מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
עשרים וארבע שעות אחרי שהתקין בבלקברי שלו את האפליקציה החדשה, ישורון תורג’מן לא מבין מדוע התחלנו לדבר כמו נהגי מוניות • בפוסט משעשע הוא מגיש קונספירציה אודות החברה שעומדת מאחורי פיתוח האפליקציה שמשגעת את הבלקבריסטים ותוהה מי בכלל המציא את סוג התקשורת הזה • מה הוא מציע לתחנות הרדיו? ומי ירוויח מזה? • רות עבור
חפשו ישורון תורג'מן בעברית או ב-BBM הבא: 25DB19E0
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מאת: ישורון (שושו) תורג’מן

אפליקציה לבלקברי לכבוד שבועות: רות עבור 1
ה-BBM שלי: 25DB19E0

לפני עשרים וארבע שעות משהו השתנה. השבת יצאה, הדלקתי את הבלאקברי ומיד קפצו לי הודעות מחברים המבשרות על האפליקציה החדשה: “קבלו את ה-Loudtolks ווקי טוקי לבלאקברי”.

קודם כל, יש משהו מאוד אישי ומרגש בהשתייכות למשפחת הבלאקברי. למרות שמדובר במיליוני אנשים, לאנשי הבלאקברי יש קשר מיוחד. אינו דומה קשר שיש לך עם בני אדם שאין להם בלאקברי לבין אחרים אשר עמם אתה יכול ‘להתבמבם’ או לבוא בקשרי סריקת ברקוד. ועכשיו, חברים לבלאקברי, אפשר גם לדבר בוואקי-טוקי.

פררר פררר “כן-כן. לא שכחתי למה התכנסנו כאן חברים וחברות, רות עבור”. מדובר באפליקציה שמאפשרת לכם לדבר ממש כמו בווקי טוקי של תחנת מוניות, עם הפררר פררר הזה כשלוחצים ואז מדברים. קונספירציות שלמות רצו בווקי טוקי הזה על זהות מפתחי האפליקציה האלמונים, מבלי להסתכן בתביעת דיבה אספר רק שהאשמה מוטלת בלחישה על חברה המייצרת סוללות לבלאקברי, חברה שמצליחה באמצעות אפליקציה זו להגדיל את מכירותיה במאות אחוזים, זאת בעקבות העובדה שהאפליקציה המדוברת ידועה כזוללת סוללות לתיאבון, אך בואו לא נקרר את האמבטיה.

התופעה היותר מעניינת היא שבאופן אוטומטי אנשים הפסיקו לדבר רגיל ביממה האחרונה, וכך פתאום פונים אלי החברים באמצעות האפליקציה: “שושו, שומע שומע?”. אני מוצא עצמי משיב: “כן, שומע, רות עבור”, ואז קול אחר בוקע: “תורג’מן האם שומע? עבור”.

בטח שומע! פתאום אני מבין שבאופן אוטומטי כולנו מתקשרים ביממה האחרונה כנהגי מוניות, או כמו שהיינו רגילים לשחק בווקי טוקי בגינה. תהיתי לעצמי, מדוע בעצם המציאו את הווקי טוקי בזמנו, את מכשירי הקשר האלה שעושים פררר פררר, ואז נותנים לך לשתול משפט, לחכות כמה שניות ואז לשמוע את התגובה של בר שיחך. יתכן שלפני כל ההתפתחות הטכנולוגית לא הייתה בעבר אפשרות טכנית לנהל שיחה רצופה בקו פתוח.

אבל אולי, בעצם, מי שהמציא את הווקי טוקי הראשון סבל מחוסר הקשבה? או בעצם הבין שאנשים לא באמת מצליחים לנהל שיחה עם קו פתוח מבלי להיכנס לדברי חברם? ואולי זו בעצם הסיבה שכולם מדברים כמו נהגי מוניות, כי תכל’ס, קשה להקשיב ולתת למישהו לסיים משפט כמו שצריך?

פררר פררר: “כאן שושו, שומעים שומעים? תקשיבו, תקשיבו לי טוב… נראה לי שכדאי להעביר את שידורי הרדיו באפליקציית ווקי טוקי, אולי סוף-סוף נשמע ונקשיב מה באמת יש למרואיינים להגיד? רות סוף”.

הכותב הוא יועץ תקשורת בחברת LernerCom

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

17 תגובות

  1. חיכיתי שמישו ירים את היד מהכפתור ויכתוב.
    אנשים כמעט שכחו לבמבם ורק טיקטקו וואק וואק.

    קבלה לעתיד: להקשיב להקשיב.

  2. רעיון לא רע בכלל לראיין אנשים באמצעות ווקי טוקי, שומע?

  3. מה זה? בלוג אפליקציות? איך זה קשור לפה בדיוק?
    מה נסגר עם כל הטורים אורחים לאחרונה?
    רות סוף!

  4. לא שמעתם ? שנים חיכינו לה חיכינו קצרי רוח וכססנו אצבעות היא תגיע, תהיה או ח”ו לא לא עדיף לא לחשוב והיא הגיעה הגיע בענק צעד גדול לאנושות צעד ענק לטכנולוגיה….
    והיא הגיעה סוף סוף –
    יפה וסוחפת, גאונית ומתוחכמת
    והעיקר בועטת …..
    אפליקציית ווקי טוקי לבלאקברי !!!!

    חברה הגזמתם כולה ווקי טוקי כלומר אפליקציה שמיועדת למסור הודעה שאתה רוצה שמי שצריך לקבל אותה לא יבין 70 אחוז ממה שאמרת שימושי לא??
    לא היה מקום שלא דיברו על זה …. אז גם כאן צריך ?

  5. איך אפשר לצלם את הברקוד כשהוא על המסך
    או שלח בבקשה את השם של האפליקציה שנוכל לחפש באפ וורלד
    תודה

  6. תראו מה עשתה אפליקציה אחת למדוכאי הבלקברי.
    איזו שמחה.
    איזה אושר.
    עכשיו אפשר להסתכל לכולם בעיניים ולהגיד: “התקנתי בבלקברי שלי אפליקציה”.
    נחמה עצמית שכזאת.

    מה יגידו האייפוניסטים עם איזה חצי מליון אפליקציות?
    האנדרואיסטים עם 200 אלף אפליקציות?
    כן כן, יש גם ווקי טוקי. וזה ממש לא חדש.

    אז תיהנו לכם מאיזו אפליקציה לעניים. תיהנו.
    אבל לפחות אל תתלהבו כמו ילדים שקיבלו צעצוע חדש 🙂

  7. לכן בשבועות אנו קוראים את

    “מי גילה את רות….”

  8. הגדרה מדוייקת, “מדוכאי הבלקברי”.

  9. מר. דינקיס היקר,
    מתוך דבריך נשמע שאין לך מושג מה זה בלקברי, אולי ראית אצל חוצניק או מישהו אחר אבל מעולם לא עשית בו שימוש של יותר מכמה דקות חפוזות.
    משתמשי הבלקברי הם קהילה מכובדת (חצי מיליון רק בארץ) ומעולם לא שמעתי לקוח מאוכזב שביקש לעזוב את הבלקברי ולעבור לאייפון או לסמסונג גלקסי. ההפך הוא הנכון.
    רבים מהעוסקים במלאכה התייאשו מהסמארטפונים עם הטאצ’ המעצבן והבטריה קצרת הטווח ועברו לבלקברי. מאז הם מעידים שהחיים שלהם השתנו.
    לא צריך להאריך כאן בנושא וגם לא מעניין אותי לשכנע אותך לעבור לבלקברי.

    אגב שמתי לב לתופעה נוספת מעניינת לא פחות: משתמשי האייפון כל הזמן מחכים לגרסה הבאה שלהם, אייפון 5 או 6 או 7. מחפשים לשדרג, מה שיש לא מספיק טוב כנראה. משתמשי בלקברי לעומתם (כמה מוזר) מרוצים מהמכשיר שלהם ולא מעניין אותם לשמוע על שדרוגים. אולי בגלל שהוא מושלם? לא יודע, אל תשאל אותי.

    לי יש נוקיה.

  10. מה עם נתוני הדירוג שפורסמו בימים האחרונים בנוגע לקרינה המסיבית ממכשירים שונים

    הבלקברי מדורג שם במקום מסוכן יחסית. אין אפליקציה שתשחרר חומרים שינטרלו את הקרינה?

  11. אני בוחר בה כאפליקציה הכי מיותרת לשנת 2011
    מה רע בקיים? בשביל מה הפררר פררר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן