דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
ravshefa-momentum
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר הסטיקר שהודבק פה בשבוע שעבר, הנחיתו לנו במומנטום פרינט חדש ישירות למייל. אנחנו אוהבים לראות ולפרגן באריכות לכאלה משרדים, אבל הבטחתי לקצר, אז במילה אחת, כבוד!
[ושום מילה על copy-paste, זה התפקיד של הטוקבקים]
כשיש רעיון גדול אפשר להסתפק בפוסט קצר 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

13 תגובות

  1. פרינט גדול. ראיתי אותו בעיתון אחד (השבוע בירושלים)

    זה משרד פרסום חרדי?

  2. בהתחלה לא הבנתי מה הולך…
    חזק ומושך את העין (לחפש איפה הפואנטה)

  3. רעיון מקסים. מוכר מהעבר מהיכן שהוא. ביצוע של המודעה עצמה, בינוני.
    שוב, רעיון מקסים וחיבור מועלה לעניין.

    אדוור..

  4. האמת היא ששמש לא כל הכבוד להם אני מוחה בתוקף פלסווגן עשו אותו קמפיין זה הופיע בחוברת של גלובס “המותגים” 2007 וזה שייך עם כל הכבוד ויש “לאדלר&חומסקי”

  5. נו באמת….ה כאן
    רק אני רואה כאן קופי פסט?
    רק השנה זה הופיע במדד המותגים!
    תחכו עם זה שנה שנתיים שאצליח לשכוח את זה ואז תפרסמו.
    בושה.

    ואני לא מסכים עם “גרייט מיינד ט’ינק א’ לייק”
    משרד פרסום צריך להכיר את הפרסומות שנעשו בארץ שלו.
    כשיש רעיון גדול חייבים לנבור בארכיון ולראות שזה לא נעשה בעבר.

    רעיון טוב אבל ממוחזר לעייפה.
    חבל, איכזבתם.

    אדוור- לא ציפיתי ממך לפרגן למודעה שכבר עשו אותה.

    רעיון טוב- אין כאן שום חיבור גאוני לעניין.

    חוצ-ניק זה גם התפקיד שלך לעמוד בשער בת רבים ולזעוק חמאס, ג’יהאד ושאר מרעין בישין…

    במבט לאחור יצאתי קצת נזעם… אין מה לעשות כנראה צו -8 מוציא ממני מצב רוח קרבי.

  6. אביהו,
    הוא אשר אמרתי..
    היה נדמה לי שאני מכיר את זה מהיכן שהוא, אבל פרח מזכרוני היכן זה היה..
    במידה והייתי זוכר, הייתי יורד מהפרגון.

    עדיין אני חושב שבמקרה הזה החיבור לעניין, מעולה.

    קופי – פייסט?
    לא נורא.

    אדוור..

  7. לא כל קופי-פייסט הוא רע.

    המודעה ההיא פורסמה במגזר החילוני ונקראה בעיקר ע”י אנשי פרסום ותקשורת. במגזר החרדי עדיין לא ראו אותה, אז מה הבעיה?

    עדיין אני אוהב יותר קריאטיב אמיתי, טרי כמו חסה שהרגע נקטפה ונשטפה אבל לא תמיד יש את זה..

  8. גאוני !!!
    מה הקשר פלסווגן ?
    להיפך הם לקחו את זה לעניין אחר מגניב יותר !!!

  9. שלומי- כל קופי-פייסט הוא רע!
    מדובר במקצוע יצירתי- יצירתי משורש ה.מ.צ.א.ה
    אלא אם כן לוקחים רעיון ועושים עליו ספוף כדוגמת” הגורילה של קדבורי” וצ”ע.

    גם אם המודעה פורסמה באוסטרליה במגזר הקווקזי-לא מעתיקים- כלל ראשון ביצירתיות.
    יתרה מכך- אם חשבת על רעיון גאוני ויומיים לפני שהראית את זה ללקוח, מישהו אחר פרסם את אותו רעיון בדיוק, אל תראה ללקוח שלך – אני יודע שזה מתסכל – אבל זה המקצוע.(ראה מקרה השולחן ערוך)

    אדוור-
    המודעה שהועתקה אמרה את אותו מסר- כשיש רעיון ענק מספיק מודעה קטנה.
    אז אני לא מבין מה ה”מעולה” כאן?
    לוקחים את אותו מסר ומותנים אותו לחברה אחרת? מחר “יש” יעשו את אותו מודעה.
    איפה הבידול לעזה-ז”ל?
    איפה הייחודיות?
    איפה מוישל’ה?

    אביהו

  10. אביהו,
    אהבתי ת’כנות, אך עדיין אני מתבצר בעמדתי ואומר שוב.
    לא אכפת לי כרגע ההעתקה הזולה. המודעה עשתה את שלה? כן!
    וזהו כל העניין.

    ידידי, אין לי צורך לחשוף עצמי אך רק אציין כי בדבריך אתה מוכיח כי אתה איש מקצוע, וזה טוב, אך עליך תמיד להסתכל על התמונה הכוללת של המודעה ולראות האם יש בה את מה שהלקוח צריך, כן או, לא.
    אן כן, אז יש לנו מודעה מוצלחת, אם לא, אז המודעה לא עשתה את שלה וגם ההעתקה שלה יצאה זולה ומטופשת.

    במקרה דנן, ההעתקה הינה מוצלחת ועשתה את תפקידה.

    אדוור..

  11. אדוור .איך החלטת שהמודעה עשתה את שלה.בדקת בקרב בעלי החנויות ברב שפע או שמבחינתך מספיק שהמודעה טובה לטעמך. אני לדוגמא מוכן להתחייב שמודעה שכזו לא גורמת לעליה במכירות.מנסיון…

  12. אדוור-
    אחלק את תגובתי לשתיים.
    אך לפני כן הקדמה.
    ישנם 2 פרסים הקשורים בפרסום- פרס האפ”י ופרס האפיקטיביות.

    קמפיין דפי זהב של שלמור היה קמפיין קריאייטיבי גאוני שזכה באריה אך לא הביא לקוחות.
    קמפיין אחר (שלא אזכיר את שמו (מטעמי צניעות) היה נכון והביא לקוחות רבים אך לא היה קריאייטיבי.

    הבלוג שאנו מקלידים בו חזור והקלד, לעניות דעתי, מתבונן בפן הקריאייטיבי ולא בצד המכירתי.
    אני מסכים איתך שהמודעה נכונה ללקוח ותביא לו לקוחות רבים.
    אך, וכאן בא האח הגדול, האם המודעה הזו קריאייטיבית?יצירתית? התשובה היא לא ולא.
    המודעה מועתקת ועל כן לא יצירתית.
    אין ספק שזה יביא ללקוח לקוחות רבים ואולי הוא יזכה בפרס האפ”י אך את הקקטוס מישהו אחר ישתול.

    אביהו

  13. מין הרגשה כזו, איזו תחושה מטפסת בגב, שיותר מדי שוכחים שתפקידה (היחיד!) של מודעה הוא לקדם את הלקוח. (בד”כ לקדם מכירות, לא תמיד, כמובן).

    קידום הלקוח אמור להיעשות בצורה קריאייטיבית, אבל כל כך הרבה פעמים נראה שמשרדי פרסום או פרסומאים עושים קמפיינים בשביל עצמם, כדי שיגידו “וואו, יצירתי”, וימשיכו הלאה, למודעה הבאה, או כדי להראות לחבר’ה ממשרד פרסום שכן ש”אני יותר טוב”.

    אז את מי זה מעניין אם המודעה יצירתית אם היא לא משיגה את מטרתה? משרדי הפרסום חיים על מנת לזכות בפרסים (ובשם יצירתי) על חשבון לקוחותיהם או על מנת לקדם את לקוחותיהם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן