יש לכם שאלות?
אתם באמת לא מבינים מה הבעיה בכל מיני דברים?
תפתחו ב-144 חפשו ********* הוא יענה לכם כבר על כל השאלות…
(שם ינתן לפי דרישה :))
מישהו שם לב בכלל שהוחלפה המילה “שפשופים” בפרסומת המקורית, למילה “גירויים” בפרסומת ה”מצונזרת”, מה זאת כל החולניות הזאת? מחליפים את התנוחה של התינוק בגלל שהיא עלולה להיראות מינית מדי? מאריכים לו את הגרביים כי זה לא צנוע? מחליפים את המילה שפשופים ב-גירויים על פרסומת לחיתולי תינוקות?………..מה יש לכם יא אנשים חולים? מדובר בפרסומת לתינוקות! זה תינוק, למען השם! תינוק קטן ותמים? אם הוא מעלה למישהו קונוטציות מיניות, נראה לי שאותם האנשים צריכים להיבדק דחוף אצל פסיכיאטר.