נוחעם ממשיך לספוג: חברת הויטמינים ‘מקסי הלט’ ממשיכה להשקיע בפרסום בארץ, והפעם, נוחעם החליט ללכת על משהו יותר גדול, משהו שאולי טרם נעשה בישראל (החרדית).
פרסומת טלוויזיונית, אם כך צריך לקרוא לה, הבנויה על תסריט קריאטיבי עם שחקנים, במאי, צלמים, אנשי תאורה ועוד.
לא מדובר בסרט תדמית למוצר, אם כי התדמית המתקבלת חיובית בהחלט, אלא בפרסומת באורך דקה תמימה, שתוקרן באירועים מרכזיים של המגזר החרדי על גבי מסכי ענק.
צפו בפרסומת המשודרגת.
קרדיט • פרסום נוחעם • פלנינג: לאה בלוי • מנהל קריאייטיב: נוחעם ברזסקי • ארט: מויש • תקציבאית: חוי כהן • צילום הקליפ: יוסי פרלמן
42 תגובות
בשתי מילים: אוי ואבוי
זה שאתם תכתבו כותרת בומבסטית של “פרסומת לטלוויזיה” זה לא יהפוך אותה לכזאת.
הצגות פנטומימה מוסרטות, בנות דקה, אילו דברים שנעשו כבר במגזר החרדי.
במקרה הטוב מדובר בפרסומת לטלוויזית חוצות (פרסומת ללא קול),
אשר כידוע המרחק בינה לבין טלוויזיה אמיתית הוא כמרחק בין סרט בהפקת גרובייס לסרט בהפקה הוליוודית.
התסריט מדהים. ניכר שלא היה לזה תקציב מטורף שרגילים לכך במגזר הכללי, ובצדק רב, כל עוד זה לא מוקרן יום יום, אין הצדקה לתקציב של עשרות אלפי דולר. אבל אני חייב להחמיא על ניצול של תקציב זעום באופן מושלם. התוצאה די מפקת, מעוררת ענין ונשארת בזיכרון.
לייק.
למה? למה? למה?
בשנות החמישים עשו פה בישראל פרסומות יותר טובות.
החרדים חשופים היום לפרסומות איכותיות והזבל הזה לא עובד עליהם.
די לחובבנות!
הנועזות של נוחעם דנן היא נוראה ועצומה.
שעה וחצי אחרי שפתח משרד פרסום, שלוש ורבע דקות אחרי שהרים אתר ראשון של משרד פרסום חרדי, וכבר משחרר ‘תשדיר טלוויזיוני’.
נראה לכם שהוא לא מתכונן לקטילות הנוראות שיבואו [ואשר חלקן בוודאי יהיו מוצדקות, כולל את אלו שלי]? ברור שכן.
ודווקא בגלל זה אי אפשר שלא להעריך את הצעידה האמיצה מול הקיר, בנועזות נדירה שכל כך חסרה בעולמנו.
וואו!!
נועז, ברור וקליט.
כבוד!
לייק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בא נאמר את זה בעדינות. אתם יודעים, בכל זאת,,,
זה אולי סרטון וידאו עם “שחקנים”, עשוי סביר, שלא לומר פחות מכך.
לא משהו שהייתי הולך איתו לקטוף את הקקטוס.
אבל בהתחשב בקהל יעד שאינו חשוף (וטוב שכך) למדיה ויזואלית, וכל מסך עם תנועה מדביק את זגוגית המשקף לעין.. אז פסדר.
נוחעם, זה לא אישי 🙁
קליפ פרסומי חביב למקסי-הלט.
לצפייה:
http://www.nuchem.co.il/?p=1071
אין כמו פרסומת וידאו להעמיק את המסר שקשה להסביר בפרינט.
וחבל מאוד שה USP לא נכון לחלוטין.
הויטמינים לא יכסו את האוברדרפט.
לא יטפלו בשיניים.
ולא יכו את חמותי.
ציפיתי לראות תובנה הנשענת על ספיגה – שהוא ה-USP של המוצר.
כמעט בכל “פרסומת טלוויזיונית” המסר מועבר כבר בתסריט. כאן ללא הכיתוביות בגדול בסוף אין מסר. כך שמספיק היה רק לכתוב.
נוחעם, אתה עוד תגיע רחוק. השאיפות שלך ענקיות, השאר כבר יבוא.
לראשונה??
בחסידישקייט כבר היו פרסומות יפות יותר
“פרסומת טלוויזיונית חרדית”!!!
שמעתם?
רק חסר את פ. חובב שידבר ע”ז עם נח שוורצ….. וציפרשטיין.
די לטירוף!! לנפח כל דבר שהגימטריא שלו באה בלי הכולל למילה “נוחעם”.
זבל של פרסומת.
הניקים החברים של נוחמעם – אם אתם חברים באמת אז תגידו לו בפנים מה אתם חושבים על הפרסומת הזאת ואל תתנו לו לחיות באשליות.
שימשיך במה שהוא יודע.
בוא נאמר את זה בעדינות אתם יודעים בכל זאת…
בהתחשב בכך שלא הבמאי לא התסריטאי לא השחקנים ולא נוחעם עצמו ראו איך נראית פרסומת בטלוויזיה,
ובהתחשב בכך שהשחקנים הם לא באמת שחקנים, אלא הם פשוט היחידים שההורים שלהם הסכימו שהם יצטלמו,
ובהתחשב בכך שנוחעם היה כותב בבלוג הזה בעבר, (ולא לשכוח יש לו שאיפות, וואוו)
ולכן הסכמתם לקרוא לדבר הזה פרסומת,
בהתחשב בכל זה,
הוא בהחלט קבע רף מאוד נמוך.
מה שכן הנועזות של נוחעם במקרה דנן ראויה להערכה.
מה שלא התסריט מזעזע… שלא נדבר על הבנת המסר.
וכשאתם מיחצ”נים את מעשיכם טעות לקרוא למוצר פרסומת טלוויזיונית אל תעירו את הדב……..
מצטערת לקלקל לכם את החגיגה,
חבל חבל שלא חושבים גם על הפרטים הקטנים
גם אתם כמוני ניסתם לחייג?
דווקא השוויגר ענתה לי, והבוס כנראה מצא על מי לעבוד.
התעוזה שווה מחמאה.
היצירה…
ראשית, דבר אחד טוב כבר הרווחנו מהקליפ הזה, לפחות אלו שידעו לדקלם בכל הזדמנות שנוחעם אינו יודע מימינו לשמאלו והוא “מקשקש”בזנבו, התעלו הפעם וקבעו ש”נוחעם ימשיך לעשות את מה שהוא טוב בו”. וזה כבר משמח את הלב.
עוד אנקודטה אחת לפני שאגש לענין עצמו: אינני חושב שאני מקבל מהבלוג הזה יחס שונה מאחרים. מעולם לא ביקשתי למחוק תגובות שצרמו לי, גם כשהייתי חלק מהבלוג הזה, ומעולם גם לא מנעתי מחוצקיס לבקר אותי ולכתוב את מה שהם באמת חושבים, וההיסטוריה של הבלוג הזה תוכיח. לא אחת הועלתה כאן ביקורת לא קלה לעיכול מצד מנהלי הבלוג החשוב הזה. וזה חשוב, כי זה גורם ליעילות, להתמקדות, לבניין ולהשתפרות מתמדת. בדיוק מה שייגרם לנו בעקבות הקליפ הזה והביקורת הנכונה שבעקבותיו.
ולענין שלשמו התכנסנו.
מקסי הלט השקיעה עד הנה במגזר מליוני שקלים. הדברים חרוטים על נתוני יפעת שדירגו את השקעת הפרסום של מקסי-ישראל במקום השני אחרי יוניליוור. (התוצאות, אם נדייק, מפתיעות. המכירות הכפילו את עצמן במאות אחוזים, והייבוא אינו עומד בקצב).
מכיון שהמגזר אינו כזה שרוכש כורסאות טלוויזיה יחד עם הלחמנייה של הבוקר, ידענו שיהיה מיותר להוציא תקציב גדול עבור קליפ פרסומי ברמה סבירה שעלותו עשרות אלפים; שקלים במקרה הגרוע, דולר במקרה הסביר ויורו במקרה ה”נחמד”.
ובכל זאת, רצינו להתנסות בדבר הזה, רצינו לטעום אותו. וכשהיה לנו ברור שיש לנו תסריט מספיק טוב בשביל ליצור קליפ סביר עבור אירוע בודד וגדול שמתרחש בקרוב ושמצדיק את ההוצאה מינימלית, החלטנו שאנו לוקחים תקציב מאד מאד מצומצם, ששומר על כיסו של הלקוח וממקד אותנו להוצאה חכמה, ומנסים לסחוט אותו עד הסוף, בידיעה מראש: הוליווד זה לא יהיה, גם לא עספור, וגם לא ערוץ הידברות. לדבר על קקטוס? מישהו נפל על הראש? אבל בכל-זאת משהו טוב יקרה עם זה, זה יתפוס את העין, ועל אף שאינו עומד בסטנדרטים הגבוהים בערכי הצילום, העריכה, השחקנים וכו’, זה עדיין ייחרט בעיני כל אלו שייחשפו לזה, כולם ללא יוצא מהכלל הם כאלה שלא נחשפו מעולם לטלוויזיה. אם תשמעו את גובה התקציב המצומצם שהוקדש לזה, תבינו שהדבר הזה נהדר פלוס.
לעצם התסריט, הוא בנוי אחד על אחד על הקמפיין המאסיבי הראשון של מקסי-הלט, שהביא להצלחה האדירה של החברה. מי שלא אהב אותו אז ימשיך לא לאהוב אותו עכשיו. ומי שכן, יכניס לוורידים שלו עוד מהמסר המרכזי של החברה, הנספג ביותר בגוף.
למדנו המון מהמעט שיצא, ונכון הדבר שצריכים להחזיר אותו לפרופורציות הנכונות שלו, קליפ טלויזיוני לא, קליפ משעשע – כן. וכהגדרה הנכונה באתר שלנו “קליפ פרסומי חביב למקסי הלט”.
נמשיך לחתור לחדשנות באופי הפרסום, זה אף פעם לא מובטח בדבש ושושנים, זה כן מובטח בעקשנות ולמידה מתמדת מהביקורות הנכונות והמנומקות, חדי עין יוכלו לזהות את הביקורות המקצועיות ולנפות את התולעים, כי רבים המה.
ברגע שנתחיל להתבייש ללמוד – נקפא על שמרינו.
@ נוחעם:
בבצפר מלמדים גם לובינג?
ואל יבוש… זה פתגם שמתאים מאוד לנושא כאן. נוחעם, ילדון צעיר שפשוט עושה בית ספר לפרסומאים הותיקים, הנועזות, החוצפה לפרוץ גדרות, ההשקעה המקסימלית בלקוחות, וכמובן היחודיות של כל קמפיין מדליק אותי פעם אחר פעם, זה התחיל בקמפיין השטריימלאך המטורף, המשיך עם מקסי הלט, שאין אחד שאינו יודע מה זה, וכמובן התפילין.
לעצם התשדיר, הוא מקצועי, מעביר את המסר בצורה ברורה ובהירה, הוא משקף את הקושי היומיומי של אברך סטנדרטי, ועם כל הקושי מקסי הלט – היום שלך נראה אחרת. למה ציפיתם? לפני שנה אפחד לא יכל להגות את צמד המילים המוזר הזה.
הוא לוקח מוצר שאיך אומרים בלשון המעטה “לא מוכר” ופשוט מצליח להחדיר מותג, כמו “הגדולים”, ואני חושב שראוי לו הכבוד ראויה לו הערכה, כי הוא באמת באמת עושה עבודה נפלאה וטובה, יהיו אלו שיאמרו הנה עוד מתחנף, אבל אל דאגה, אני לא מסתתר מאחורי ניק עלום שם, אני כותב בשמי ובשם משפחתי, ומי שמכיר אותי יודע שאין, לא היה, ולא יהיה לי שום טובת הנאה מנוחעם, (עוד רבנו אפילו על לקוח (:)
למרות הקושי של רוב החברים, תפרגנו! זה בריא!!!
נוחעם,
אמא שלי תמיד אומרת:”הם פשוט מקנאים”!
הרבה הצלחה!
ידידי היקר נוחעם
פעם ראשונה שאני נכנס לאתר הזה דרך קישור מאתר אחר ואני מוכרח לומר 2 דברים :
ראשית כל הכבוד על היצירתיות שלך התעוזה והאומץ ולא בפרסומת זו אלא בעצם פתיחת המשרד ובגישה הכללית
ולענייננו : טעות לומר שווה לנסות או רק בדקתי מסיבה פשוטה : אם התוצאות גרועות יכול להיות שלא תהיה הזדמנות שנייה ולדוגמא אם אני עוסק בבניית בתים חד קומתיים ומישהו ביקש לבנות בניין רב קומות עם תקציב זעום, ברור לך שאני לא אקח את הסיכון שעלול לפגע במוניטין שלי וההשלכות יהיו גם על התחום בו אני מתמחה כנ״ל במקרה שלנו הרי אתה לא תרוץ לתרץ לכל חברה בארץ שקיבלת כמה גרושים ומכך הפקת את המקסימום בגלל שכל מי שיראה את הפרסומת הזו עליה אתה חתום יסיק מסקנות מוטעות על כל סגנון העבודה שלך ואפילו לא יבוא לבקש הסברים
ולעצם הפרסומת : לא נכון יהיה לומר שזה הקו של מקסי מכמה סיבות ראשית כפי שאתה אוהב לומר למגזר שבתוך המגזר ומי כמוך יודע שהמגזר החרדי שונה לגמרי
שנית : לצערי הצגת אותנו החרדים כמטומטמים ההתמקדות בסוכריה בתקריב השלכת הפסולת ע״י האברך הלחץ מהשוויגער ( גם אם זה בהומור ) יוצרות תדמית של אב מזניח ורפה שכל שמעניק לבנו סוכריה כשהשן שלו כואבת זורק פסולת ברחוב נלחץ מחמותו וכו וכו ובלי קשר לתדמית הסרטון נותן תחושה של מחנק כלכלי ולא לחצים ואתה מציע לאברך המצ׳וקמק פתרון קסם למינוס בבנק והוא = תיקח עוד הלוואה ותקנה מקסי וכאן הבן שואל מה הרעיון מה הפתרון ???
ושוב דבריי נאמרים מתוך כבוד גדול ורק ממה שקראתי עליך כתבות מחמיאות במדיה
המון הצלחה בכל
@ נוחעם:
האמת, לא הבנתי.
אם היה לכם ברור שאתם מתפשרים (בגדול) על הרמה והולכים להפיק מוצר שלא עומד בסטנדרטים מינימליים, למה בכל זאת לעשות את זה?
לדעתי זה לא עושה טוב לא לכם ולא ללקוח…
קופית כתב:
לא הבנתי .. למה מישהו מדמיין שיש משהו שמגיע מקנאה ?? אסור להעיר הערה עניינית ??
או אולי את מקנאה ומתגברת על רגש הקנאה ולכן נדמה לך שאחרים מקנאים גם ?
אני חושב שאם מישהו היה מקנא הוא היה מחמיא לו כדי לראות אותו נופל
מי שמבקר כנראה חפץ בהצלחתו ..
1. לעיניים פשוטות ולא מקצועיות הקליפ מעולה, הביקורת, ויש ביקורת, היא יותר על ההפקה הצלמים ועורך הוידאו.
2. אם נצא שניה מהמחשבה על הרגע ונביט על עוד שנה שנתיים, חבר’ה, הבחור בועט מעיז מגוון ולא יודע מה זה קופסה. וזה כל המתכון לההיפך למשרד מצליח מאד. עכשיו עדיין קשה לו. לומד. חותר. אבל תצטטו אותי עוד שנה.
1. מליוני שקלים… בדיוק כמו אוסם, תנובה, שטראוס, בזק, הבנקים והמפרסמים הגדולים.
ממש… אם הם שמו עד היום 400,000 ש”ח (מחירים ריאליים, לא מספרי יפעת…)
זה הרבה ויפה. למה צריך לנפח ולהתרברב על לא דבר…
היה פה כבר אחד כזה, קלמן או קלמנוביץ’ אם אני לא טועה. שגם תוך שבוע הביא כמה לקוחות של מליונים ובנתיים לא ממש ראינו מודעות שלו (רגע, אולי הוא מכניס את הלקוחות באינצ’ים בלוח ופשוט לא שמנו לב?!).
אהה, ועוד משהו.
מה הקטע הזה עם הסופג. מה זה טיטולים לתינוקות… נו באמת!
נוחעם! ראשית, אני חושב שיש משהו מאוד מיוחד בכך שאתה מגיב כאן בשמך בצורה מכובדת ועניינית(גם העיקצוצים הם בגדר הנחמד…) ולא מסתתר מאחורי ניק הזוי או בדוי. אני גם מעריך את ההתייחסות שלך לביקורת הכנה.
לעצם העניין, אני חושב שחשוב לא להיכנס להפקה או לכל פרויקט אם אתה יודע שבמגבלת התקציב שלך לא תוכל להעמיד מוצר ראוי ומקצועי. הנסיון “לתרץ” את התוצאה בתקציב נמוך לא מחפה על ההפקה שנראית בסופו של דבר לכל צופה.
אני כן מעריך את המקצועיות שלך ואת הקריאיטיביות שלך, לכן נראה לי שאתה היית צריך להציב לעצמך רף תחתון עימו אתה יוצא להפקה ואם אין לך אותו, אז פשוט מוותרים על התענוג.
ועוד משפט אחד לכם, כל אלה המתלהמים כאן. חשבתם רגע לפני שככה השתלחתם? הרהרתם לשניה מה אתם רוצים להשיג עם הביקורות שלכם? שמעתם על האימרה הזו “דברי חכמים, בנחת נשמעים”? כנראה שלא שמעתם, מרוב הרעש שעשיתם… אז תהיו רגע בשקט, תקשיבו… ואולי בפעם הבאה תגיבו קצת יותר מתורבת ומכובד!!!
אני אומר לכם כתב:
הלכתי לכתוב משהו ולפני כן ראיתי מה כתבתי והייתי חייבת להגיב ע”ז קודם…
כשתפגוש אנשים שסובלים ולוקחים הרבה מאד ויטמינים מכל מיני סוגים ונשארים באותו מקום כי הויטמינים לא ניספגים בגופם אלא יוצאים כלעומת שנכנסים, תבין עד כמה דווקא אסטרטגיה זו טובה – כי ויטמינים יש הרבה, ויטמינים שנספגים ממש לא. (ואני לא מעידה על מקסי הלט כי מעולם לא ניסיתי אותו)
לענין מה שבאמת רציתי לומר:
מפוסט זה ניתן לראות עד כמה סופרלטיבים בפרסום לא מועילים ויותר מזה מזיקים,
כשכותבים פרסומת טלויזיונית, יוצרים ציפייה גבוהה שגורמת לאכזבה עמוקה ולתחושה רימוי וכל פרט שלילי בדקונת הזאת צף ועולה.
מה שאין כן לו היו מספרים כאן על קליפון חביב שאמור להיות מוקרן באירועונים חביבים במגזרון הקטנטן – ההתיחסות היתה יותר מפרגנת ופחות קוטלת.
@ ראלי:
* שגיאות כתיב ותחביר בעקבות מצב עפעף “עצום”, נא לקבל בהבנה.
אז כבר כתבתי לך נוחעם,
תירגע מהביקורת,
קח מקסי-העלט—-
שבעה חודשים אנחנו מחכים למעידה של נוחעם – הנה היא הגיעה – כולנו נקראים לצאת מהחורים – סכינים, אקדחים, טומהוק – הולכים לקבורותו – בואו הצטרפו למאבק – הדוקר חזק יותר יזכה בקקטוס – ונוחעם בדרכו הולך – למוד ביקורת שכמותו – לומד כל תו, מנתח, מעמיק, רושם ומפיק לקח – ובין סכין לדוקרן מוכיח שצריכים לשדרג את הנשק – בסוף נוכל לו – מי לה’ אלי – הבה לי גבך, נוחעם, ואדקורך אחת אפיים – אוכיח שבעילום שם אני יודע להראות את מי שאני בדיוק – ובשמי המלא אמשיך לחייך – כולנו למאבק – יהי זכר נוחעם ברוך – הי”ד.
(טוקבקיסטים, הפעם התעליתם מעל עצמכם)
עזבו אתכם מאיכות הקליפ והמסר והבלה בלה של הקונספט וה usp
הכל בבלט .
שורה תחתונה
הבחור המוכשר הזה, על אף היותו חדש ובוסרי יחסית בענף,
בועט, נותן בראש, לא פוחד לנסות, לטעום, להרגיש, לדעת
להעז.
להעז, קפישתם ???
סופג ביקורות קטלניות, לומד מהן, נופל וקם ורץ קדימה .
לא רואה בעיניים .
משאיר את כל הוותיקים שמוטי לסת .
אני חושבת שרק על התעוזה במקרה דנן מגיע לו שמפו !! ( ריחני בנגיעות פסיפלורה עם קוקוס והשד יודע מה עוד דחפו לשם . תוכן שיווקי למימד)
והנחנח הזה איך שאני רואה אותו
יגיע רחוק , רחוק מאד.
כי רק המעז מנצח . וזו לא קלישאה .
תעוזתו של מיודענו הגוזר מגזרים לגזרים –
[כמה אפשר להגיד ‘נוחעם’…]
– לא נמדדת רק בלנסות דברים חדשים
אלא גם בקבלתו את האמת מכל מי שאמרה.
@ אברוּמי:
אחרי ששנינו ניקדנו, ההבדל מושלם.
@ אברוּמי:
אני חושבת שאם יש בו משו טוב
זה שהוא מקבל בקורות
ולומד .
הוא משתמש ב׳אמת ממי שאמרה׳ כמנוע לימוד וצמיחה שלו
ואני – מעריכה את זה מאד .
אהבת? 0 0 (0)
מאוכזבת זו מילה עדינה.
אתם מסוגלים להרבה יותר, אז למה אלו התוצאות????
כל הכבוד!
פריצת דרך ראויה להערכה.
ספגנו, ראינו, קראנו, ובעיקר הפנמנו את הביקורות הנכונות, ובחרנו לשדרג את הקליפ הפרסומי שדרוג רציני.
– – –
ביקורת תמיד היתה נר לרגלי, אלו שזוכרים את ראשית ימי פרוג, יודעים ש’ניצלתי’ את הפלטפורמה שניתנה לי כדי להעלות יצירות ולהיחשף לביקורת וללמוד מהם, עד כדי שינוי תוך כדי קמפיין בעקבות ביקורות, והדברים המה כתובים על גבי דפים וירטואליים. יהיו כאלה שיראו בזה מגרעת, בפרט אלו שחושבים שמשרדי הפרסום יודעים הכל מהכל על הכל, וכל איתות שלהם לקבל דעת הזולת פוגע במקצועיותם. אני נוטה לחשוב שהמלאכים מקומם בשמיים, והפעמים היחידות שהם יורדים מטה, הם מצריכים מופע דיבוקי מתוקשר להוציאם.
פרסומאים יודעים הרבה, אך אינם יודעים הכל. ואף מגרעת גדולה להם, שמרוב עבודה בחלונות הגבוהים, הם שוכחים מידי פעם להקשיב לרחשי הקהל הפונטציאלי. אני רואה בחשיפה לביקורת דרך לימוד עוקפת בתי-ספר ואוניברסיטאות, ומשנתי בענין סדורה במאמר “ביקורת בונה – המדריך” (קליק למאמר), משנה ספוגה בדם ביקורתי רב, בעיקר של אלו שמשתמשים באופציית הביקורת לשתף את הזולת עם הרעל העצמי שלהם.
למדתי בימים האחרונים המון, ימים שבלעדיהם ייתכן והייתי צריך לעמול קשה יותר בעתיד. נגענו בתחום חדש למגזר, ויודעים אנו מעתה טוב יותר איך להתמודד עם פרוייקט כזה בעתיד. אך מנגד, ביקורת כואבת ולא מנומקת, בכוחה לשתק כל איש.
יאיר לפיד, איש אהוב בהיבט המקצועי נטו, אשר כל מאמר מפרי עטו משפיע בצורה זו או אחרת על קהלים גדולים בציבוריות הישראלית, אמר השבוע בראיון עיתונאי, שלוקח לו לפחות 36 שעות לכתוב טור אחד של אלף מילה. כאשר רוצים להשפיע בביקורת, ההשקעה בכל מילה צריכה להיות כפולה ומכופלת. וכאשר רוצים להרעיל, די לסכם ב”שתי מילים, אוי ואבוי”.
ביממה האחרונה אני נמצא במו”מ עם חנויות פרחים. פרחים וורודים במיוחד אצטרך לשלוח לכמה וכמה טוקבקיסטים שחשו ברע וצוטטו בכותבם ש”נגרם להם כאב פיזי מהצפייה בקליפ”. וזאת למודעי, לא התכוונתי לגרום כאב לאף אחד, ובקבלת הפרחים תנוחעמו.
לצפייה בקליפ המשודרג:
http://www.nuchem.co.il/?p=1071
עכשיו כולם רגועים נוחעם 🙂
הקליפ המשודרג עבר שדרוג מבורך, וההתייחסות של נחום לנושא משאיר אותי פעור פה.
(ויש לי שאלה קטנה, כשיש מצב שאפשר לבקר, אז כולם עושים את זה בכל ההתלהבות, וכשמגיע לפרגן ולתת טפיחה על השכם על עבודה נהדרת ושיפוץ מצוין כולם נעלמים.
אז החברה כאן מחפשים רק לבקר, או לתת את דעתם בכל מצב גם אם היא חיובית?)
נוחעם, תעשה מה שאתה רוצה עם תקציב נמוך, צלם חובב ועורך עייף,
אבל למה לשים קרדיט? שיהיה בשושו
אני סה”כ חדש פה בפורום.
ואני צופה פה ושמה על תגובות וכדו’
ופשוט יוצא לי החשק לגלוש ולהגיב עם כל המבקרים השונים שמגיבים פה כאילו זה ‘חדרי..’ או ‘כיכר..’ תגובות מטומטמות וקנאיות ללא שום מחשבה והיגיון,
תעשו טובה ותשאירו את הבמה למגיבים עיניניים עם ביקורת בונה!!
תודה.
(התגובה היא לכלל התגובות באתר)