כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין הירוק, החדש והיפה של עיריית בני ברק בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, באמצעות פרסום אגס • הקמפיין ינסה להחדיר מושגים וערכים בנושאי מיחזור, ניקיון והפרדת האשפה • הקמפיין מלווה גם בתשדירי רדיו מיוחדים המיועדים לילדודעס שבינינו • צפו, האזינו – ותשמרו על הסביבה ירוקה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין הירוק, החדש והיפה של עיריית בני ברק בשיתוף המשרד להגנת הסביבה, באמצעות פרסום אגס. הקמפיין ינסה להחדיר מושגים וערכים בנושאי מיחזור, ניקיון והפרדת האשפה. אנשי הקריאייטיב באגס עיצבו ‘דמותג’ ירוק ומיוחד העונה לשם – בני. הקמפיין מלווה גם בתשדירי רדיו מיוחדים המיועדים לילדודעס שבינינו.

קבלו את הג’ינגל:

[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2011/09/Bene-berak-A-2.mp3|titles=Bene berak – A 2]

וזה הפרינט:

בני בני ילד טוב • הדמותג הירוק של בני ברק 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. אהבתי את הרעיון של המבצע, מזכיר את דואר בינלאומי שלפני 2000 שנה, כשהיו שמים אגרת בבקבוק זכוכית…ומי שמצא,זכה!

    לגבי בני החמוד. אני לא מאוד אהבתי אותו, הוא מדי בובתי ונראה מפלסטיק, היה אפשר לרענן אותו קצת ולעשות אותו יותר מתוק וחינני.

    כפיים לעיריית בני ברק על היוזמה.
    מה אומרת על כך ירושלים?

  2. מכוער הנילוס
    התקמצנו באגס לשלם למישהו כסף פעם אחת בכדי שהבובה תהיה מקורית מולבשת על הקונפסט הפרסומי.

  3. הרעיון מעולה, והגיע הזמן באמת לשפר את פני העיר (אני לא מאמינה שזה יביא תועלת, אבל לפחות מנסים לעשות משו, זה גם טוב…)
    לגבי הדמותג, הוא חסר פרופורציה לגמרי. קצת שיפוץ לא יזיק בכלל.

  4. חוצניק כתב:

    קמפיין מעולה

    אפשרי שתתן פירוט?

  5. פירוט בקצרה:
    יש הרבה מה לשפר בדמותג המתקרא בני, אבל הקונספט הכללי של הקמפיין והג’ינגלים החינניים המשודרים ברדיו, יעשו ככל הנראה את העבודה.
    לכן כתבתי קמפיין מעולה.
    לא מושלם? אתם צודקים.
    אפקיטיבי? כולי תקווה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן