לקראת ראש השנה ולכבוד החגים הבאים עלינו לטובה, יקבי רמת הגולן יוצא בקמפיין מאסיבי תחת קונספט שונה לגמרי ממה שהכרנו בשנים האחרונות.
מנהלי השיווק של היקב יחד עם מקבלי ההחלטות במשרד הפרסום ‘ואקנין’, החליטו לחבור למירי זורגר, שהפכה ליועצת הקולינארית המפורסמת ביותר, ויש שיגידו היחידה, במגזר החרדי.
כזכור, חברת אסם שיווקה את אבקות המרק שלה תחת הכותרת “הסוד של מירי זורגר“, ומאוחר יותר אף שימשה זורגר כדמות המרכזית שהובילה את התערוכה הענקית לאישה החרדית – באלעבוסטע.
מאחורי האסטרטגיה השיווקית החדשה מבית יקבי רמת הגולן עומדת ההנחה כי המלצתה של זורגר ושימוש במתכונים ייחודיים שהיא כתבה, ייצרו אימפקט חיובי וחיבור לקהל היעד החרדי בקרב גברים ונשים כאחד.
תמונות מאחורי הקלעים – על סט הצילומים
קרדיטים • פרסום: ואקנין> • ארט-דירקטור: צופית צחי • סטיילינג : עמית פרבר • צילום: דניאל לילה • הפקה ויחסי ציבור: מירי רחימי
6 תגובות
הסוד של מירי.
ההצלחה של אפיקים!
היקב הראשון שיוצא מהמסגרת ועושה פרסום ייחודי למגזר החרדי.
כל השאר?
מידי פעם מורחים עמודים בלי טעם ובלי עפיצות.
מירי רחימי מחזיקה את כל המשרד על הידיים!! כל הכבוד!!!
צילומים יפים מאד,
לא חבל שהכוסות לא מבריקות/נקיות במקסימום?
אי לי מילים……….. זו יצירה מדהימה …………..
אחרי ההמלצה על אבקות מרק, למה שנשאל אותה איזה בציר מתאים לקונפי שום חצילים מנגו?