בסופ”ש האחרון התפרסמו בעיתוני המגזר מודעות רבע עמוד של “בדבר מכירת דירות בשיטת הקודם זוכה”, בפרויקט ‘שיר ברמה’ של חברת צ. לנדאו ברמת בית שמש. מודעה פשוטה סטייל מודעת מכירת נדל”ן מכונס נכסים.
קיבלנו הודעה לא-מי-יודע-מה-רשמית ממישהו שמאוד מבין בפרסום אבל מעדיף שלא נפרסם את שמו… אז לצורך העניין נקרא לו צ.
צ. מדווח כי על פי נתונים שקיבל מהגורמים הרלוונטים, ההצלחה הייתה אדירה. ביום שישי האחרון, מיד עם פרסום המודעות, נמכרו 16 דירות ומשרד המכירות קרס עקב עומס רב של פניות מלקוחות לחוצים. עוד מוסר צ., כי משום מה המשרד בחר לנקוט בשיטת פרסום חדשנית ומוזרה בו זמנית, ותמה מדוע בחרו ב”תוצאות אפקטיביות” להפסיד מהרווחים של מכירת שטחי פרסום…
צ. חושב כי גם אלה שמתעסקים ברכש מדיה, נכללים בקטגוריה של סוכני נדל”ן. ואנחנו מסכימים איתו.
תגובה אחת
מה ????
היעלה על הדעת למכור לנו דירות בלי לשים תמונות מרהיבות של מדשאות פורחות שנראה שנלקחו בפוטומונטאז’ מגני יהושע בתל אביב ?