השבוע ספי בר חי עם מדור פרסום שווה ומרתק: מאיר גל מתראיין כחבר צוות השיפוט של פרס האפ”י עם תובנות על הטקס, התחרות והמגזר החרדי • גל חושף ומספר על ‘המשרד’ – הקונספט הייחודי שהוא עומד בראשו לשילוב לימודי הפרסום עם התנהלות בשטח • הוא גם מחפש עובדים לתחום מצוין, שלחו קו”ח • רק בנקודה אחת הוא ממלא פיו במים, תנחשו?! • על הקמפיין הלא שגרתי של מילר פוינט לחנות החדשה • חשיפה: מה שינו אנשי גבעת זאב החדשה במודעה שהתהדרה בכותרת “צילום אוויר” • תקציבים חדשים • הפינות הקבועות והמענינות • קריאה מהנה
9 תגובות
אחלה מדור. ולא לשם שינוי!
חבל שלא הצלחת להוציא ממנו משהו על משבר הקוטג. בכל זאת זה הלקוח הגדול שלהם.
התחרפנתם לגמרי?
כמה מילים פשוטות עם מאיר גל הפכו לבאזז כזה?
עוד אחד שבטוח שהוא בפסגת העולם.
גל מספר על תקציב אחד ל’המשרד’, וממתן שמדובר במשו קטן של סוכנות ביטוח מקומית. תבינו לבד כמה זה תקציב הפרסום שלה…
גיל סיפר בליל שיש נ”א (לא מצליח להביא לינק) ש.. ” אני רק יכול לומר לך שיש בינתיים ששה לקוחות עם תקציב כולל של יותר ממיליון שקל”.
אז למי להאמין?
לגיל או לגל?
מאיר יקר,
תודה על הקרדיט ובהצלחה
נתראה באפי!
מהומה בגיל גל כתב:
אם תשים לב הוא דיבר פה על פרויקט הלימודים שבו הוא מלמד ולא על המשרד שלו.
פסח כתב:
קרא שוב לאט לאט.
גיל סיפר לליל שישי בעבר שב‘המשרד’ יש שישה לקוחות עם תקציטב של מעל מליון ש”ח.
נשמע יפה, מפתיע ומרשים.
מאיר גל טוען לזירת פרסום כי ב’המשרד‘ יש רק תקציב אחד וגם הוא קטן של סוכנות ביטוח מקומית.
מה שהכי הפריע לי במדור הזה שכתוב מגפיים איכותיות וחזקות (במקום איכותיים וחזקים)
מכל הויכוחים לעיל מדהים איך פוספס המבזק על זיוף צילום אווירי בפרסומת בעיתון חרדי.
דבר ראשון שאפו לספי בר חי שאמנם בעדינות יתירה אבל כתב את זה (לא פשוט בעולם של תקשורת כנועה למפרסמים). זה לבד מציב אותו בתואר עיתונאי השנה.
דבר שני מעניין מה יש לחבר’ה של גבעת זאב להגיב על כך.