קיבלנו בימים האחרונים מקבץ פרסומות מארה”ב. משרד הפרסום Media on the Go או כפי שהוא חותם על המודעות MEDIAotg מתאפיין בעבודות נקיות ופשוטות המעבירות מסר אחד וקולע בצירוף ויזואל קריאטיבי ומעניין. מדי פעם נעלה כאן מודעות אמריקניות וניתן לכם להחליט האם הפרסום החרדי בארה”ב מפגר אחרינו או שמא יש לנו מה ללמוד מהם. במודעה: שיניים בריאות, חיוך בריא.
7 תגובות
יפה! קולע! ונקי!
אין על משרד MEDIAOTG!!!!!
הוא חזק מאד, כולם עוד יגיעו ללמוד ממנו!
תמשיכו, זה טוב.
העיצוב החזותי – עובר
הויז’ואל – over
והקריאייטיב, איפה אנחנו בשנות ה-60??
חובבני ולא משכנע בכלל
חוצניק, אתה בסדר? כמי שקורא אותך בכל יום אני לא מאמין שאתה כותב “שמא יש לנו מה ללמוד מהם”.. כן, אנחנו יכולים ללמוד מזה איך ‘לא’ לעשות מודעה..
הקריאייטיב והקופירייטינג – בסדר אבל חוץ מזה —
מודעה חובבנית שנראית כמו תרגיל ראשוני של גרפיקאי מתלמד.
הרעיון דווקא לא רע, ביצוע מקצועי או אפילו סביר, היה עושה לו רק טוב.
אני לא חושב שחיוך עם שפתיים כאלה היה עובר בעיתונות החרדית…
האמת היא שכנראה במשפחה זה כן היה עובר.