לאחר שבוע בין הזמנים חוזרת אל גלי האתר תוכנית הפרסום הרדיופונית ‘הותר לפרסום’, המשודרת מידי יום א’ ברדיו קול ברמה ע”י איתן דובקין: אריאל טובל סמנכ”ל השיווק של הרץ על השכרת רכבים בבין הזמנים, שיתוף הפעולה עם זק”א והקמפיין המפתיע • אלי מלכי מנהל ‘קאפלו’ – רשת הכובעים החדשה שנפתחה בציבור החרדי, מספר מה יש להם להציע לצרכן החרדי • והפינות הקבועות : יוסי צלניקר (לשעבר ספי בר חי) על קטגוריה חדשה בשיווק מוצרי צריכה לציבור החרדי • חיים קליגר סמנכ”ל השיווק של עיתון המבשר ממשיך ללמד אותנו מושגים בשיווק • ויקי אדמקר על הגמר של “שירה חדשה” וחדשות הפרסום והשיווק מבית פשקוויל
[audio:http://pod.icast.co.il/9f998b4d-d32f-48ef-b9c3-acb48b299022.icast.mp3]