התחלתם שבוע שעבר עם קמפיין פורץ גבולות (תרתי משמע) של פרסטר. ולא נרגעתם. מודעה יפייפה ליופלה לכבוד ט”ו בשבט. וגם, כאילו להכעיס, גיליתי ב’הבלוייג’ רעיון חדש מבית מדרשכם ולא נותר לי אלא לאחל הצלחה.
דברים טובים, מסתבר, באים באריזה משפחתית – וגם הערות והארות מגיעות מתישהו: ובכן, בנוגע לקמפיין של פרסטר, נהנתי לגלות שאני לא צריך ממש להתאמץ. הכובעים מופיעים בגודל מודעות אינצ’ בסוף הכתבות או לידם. הכובעים בולטים יותר מהמודעה עצמה (!) וציפיתי לראות אותם (או לא לראות…) קטנים בתוך הטקסטים, כמו במודעה, בגודל של האותיות. טוב נו, לא נורא.
בנוגע לפרויקט החדש שלכם עם המייל הקצר של הנעשה במגזר – לא רע. אהבתי את הרעיון וניסיתי להירשם למאגר מקבלי המייל. לא מצאתי דרך לעשות זאת. לסיום, כדאי לשים בבלוג שלכם כתובת למשלוח מיילים או אפשרות אחרת ליצירת קשר. נראה לי. כנראה. אולי.
2 תגובות
מורשת חוסמת את הכניסה לבלוייג של גל אורן. תמהני.
נו טוב, אינלי מושג על מה כותב הבלוג המכובד מדבר….
המודעה לפרסטר היא גימיק מדהים מבית המדרש הקריאייטיבי של פרסום גל אורן. אין מטרתה להלאות את הקוראים או לגרום להם לחפש בזכוכית מגדלת אלא להסב את תשומת ליבם לעניין ולגרום להם להיות מעורבים. לעניות דעתי, הקמפיין הזה מוצלח מכל פרמטר!!!!