לילה טוב. מהדורה ס”ב של מגזין ליל שישי בשטיבל יוצאת לדרך. כבר מתחילים להרגיש את ימי הרחמים והסליחות באוויר. בלי שהרגשנו, כמעט, בעוד מספר שבועות אנו עומדים לחגוג יום הולדת 3 לבלוג שלנו, שבמרוצת הזמן החל לגדול והגיע לגיל חלאקה. שלוש שנים, חתיכת נוסטלגיה. טרם החלטנו איך לציין זאת, סיכוי גדול שנעבור על זה לסדר היום. אז רק שתהיו מוכנים לעניין. המלצת קריאה: מיץ אשכוליות של פריגת עם וופלים מצופי שוקולד של מנעמים שאוחסנו במקרר.
עדכונים מהרשת
בקהילה VS משפחה: אתמול (ד’) בשעות הבוקר המוקדמות פורסמה ידיעה באתר כיכר השבת, “מסמך השבועונים הסודי” של בקהילה בעקבות נתוני TGI. כמה שעות אחרך כך – הידיעה נמחקה מהאתר. הבוקר, גילינו את האייטם, בהרחבה, בעמוד השני של העיתון. אל תשאלו אותנו מה בדיוק קרה שם, אנחנו לא יודעים.
אייפון קטלני: השמועות מספרות כי אייפון 5 בדרך אלינו. עד אז, תוכלו לראות מה הם חמשת הדברים הגדולים שהיו יכולים להפוך את האייפון למכשיר החלומות. מפתחת הרעיונות היא חברת אינטראקטיב מסן פרנסיסקו שעושה אנימציה תלת מימד ותוכן דיגיטלי. אל תפספסו את המקלדת לייזר וירטואלית. גאוני.
עדכונים מהשטיבל
הרשת החברתית: מנדי אדרי, מתלמידי המחזור השני של לימודי הפרסום בלומדה והפלנר של ‘המשרד’, החל לעבוד במשרד הפרסום ‘פרסומי ישראל’, שם משמש כמנהל מחלקת המדיה החברתית. בהצלחה.
חופשה זוגית: לראשונה מאז נכנס לעולם האינטרנט, לפני 8 שנים, פורש היום מנחם כהן מתפקידיו כעורך באתרים כיכר השבת ו-COL לחופשה בת שלושה שבועות, עד אחרי חתונתו. בניין עדי עד.
כוכב נולד: העונה הראשונה של תכנית הרדיו ‘שירה חדשה’ בתחנת ‘קול ברמה’, הניבה כ-100 אלף שקלים הכנסות, כך מדווח אתר אייס. ההכנסות נבעו מקבלת מסרונים ומפרסום במהלך שידור התכנית. בתוך כך, משיקה התחנה קמפיין מפרסמים באמצעות משרד הפרסום ‘דמיון’, שעלה בימים אלה, בעלות מוערכת של 150 אלף שקלים.
ה’ ישמור, ערוץ 10 לא: לקראת המעבר של ‘ערוץ 10’ לבנייני האומה בירושלים, חשף השבוע אברהם קרויזר (יועצו של ראש העיר ניר ברקת) במהדורה המרכזית של קול חי, כי האולפנים בבנייני האומה יהיו סגורים ביום השבת. “אני שמח לבשר שאין חשש שערוץ 10 יפעל בשבת בבנייני האומה בירושלים, הוא ישדר ממקום אחר. אני אומר את זה מידיעה”. בתגובה, ערוץ 10 פרסמו הכחשה ומסרו כי הם מתכוונים לעבוד גם ביום השבת.
הכל קורה בגדול: בימי ראשון ושני הבאים עלינו לטובה, תיערך תערוכת ‘מאמילנד’ באולמי כתר הרימון בבני ברק. הפקה: ברמן & הלפרט.
משכימים לסליחות עם היקיצה של בזק: לקראת חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, חברת בזק יצאה בהטבה המותאמת במיוחד עבור ציבור שומרי התורה והמצוות, הנוהג להשכים קום לאמירת סליחות. במסגרת ההטבה, מעניקה בזק שירות יקיצה במהלך חודש אלול חינם. שירות יקיצה הינו שירות המאפשר הזמנת השכמה טלפונית אחת לכל 24 שעות, כאשר לקוחות רבים נעזרים בשירות במהלך כל ימות השנה. לקוחות המעוניינים ליהנות מהטבה זו, מוזמנים להירשם באמצעות שיחת טלפון אחת למוקד 199 של חברת בזק. לאחר שנרשמים להטבה, מתקשרים לשירות 1475 בכל אחד מימי החודש ומקישים את שעת היקיצה המבוקשת לאותו היום.
פתיחות והשקות
15 שנה של הכשרה: בערב הוקרה מיוחד לרגל יום פטירתו השני של מייסד המרכז ד”ר אברהם פוס ז”ל ולציון 15 שנות פעילות מוצלחת של לימודים בציבור החרדי, השתתפו מאות מידידי המרכז החרדי להכשרה מקצועית. צוות פאשקעוויל היה שם. בין השאר מצאנו את רבה הראשי של רחובות הרה”ג ר’ שמחה הכהן קוק שליט”א, ר”ע בני ברק יעקב אשר, ר”ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ר”ע בית שמש משה אבוטבול, יו”ר קרן קמ”ח יוסף דייטש; ההנהלה הבכירה של משרד התמ”ת ואישי ציבור נוספים. על הצד האומנותי: החזן הדגול איצ’ה מאיר הלפגוט, לצד בעל המנגן מנחם בריסטובסקי. את הערב הנחה העיתונאי ידידיה מאיר.
“קפה קפה” למהדרין מגיע לגבעת שאול: לראשונה רשת “קפה קפה” פותחת באזור התעשייה של גבעת שאול סניף חדש. הסניף החדש נבנה בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים ומהווה את אחד הסניפים הגדולים והמושקעים בארץ. המקום יכלול מתחם VIP, אשר יאפשר קיום פגישות עסקיות או אירועים פרטיים עד 80 איש. הסניף ממוקם ברחוב כנפי נשרים 24, ברחבת בניין החברה הכלכלית ירושלים.
בירה נשר: חברת המשקאות המובילה טמפו, יצרנית ומשווקת נשר מאלט, משיקה מחדש את מותג הבירה ‘נשר מאלט’. במסגרת זו, תציג החברה עיצוב חדש לתווית המוצרים. העיצוב החדש משמר את ערכי המותג, בשילוב רוח רעננה ועדכנית למותג. לכן, האייקונים המזוהים עם המותג בהם הצבעים לבן – כחול ואייקון הנשר נשמרו, כאשר הוענקה לנשר יותר חיות ותנועה. נשר מאלט נמכר משנת 1935 ונחשב לאחד המשקאות הקלים הבריאים המוצעים לצרכן הישראלי.
עושים בצפר: בימים אלו הסתיים המחזור השני בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק. פרויקט הגמר של כיתת הגברים עסקה בהכנת תוכנית שיווק ליקבי ציון. בקורס הנשים, עבור רשת האופנה זברה. במהלך הקורס התלמידים למדו באופן אינטנסיבי שיווק, מיתוג, אסטרטגיה וקריאייטיב, כהכנה מקיפה לעבודה בעולם האמיתי. מיד לאחר חגי תשרי שבפתח, יחל את לימודו מחזור לימודים נוסף בשלוחה החרדית של הבצפר בבני ברק, במסגרתו יתקיימו לימודים נפרדים לנשים וגברים, בתחום הפרסום, השיווק, יחסי ציבור ודוברות.
כפתורים ופרחים: בתחילת השבוע נערכה השקה לחנות המחודשת של ‘כפתור ופרח’ בלב מאה שערים. במהלך טקס ההשקה, הופיע סיקריק ואיים לפוצץ את המסיבה. הרה”ג ר’ אשר וייס קבע מזוזה. האוכל היה מצוין. אבא טורצקי התעמת עם הסיקריקים שהגיעו מאוחר יותר. תפילת ערבית נערכה ברוב עם. יונת הצליחה לרשום על דף A4 את השמות של כלל העיתונאים – ולא הבדויים. חלקם הצליחו להפתיע אותנו, עם שמות מקוריים במיוחד. אגב, ההזמנה לאירוע הודפסה על כיסוי לחלות שבת, והתמונה המטושטשת לא עושה טוב עם ההפקה המהודרת. במציאות, אנו יכולים להעיד, זה נראה הרבה יותר טוב.
נו פארם: “מישהו עושה בעיות לניו פארם”, כתב לנו מישהו. “מעניין מי זה”. ובכן, אין לנו מושג.
סושי בירושלים: יעקב נחומי הצטייד במצלמתו, אבי גרינצייג (רכז המערכת החדש) הגיע עם פנקסו, ויחד הם צילמו וכתבו על הסושיה הירושלמית. גם פאשקעוויל תיעד.
כמה עותקים אמרתם? גולש פאשקעוויל תוהה: “כמה עותקים הם מפיצים, 150 או 200 אלף?”. לקו עיתונות הפתרונים.
גבריאלוב בעסקי המוסיקה: מצאנו בתא הכפפות של האוטו דיסק ‘פאראנצעס’. ברשימת הקרדיטים, מצאנו בין השאר גם את מוישי גבריאלוב. החלטנו לצלם.
בשירותים, כמו בפרסום: צולם בכניסה לשירותים במשרד הפרסום גל אורן. שימו לב לתובנה המעניינת.
ועוד כמה תמונות שנחתו במייל
16 תגובות
זו היתה חזל”ש טובה ואיכותית.
הוופלים היו יבשים
מיילא הוופלים יבשים, אבל יום הולדת שלש לבלוג? אתם חייבים לעשות משהו.
לא שזה מטריד אותי, אבל חיפשתי למה אגס מחפשים ארט ולא ארטית ולא מצאתי…
א. לראות את הידים והחליפה שלי זה נפלא.
ב. אני אוהב אותך עקיבא.
ג. אגס? שונא את הריקוד הזה לפני הפריץ
א גיט שבת
אגס, להקיא
אם אגס היו מוצאים ארט, איך בני היה נראה?!
מוטי ואריאל, אומנות ואסתטיקה הם שניים שלעולם לא נפרדים.
לא מגישים אף פעם תמונה של מנה באמצע האוכל.
התמונה עם הפסטה והמזלג שזה הרגע נשלף מפיו של אחד מבוגרי המרכז להכשרה מקצועית, לא מושכת ולא אומנותית. בלשון המעטה.
תמונה של מנה עסיסית ומעוצבת, מעוררת תיאבון ורגש אומנותי. אבל היא חייבת להיות נקיה ואסתטית.
בפרסום, כמו בשירותים – מה שיותר בלילה, יותר מסוכן
יוסי רוזנבוים. זה אתה שטרקת לי את הטלפון אצל קלמן…
טוב לדעת שאתה בוגר ‘איתן’. 🙂
בוקר טובה לכם ומבורכת מחפשי הארטדירייקטור/ית המסורים (איילמי טוB דבוווי, ו…עשהאל..)
עשהאל אחי, מבין אותך…
ואף מילה על הפנים היפות שלי…
שאפו למרכז החרדי, באמת הפיקו אירוע מדהים.
ואגס, זה נראה יותר בכיוון של שידוך…
בשירותים, כמו בפרסום – אם לא השארת קרדיט, לא עשית כלום
בשירותים, כמו בפירסום.
כמה שיותר אנשים נכנסים לאותו מקום, יותר מסריח.
אז ככה אבי גרינצייג נראה!
טוב להתעדכן לפעמים באיך נראים אנשים שאתה עובד מולם 🙂
ליל שישי בשטיבל #62 כתב:
הכל קורה בגדול… מה קורה שם??? http://www.hnn.co.il/news_article84904.html