לא מסובך. זה בעצם מה שהמודעה הזאת אומרת. השלט נתלה בתחנות האוטובוס, וההמון הבני-ברקי נחשף לראשונה לבקשה כזאת “תפסיקו לחפש ברחובות, חבל לטרוח”, מהיום יש לכם תיווך עם מאגר הכתובות הרלוונטי והגדול ביותר במקום אחד. כירושלמי גאה, וכאחד שלא נוהג להסתובב יותר מדי במרכז, אני לא מכיר את המדיה הזאת על התחנות – אבל זה נשמע מקום חביב.
9 תגובות
צריך רש”י ותוספות כדי להבין את הקונספט כאן.
ברור למה התכוון המשורר, אבל הוא הלך לאיבוד. אולי GPS יעזור למצוא את הכיוון.
דווקא בעיני הקונספט מאד ברור..
לא מחפשים ברחובות – אין רחובות..
אבל זו באמת מודעה קצת קשה יותר לעיכול מסתם מודעה..
אבל אולי זה היתרון שלה..
המיקום שלה בתחנות האוטובוסים מהווה יתרון שיש זמן להתעמק במודעה בזמן ההמתנה לאוטובוס.
הרעיון של קריאייטיב אמור להיות רלבנטי…
אל תחפשו ברחובות – אז הרחובות נעלמים? מה עוד שהם לא נעלמו, רק השמות שלהם אבדו. אם כבר זו יכולה להיות מודעה לשירות GPS טוב, של לא לאבד את הדרך. אבל לחברת נדל”ן?
אגב זה יכול להיות מודעה עתידנית בעוד כמה שנים:
“שנה לנפילת הפצצה האירנית, מתחילים מחדש, עד הבית..”
רעיון ענק!!!
רק למה להכביד במילים. יש להשאיר את הכותרת המשנית בלבד-
כדי למצוא בית צריך רק כתובת אחת…
וכן, שלוש נקודות ולא 2. אין לי מושג מי המציא את הרעיון שאפשר לעשות 2 נקודות בסוף משפט
מברוק לקובי רוטנברג
חיפשתם פעם דירה? כנרא שלא! כי אם כן, הייתם בטח מכירים את זה שמסתובבים ברחובות ומחפשים מודעות על דירות למכירה או השכרה ואחרי התרוצצות שלא נגמרת מתייאשים ופונים למתווך,
המודעה אומרת אל תחפש ברחוב אלא בוא ישר למתווך
אני חושב שמנטה שיחקו אותה במודעה פה. קובי, תמשיך ככה.
ולעצם העניין, מאחר וזה על תחנות אוטובוס, אז מצד אחד ללקוחות אין הרבה מה לעשות שם (חוץ מלדבר בנייד) ומצד שני לרוב יש פרק זמן מסוים שבו ניתן להתעמק במסר של המודעה.
אני חושב שעצם הרעיון שהמודעה לא ברורה אלא מצריכה התעמקות מובילה לזכירות של המפרסם.
רעיון מעולה!
אני לא יודע מה רוצים השליליים שביניכם, הקריאייטיב מעולה.
וכמו שאמר תקציבאי מתחיל מי שניסה לקנות בית בבני ברק והסתובב כמו פורפרה במשך ימים שלמים והתייאש בסופו של דבר ורק אז פנה למתווך, יבין.
המודעה מעולה אולי באמת היו צריכים לצמצם בכותרת, אבל יש כאן אחלה פואנטה
אדוור..
היה יותר טוב
אם הרחוב שבו שוכן המשרד כן היה מופיע.
כך לדעתי היה הרבה יותר קריאייטיב
והכותרת להיות משהו בסגנון שמפסיק רחוב אחד כדי להגיע לבית.
כנ”ל הרעיון חזק הכותרת טעונה שיפור קל.