החנות הירושלמית המיתולוגית ‘מעין שטוב’ עברה לאחרונה ממיקומה הקבוע זה 70 שנה, אל מעבר לפינה ברחוב יפו בואכה רחוב שטראוס. לאחר שנים כה רבות של פעילות, הגיע העת לרענן את המותג מ’חנות כלבו כללית’ המיועדת לקהל הרחב, לחנות בוטיק להלבשה אישית עם טאצ’ אופנתי עכשווי. אנו שמחים להגיש בפניכם את תהליך המיתוג המלא שעשה לאחרונה האסטרטג ומנהל הקריאייטיב אייל גור, בלי להוסיף יותר מידי סופרלטיבים. פוסט מיתוג. קליק כאן לPDF המלא.
8 תגובות
כך עושים מיתוג! שאפו.
אווצ’,
איזה כיף לפרגן פעם שנייה באותו שבוע לאותו אדם.
אחלה מיתוג, התהליך מחכים.
אותי זה הקסים.
מגיע להם הרבה אהבתי!!!
אני אוהבת את הלוגו החדש והמזמין,
את הלבן הנקי,
ואת מריחות צבעי המים,
מרגישים את הפינוק במיתוג.
תתחדשו!!!
במילים אחרות- כך עובדים!
נהנתי לעקוב אחרי התהליך, החכמתי וכמובן אהבתי.
נוחעם כתב:
עברתי בעיון על קובץ הפידיאף.
לא ראיתי
את המחקר הראוי בנוגע לחנות אל מול המתחרים, לא את תפיסת הצרכן למותג הישן והפחד מהתחדשות. לא את המוצר עצמו ועליונותו עוד לפני המעטפת החיצונית שלו.
ראיתי גם ראיתי
מילים יפות ומתוקות. התחנפות לבעלי המותג. צעצועי מילים.
קליעה כבר עושים את זה לחן פלוס ולאלגנצה הרבה יותר טוב.
עבודה משובחת בעליל.
(אפשר היה להתאמץ קצת יותר עם הפונט תחת הלוגו – ה”ע” שלו מקורית מדי).
ע”ע ה”ל” ש”פלאפון” עיי”ש ודוק ואכמ”ל.