מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מועצת החלב ממשיכה באסטרטגיית 3 מוצרי חלב ביום, יחד עם משרד הפרסום קרימלובסקי > לאחרונה שינה המשרד את שמו מקרימלובסקי-כהן המיתולוגי לשפרה קרימלובסקי – על שמה של גב’ שפרה קרימלובסקי > והפתעה קטנה מבית המבקר של עיתון המודיע > כל הפרטים
milk
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עדכון 09:49 (המבקר בפעולה #11): בעקבות הטוקבק של רפאל, אחד הגולשים שלח לנו צילום הפרסומת כפי שמופיעה בעיתון המודיע. בהמשך הפוסט:

מועצת החלב ממשיכה באסטרטגיית 3 מוצרי חלב ביום, יחד עם משרד הפרסום קרימלובסקי. למי שתהה, לאחרונה שינה המשרד את שמו מקרימלובסקי-כהן המיתולוגי לשפרה קרימלובסקי – על שמה של גב’ שפרה קרימלובסקי, מחלוצות עולם הפרסום החרדי, המנהלת כיום לבדה את המשרד. הרבה הצלחות.

ולא שכחנו את הפרינט עם הקרדיט החדש.

חלב גבינה וקרדיט חדש 1

המבקר בפעולה #11

בפרקים הקודמים: המבקר בפעולה #1 • המבקר בפעולה #2 • המבקר בפעולה #3המבקר בפעולה #4 • המבקר בפעולה #5 • המבקר בפעולה #6 • המבקר בפעולה #7המבקר בפעולה #8 • המבקר בפעולה #9המבקר בפעולה#10

חלב גבינה וקרדיט חדש 2
המודעה ה"מצונזרת" מבית המבקר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. זה פספוס לא להכניס את המודעה המצונזרת של “המבקר” המיתולוגי,
    שמחק את המילים “ואם בא לי” ובמקומם: “ואם אני רוצה”………….

  2. מודעה נפלאה
    עד היום לא הבנתי מה האינטרס האמיתי אבל אחלה מודעה

  3. עוד שינוי שיש דרך ‘מהנה’ בהמודיע, מול ‘כיפית’ בשאר.

  4. המודעה אכן יפה, אחלה ויז’ואל, אבל הרעיון השיווקי לא ממש “הפיל” אותי…

  5. בורקס כתב:

    אם אני רוצה 5 אפשר?

    ואם לא בא לי?

  6. עוד “ביקור” בהמודיע היא צריכה לחתום ש. קרימולובסקי. נישט אזויי?!

  7. אתם בטוחים שביתד ובהמבשר גם לא התאים המבקר את הטקסט?

    זה מאוד מתבקש. יש מוסדות חינוך שלא נותנים לומר את המושגים “בא לי” ו”כיפי”.
    לא מפיל.

  8. פרסומת דבילית. מה הקטע שהחלב נשפך בצורת שלוש?

  9. כולכם באמת לא זוכרים שהקרדיט פעם היה ‘שפרה קרימלובסקי’ ורק מאוחר יותר הוחלף ל’קרימלובסקי כהן’?
    כנראה שאני ממש זקן…

  10. איי איי איי איזה דרך היא עשתה מאז המודעה המיתולוגית של TIME,
    הרבה הרבה דרך

    מראה לנו שיתרון הראשוניות לא תמיד מספיק…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן