דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
זהו, זה נגמר. לפי כל השיטות גם בקרואטיה בשעה זו מותר לאכול חמץ ולכן הגיע הזמן להתניע. לאלו מכם שטיילו בצפון הרחוק או נסחפו וברחו אל מעבר לים, רק כדי להרגיש עוד קצת בני חורין, בטח פספסתם את הקמפיין הכתום. לחומרא. שימו לב לתמונת מסך המצורפת ותגלו היכן פורסם הקמפיין מעבר ללוחות המודעות.
ActionToChumre
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זהו, זה נגמר. לפי כל השיטות גם בקרואטיה בשעה זו מותר לאכול חמץ ולכן הגיע הזמן להתניע.

לאלו מכם שטיילו בצפון הרחוק או נסחפו וברחו אל מעבר לים, רק כדי להרגיש עוד קצת בני חורין, בטח פספסתם את הקמפיין הכתום, שלא הותיר לוח מודעות בני ברקי אחד ללא כרזה צורחת, קוראת לאקשן. לחומרא.

חברים סיפרו לי שברמת בית שמש ב’ המודעות נקרעו בעיצומו של החג הקדוש, זאת כדי למנוע מהציבור הקדוש להיחשף למתירנות רח”ל. מה שגרם ללא מעט תושבים מאותה שכונה, לא לוותר ולגלות בעצמם את המסלולים המאתגרים. לחומרא.

שימו לב לתמונת מסך המצורפת ותגלו היכן פורסם הקמפיין מעבר ללוחות המודעות. מסתבר שלאט לאט מפרסמים מבינים כי עם האפקטיביות שפרסום-ממוקד-מילות-מפתח-בגוגל מביא למפרסמים, שום מדיה אחרת לא יכולה להתחרות. ואכן, ממה שהצלחתי להבין, בהשקעה מועטה יחסית המקום היה גדוש במבקרים. לחומרא.

Action
פרסום ממוקד בגוגל אד-וורדס
ActionToChumre
המודעה שנמרחה לחומרא על לוחות המודעות

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. המודעת רחוב הזאת התפרסמה כשבוע לפני החג בכמה מקומו בבית שמש ע”ג קירות ופחונים בפרט ברמה א’ ברמה, ב’ לא הייתה כמעט נוכחות (ולא בגלל שקרעו), מודעה מהסוג הזה דווקא כן מקובלת בקסבה של ב”ש, ואכן המודעה הודבקה ע”י י”ל תושב רמת ב”ש א’

  2. תהרגו אותי, אבל לא הבנתי מה הקשר של “לחומרא” במודעה הזו של הטרקטורונים…

  3. מודעה מקסימה!
    bענת/b כתב:
    blockquoteתהרגו אותי, אבל לא הבנתי מה הקשר של “לחומרא” במודעה הזו של הטרקטורונים…/blockquote
    זה רק מבינים הבנים צורכי הטרקטרונים.

  4. bענת/b כתב:
    blockquoteתהרגו אותי, אבל לא הבנתי מה הקשר של “לחומרא” במודעה הזו של הטרקטורונים…

    /blockquote
    את רצינית?

  5. מה לא מובן. אם מקפידים לא לאכול געבראקס, אם מדקדקים להרתיח את הסוכר, אם נזהרים לשתות בארשט, ברור שיש להחמיר בטרקטרונים בפסח, לחומרא.

    ואהבתי. מאד.

  6. אם המבקר של המודיע לא פסל, אז גם תושבי רמב”ש ב’ צריכים להקל בזה.
    ואגב מודעות כאלו ניתלו בכל הארץ, ולאו דוקא בריכוזים חרדיים. לחומרא לגמרי.

  7. למיטב ראייתי המבקר של המודיע דווקא כן פסל, ובצדק, לדעתי.

    מה שכן, אין על העיצוב המוקפד הזה. מושלם!

  8. ובהקשר נוסף.

    אמנם הפרסום יפה. אין אפס. אך הבעלים מכוער ושקרן.

    אדם שמתכחש להתחייבויותיו וגם אם מדובר בעסקת בארטר מלפני עשר חודשים, הוא גנב פר אקסלנס. פויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן