דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
לקראת ציון יום הולדת 90 לעיר, מפתחת עיריית בני ברק בהשקעה רבה את פרויקט ‘מתחדשים לתשעים’, שיצור מהפכה חזותית בעיר • העיר תעבור מיתוג מחדש תחת הסיסמה: “בני ברק – עיר שהיא עולם” • הפרויקט מתבצע ע”י שרי גרינפלד • המיתוג החדש יציג את העיר בצורה מודרנית, דינאמית, צעירה ותוססת, אך יחד עם זאת ישמור על הסגנון המכובד והייחודי של העיר
bneybrak
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לקראת ציון יום הולדת 90 לעיר, מפתחת עיריית בני ברק בהשקעה מרובה את פרויקט ‘מתחדשים לתשעים’ שיצור מהפכה חזותית בעיר. כחלק מהמהלך תעבור העיר מיתוג מחדש של ‘מתחדשים לתשעים’ יחד עם הסיסמה: ‘בני ברק – עיר שהיא עולם’.

הליך המיתוג והלוגו, באמצעות שרי גרינפלד, שמלווה את הפרויקט מהצד הפרסומי. הליך המיתוג יציג את העיר בצורה מודרנית, דינאמית, צעירה ותוססת, אך יחד עם זאת ישמור על הסגנון המכובד והייחודי של העיר, המאופיינת באוכלוסיה ממגוון סגנונות וזרמים.

אנו מגישים בפניכם את אלבום המיתוג של הפרויקט בו מוצג תהליך המיתוג של פרויקט ‘חגיגות התשעים’. על הדרך אתם יכולים לבקר בבלוג של שרי גרינפלד שם תוכלו להתרשם מתיק עבודות מרשים.

בני ברק חוגגת יום הולדת 90 • פוסט מיתוג 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. הפונט של מתחדשים לשישים מיושן ולא מוצלח, ממש לא יוצר לי תחושת התחדשות. קצת להיפך…
    מצטער, זו דעתי!

  2. יפה לכם, שרי ושיפי, כזה פרוייקט, תמשיכו להצליח!

  3. קלמן,נוחעם,ברמן/הלפרט אינטרנשיונל ועכשיו “שרי&שיפי” לאן נמשיך להתדרדר?

  4. אני מבין שלא היה לעיריה מספיק תקציב.
    את שרי אני מכיר והיא באמת גרפיקאית מוכשרת שעוד רבות ידובר בה, השני מעולם לא שמעתי את שמה.
    אני מניח ששתיהן אינן המומחיות הכי טובות שקיימות בשוק,

    אבל. עיריית בני ברק זה לא מועצה מקומית טלז סטון,
    בכדי למתג עיר עם תדמית בעייתית אמיתית צריך מומחי מיתוג, כאלו שעולים כסף,הרבה כסף.
    הייתי מצפה מעיריית בני ברק לקיים מכרז בנושא ולא לקחת מישהי שהיא בת של או בת דודה או אחיינית,
    מוכשרות ככל שיהיו, אך הן עדיין ולא מומחיות מיתוג

  5. באו נהיה כנים, אחרי הכל ערב ראש השנה…
    לפרסם את בני ברק זה אחת הבעיות המסובכות בשנה האחרונה.
    אם תציג אותם חדשניים ומודרנים, אנשים יחשבו שיש בני ברק חדשה מעבר לאוקיינוס,
    אם תציג אותם ישנים, שהאלטעא זאכן מסתובב ברח’ ברטונרה פינת רש”י וקונה טשולט, אזי האלטע זאכן לא זכאי לפרסום.
    לפרסם את בני ברק יותר קשה מלפרסם את הסיקריקים, ויותר קשה מלפרסם את מגדלי אקירוב.
    הייתי מדביק להם את דברי ר’ נחמן “ישן שהוא חדש וחדש שהוא ישן” וכו’.
    ונראה אותך מפרסם…

  6. מתוך 5 תגובות, שץיים מתייחסות למודעה בצורה מקצועית. אחת שופטת אותה לחומרה ואחת פוסלת באופן גורף, בלא שום נימוק.

    כל השאר נותנים ציונים אישית, מתייחסים ליוצר ולא ליצירה. מחלה חרדית קרמינלית בכל התחומים.
    “הא, זה מוישה ברבורוביץ’ הבן של זעליג בן יוחאי? עזוב אותך, הכל פרוטקציה, מה הוא יודע? אפס”.
    וזה קורה כמעט בכל התחומים שמתחככים עם הציבור. עיתונאות, פרסום, יח”צ, נציג ציבור ועוד.

    הצעה לחוצניק ולדינקיס: מהיום, הוציאו מודעה ופוסט נטולי קרדיט. תנו לקהל להביע את דעתו משך יומיים ואחרי יומיים לחשוף מי יוצר המודעה ושאר קרדיטים. גם באזז נוסף (“היום זה קורה: מי יצר את קרייאטיב פלוני שפורסם אתמול וגרף 4 מחמאות ו3 קטילות?”) וגם מבחן אמת.

    לא תאמינו איך סוג התגובות משתנה מקצה אל קצה.
    גם אנחנו נהיה המומים מהשפיטה החולנית שלנו הפוסלת אוטומטית ולא ענינית כשנתקלים בשם.

  7. ראשית, ישר כח על הלוגו וכל העבודה מסביב , ניכרה השקעה רבה.

    שנית מספר שאלות/הבהרות:

    1. בני ברק לא בת 90 אלא 88 – כך שהמיתוג הקדים את זמנו- לא מובן מדוע אף אחד לא שם לב:
    – י”א בסיון ה’תרפ”ד (1924)
    חגיגת הנחת אבן הפינה לישוב החדש. ( מתוך אתר הבית של עיריית בני ברק)

    2. ספר המיתוג לוקה בטעויות קשות ומביכות לדוג’:

    האמפריה הבני- ברקית. (חסרה י)

    כאילו מזמן שכחה
    שעברהא תגיל הגבורות

    ניירת
    1. נייר מכתבים
    2. מעטפה 3. כ.
    ביקור ( נו באמת אין שם מישהו שעושה עימוד?)

    היא עולם בזה שהיא מעל הזמן והמקום. ( לא מובן מה רצו לומר)

    שנווכח (חסר י’)

    4 המבנים הם: מגדל המים, היכלי רוזנטל-נדבורנא, מגדל BBC, בית החולים מעייני הישועה.
    הראשון ששנים רבות היה מבנייניה הבולטים, מבטא את צורכי העיר,
    כמו כן הוא מסמל את עמוד התורה, שכן אין מים אלא תורה ( לא מקובל להכניס פלפולים לתוך ספר מותג)

    וזהו אך טבעי שיופיע אף הוא
    כמאפיין של העיר הדתית ביותר.( יש מדד מי העיר הדתית ביותר? אולי מדד הדוסימטר?)

    ההרים מזכירים את סמל העיר בני ברק, שאף בה מופיעים שני ההרים, ומסמלים אף את שני
    לוחות הברית (ומה מזכיר את אחד אלוקינו?)

    לסיכום- לוגו יפה אך עבודת מיתוג חובבנית ומלאת טעויות.
    חבל!

  8. @ יחזקאל מנחם ויספיש:

    באשכול בפרוג שלא הוזכר מי היוצרים, לא הגיבו יותר טוב על העבודה הלא מקצועית הזו.

    יש שם גם יותר נימוקים מעבר למה שכתבו כאן.

    מה לעשות,
    זה מה שקורה שסוגרים דיל מכובד מול פורום מנהלים ונשאר כמה שקלים בתקציב בשביל לעשות ‘מיתוג’.

    בלי לזלזל בעיצובים הסטנדרטיים שלהם בדר”כ.

  9. @ ברוך יפה:

    בתגובתי הקודמת יש גם תשובה לגבי חוסר המכרז למיתוג הספציפי.
    הכל היה כלול בחבילת התקציב (המכובדת, חובה לציין) לפורום מנהלים.

  10. @ גדי:

    כולם פעם היו צעירים, כולם פעם התחילו מאפס, וחלקם הגדול יצליח בעתיד.

    אבל אתה, מחוסר פרגון לעולם לא תצליח…

  11. קודם עושים תחרות על פרס עצום של 2000 ש”ח לחגיגות ה60 של בית שמש.

    עכשיו זה- גרפיקאיות של מקומונים עושות מיתוג לאחת הערים הגדולות בארץ…
     
     
      
    מזל שברקת זכה בירושלים …

  12. זלמן כתב:

    קודם עושים תחרות על פרס עצום של 2000 ש”ח לחגיגות ה60 של בית שמש.

    עכשיו זה- גרפיקאיות של מקומונים עושות מיתוג לאחת הערים הגדולות בארץ…
     
     
      
    מזל שברקת זכה בירושלים …

    מנוי המודיע???

  13. שמתם לב כמה אנשים מעורבבים בכל הקשור לפרסום ויחצ בעיריית בני ברק? אפיקים-פוחד לזוז מהכסא, כהנמן-אגס- אוי ואבוי אם לא היו בוחרים בה לקמפיין איכות הסביבה (מי רוצה להסתבך עם משפחות זקס וכהנמן ומאיפה לאפיקים היו %?), הביכלרים-מזיזים את טטנבאום הצידה לאט ובביטחה ועכשיו שוב “פנים חדשות”??? מי מנסה לרצות שם את כולם?
    בכל זאת הלוגו והשפה ממוחזרים, אולי זה גם קשור לקמפיין הילדים בנושא מיחזור ואיכות הסביבה?!
    מה שבטוח, בקצב הזה כל משרד ישאיר (אם ירצה) בעיריית בני ברק חותם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן