ליל בדיקת חמץ. מחר בבוקר ילכו הילדים עם אבותיהם לביעור חמץ, בערב הם כבר ישאלו את אבא ארבע קושיות. אנחנו, את החמץ כבר מכרנו אמש לגוי, חוצניק רצה להרגיש בן חורין אמיתי והתנתק כבר הבוקר ממחשב כלשהו. כל שנותר זה לעשות קצת סדר בתיקיות הקריאייטיב הנמצאות ברשותינו. להפריד בין החמץ שעבר עליו הפסח, לזה שעבר ליבון והגעלה למהדרין.
עולם הפרסום החרדי צומח במהירות אדירה, מה שהיה נכון רק לפני כמה שנים, נשמע כיום מיושן במיוחד. די אם נציץ בפוסטים הראשונים כאן בבלוג ונבין שמשהו השתנה. לגמרי. מה יותר מתאים בזמן כזה, מלהעלות גלריה מורחבת של פרסומות כשרות לפסח שנעשו אך לפני כמה שנים. תרשו לי לקרוא לזה – נוסטלגיה.
וּכְשֵׁם שֶׁבִּעַרְנוּ הֶחָמֵץ מִבָּתֵּינוּ וּשְׂרַפְנוּהוּ, כָּךְ תְּזַכֵּנוּ לְבַעֵר אֶת הַיֵּצֶר הָרַע מִקִּרְבֵּנוּ כָּל יְמֵי חַיֵּינוּ, וּתְזַכֵּנוּ לְהִדָּבֵק בְּיֵּצֶר הַטּוֹב וּבְתוֹרָתְךָ וְיִרְאָתְךָ וְאַהֲבָתְךָ תָּמִיד.
חג פסח כשר ושמח
מערכת פאשקעוויל
קרדיט: פורום עולם הפרסום בחדרי חרדים
5 תגובות
אין בכל עולם הפרסום החרדי והחילוני קופירייטר שנון כגורנישט חרדי גמור
אין כמו נוסטלגיה… יש כאן פרסומות עתיקות במיוחד… (-: חג כשר ושמח!
אהבתי את הלוגו הישן של פלאפון 🙂
בחירה די עלובה לעומת מודעות מדהימות שהיו בפסח במגזר
טוב, זה די שקוף
המטרה הייתה להראות שהמצב השתפר
מה שממש ממש לא נכון…