יש שעונים יוקרתיים שמראים את השעה הנכונה רק פעמיים ביום. יש אנשים שממשיכים לענוד את השעון המקולקל וחושבים שהוא מספיק יפה כדי להציגו כתכשיט בעלמא. אחרים, יחפשו רופא שעונים כדי להחזיר אותו לפעילות תקינה. אם אתם נמנים עם הקבוצה האחרונה, הרשו לנו להמליץ לכם על קליניקה חדשה.
קרדיט • משרד פרסום: מנטה
12 תגובות
קרייאטיב מדהים. אין על המרעננים הללו.
רק מקווה שהם לא רוכשים עבור שירות כזה דאבלים או סדינים.
נו, יש יציאות מפתיעות יותר.
מנטה, תחשבו עוד קצת, אולי תשגשגו.
מודעות יפות, אבל למה לעזאזאל שתי הנקודות הללו…
תפתחו את הדיון בפרוג על השפה העילגת של משרדי הפרסום, האמת, אולי זה סימן היכר שהמודעה שייכת למנטה.
אם כך מנטה, אין צורך בקרדיטכם. קבלו את הביקורת, גם אם זה לא כ”כ נעים.
נייס ביותר!
מה שמוזר זה שלא ראיתי את המודעות האלה כמעט בשום מקום מלבד בפרסום חזק..
מנטה, יפה לכם.
המודעה עם הסטטוסקופ- מקורית ונקיה שאפו..
לעומת זאת –
אלה עם הפלסטרים – חסרות טעם ויבשות..
באמת יפה למנטה, אפילו שהמודעות שלהם מופיעות רק במקומונים / שכונתונים, הם בכל אופן משתדלים לייצר משהו שונה מכל הגרפיקאיות שמסתובבות שם.
ת’אמת, מאז שאלי הגיע לשם
המודעות יותר קריאייטיביות…
אהבתי
וכאן המקום לשגר ברכת הצלחה למנכ”ל הרשת יהושע מנדל ליפשיץ
אם אין אפילו מי שיטרח להגיב ולתהות על חוסר הרלוונטיות של עולם הרפואה לשעוני יוקרה, זה אומר שהרמה כאן עולה……
הזדעזעתי מהקמפיין ואהבתי את התגובות המפרגנות לעצמן……
דובי, אני מסכים שיש משהו קצת מוזר לרגע בקשר לחיבור בין העולמות, אבל האם זה לא מה שקריאטיב טוב אמור לעשות, לחבר בין שני עולמות שלכאורה אינם קשורים ולגרום ללקוח הקצה לעצור לרגע ולתהות לפשר הכוונה ואז כמובן להתעניין ולצרוך את המוצר המוצע?
אני כאחד שעובד שנים רבות בענף (אמנם בתפקיד זוטר למדי.. אך עדיין מכיר ויודע מה ערכו של מסר איכותי) נהניתי מאד לראות שמשרד קטן חושב כמו גדול ומבצע היטב מודעה.
ודרך אגב, חוץ משתי הודעות, מי כאן בדיוק פירגן יותר מדי???
דובי,
למה חוסר רלוונטיות?
שעון מקולקל הוא כמו אדם מקולקל, ונעשתה כאן השלכה מעולם הרפואה לעולם השעונים בצורה יפה למדי..
מודעות יפות מאד ומהוקצעות.
חבל להטיל סתם דופי מתוך התנשאות סרת טעם.
השעון שלי למשל עכשיו מת, ואני ממש לא בנ”א…
כך שכל זמן שאין זק”א, טוב שלפחות יש קליניקת מרפא לגוססי המחוגים…