גולש פאשקעוויל שלח לנו תמונות מפעילות גרילה מעניינת בעיר בית שמש. העילה: פתיחת סניף חדש של אלבר בעיר. הפעילות: כרטיסי ביקור על מכוניות המזוהות עם המתחרות. רכבים עם מדבקות של חברות השכרה-ליסינג אחרות, זכו בכרטיס ביקור המבשר על “מבצעים חדשים לרגל פתיחת הסניף החדש בעיר”. הפעילות התמקדה בפנייה ללקוחות פוטנציאלים בלבד. בעלי רכבים פרטיים – לא נחשפו לקמפיין. כזכור, תקציב הפרסום של אלבר הופקד בחודשים האחרונים במשרד פידבק של בינה פלדשטיין ונחום בנדיקט.
10 תגובות
מה אומר ומה אדבר.
כזו פעילות גאונית, וכמובן מקורית, לא נראתה במחוזותינו רבות בשנים.
להדפיס כרטיסי ביקור: 200 ש”ח פרוצס דו צדדי.
דייל: 20 ש”ח לשעה כפול שעתיים = 40 ש”ח.
סה”כ פעילות: 240 ש”ח.
והתוצאות… וואי וואי וואי. מאות ואלפי פניות. עשרות עסקאות כבר נסגרו. הלחץ על הסניף גואה וגואה.
תעשו לי טובה!!!
נוירא, נוירא, נוירא.
המילון שלי התייבש מרוב נויראוית. אין לי שום מילה אחרת.
סולם-הנוירא שלי נשבר מרוב זעזוע.
נוירא.
ברוש, מה ההתלהבות?
נכון, מדובר בפעילות שלא נראתה במחוזותינו עשרות שנים. נכון.
אבל לבוא ולהוריד בפניהם את הכובע כאילו יש פה מהלך נויראי וגאוני?
גוזמא.
מה שדיבר אליי בעיקר היא הזוית הייחודית בה הם השחילו את הכרטיס.
בין החלון לגומי. גדול.
עוד ילמדו את זה בבתי הספר לפרסום.
(של הבצפר החרדי)
אני בהלםםםם!!!
בטוח שראיתי את הרעיון הזה בחו”ל (או באמריקה…)
העתקה בוטה כזאת?
בושה!
🙂
אני דווקא חושב שהתמונה נוצרה ע”י הרץ כדי לשבש את הליכי פתחיחת הסניף החדש של “אלבר”
ברוש כתב:
תדהר כתב:
אהבתי רק חסר פה איזה ארז להשלים את הסידרה ..
מה שבטוח, לפי התמונה השניה – מצלם התמונה עצמו כה לא לויאלי למותג..
מספר תהיות:
– נחום בעצמו חילק את הכרטיסים או שהוא לקח חברת הפקה.
– למה יש לי הרגשה שנחום בכלל שמע על הפעילות הזאת כאן בפשקעוויל ביחד עם כולם.
– הוא באמת שכר רכב מהרץ (שכח את המפתח בדלת), רק בשביל לשלוח תמונה מבויימת לפשקעוויל, תוך הסבר שאף אחד לא נחשף לפעילות, אלא רק מי ששכר איתו את הרכב וישב איתו באוטו.
– אני חושב שהם גמרו את התקציב של אלבר עד סוף 2012.
נראה מבויים… שכחו את המפתח בדלת…
לאנוכי ……….
הכימי מצדד לשיטתך למרות שיכול ליהות שבאו לפתוח וזה מה שמצאו